AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
149Cevap
şimdi sana böyle içine oturacak, tarttı mı 3 okka gelen, duyanların facebook'a yazmak isteyeceği anlamlı bir söz söylemek isterdim ama yok yaa o kadar da koymadı yani..
:))) Ne güzel
-Artık gitmeliyim.
-Yorgun musun?
-Çok...
-Tamam o zaman.
-Tamam o zaman.
Tamam o zaman..
:) .
Bilekleri kesmek falan hikaye, hiç umudunu kestin mi? Ben kestim. Sanki kanaması durmak bilmeyen hayat damarlarından birini kesmişsin gibi. Kanaması durmuyor ve her saniye daha çok acıtıyor. Daha kötü olan ne biliyor musun?
Ölmüyorsun...
O kanama belki de hiç durmayacak ne zamanki bitti diyeceksin ancak o zaman kendi yaranı saracak ve iyileşmesini bekleyeceksin..
Özlemişim seni dostum :)
bende <3 (:
hani gerçekten sevsem öyle birini ayrılsak onla diyeceğim iki şey var
hani ben topallarken sen koşuyodun ya aslında ben senin yükünün ağırlığından öyleydim attım çantanı artık yere belki o çantanın acısını unutamam da alışırım zamanda hayatta başarılar
Hiç vedalarım olmadı... Bana ne kadar da yabancı bir söz elveda... Ben ki hep bekleyen oldum...
Bekledin, bekledin gelmedi...
Gelmediğini anladım da... içimde ki o artık gitmesi gerektiğini bir anlamadı...
kendine iyi bak, bir anlam ifade etmeyen bomboş bir cümle onun için
Ne desen önemi olmayacak zaten.
öyle, ben bunu seçmiştim
Aklı sende olmayanı ısrarla yüreğinde taşımak... nasıl vedalaşırsak vedalaşalım umrunda mı...
Umrunda olmaz mı?
yüreği yüreğime değmıyorsa neden umrunda olsun ki...
En gerçekçi yorum bu oldu sanırım. Teşekkürler.
rıcaederım. ben teşekkur ederım guzel paylaşımın için. çok güzel yazmışsın.
Öyle bir sözcük yok. Beklersin sadece. Onsuzken kendini eksik hissedersin. Sanki yarımmışsın gibi. Sanki sol yanın yokmuş gibi.
Sanki ölüyormuşsun gibi.
işte gidiyorum, birşey demeden...
Dinliyorum teşekkürler...
Rica ederim...
Benden sonrakileride beni bıraktıgın gibi bırakma derdim ona:)
Benden sonrakiler bana yaşattığını yaşasın demek daha güzel bence :)
her neyse aynı kapıya çıkıyor:D
en kotusude ne biiyormusun birdaha asla bukadar sevilmiceksin
Bunu anlasa keşke...
bana giderken biliyorum demisti..
Delikanlı bir adam asla vedalaşmaz bir gün döner çünkü görüşürüz der gider
Bir gün döndüğünde bıraktığını bulur mu sence?
Bulsun ya da bulmasın ama daima sevdiğinin peşinde olmalı
öyle bir susarım ki bir ömür ne diyecekdi diye düşünür durur..
Bunu bana kimse yapmasın cidden düşünürüm :)
ozaman kimseye kendini bunu yaptıracak kadar sevdirme :)
Kimin gerçeği olursan ol, artık benim hayalim bile değilsin.
:( İçim sızladı
Özür dilerim:/
Çok ağır her bünye kaldıramaz bu vedayi... :)
Kaldırabilene AŞK olsun zaten :/
@Mesafeler-
Vay ablama bak sen şair çıktı
Aşk olsaydı zaten bu veda olmazdi ki. :)
Nan yine mi sen :)
@Şairevlenmesi
işte olmadığı icinde bu veda kaldırılır be :) @Mesafeler-
Ablam ben seni tskip ediyorum asılan laf atsn olmasın fiye :)
Kaldiramasinda altinda ezilsin emi! :)
Her neyse hayirli geceler :)
Teşekkürler sizede iyi geceler @Mesafeler-
Koruma tuttuğumu hatırlamıyorum:)
@Şairevlenmesi
Peki gidiyorum ://
Git! Kendini çok sevdirmeden :))
@Şairevlenmesi
Kaçtım ki ben kendimi çok sevdirmeden ;D
“EYVALLAH” bir hamd kelimesidir.. Her şeyi Hakk’tan bilip tereddütsüz kabulleniştir.
Eyvallah...
Sizinle yarışmak burada olmak gerçekten güzeldi :DD
:)) Yarışmacı arkadaşlara başarılar dilemek de şart aslında
Onu başlarken diliyosun :D ayrılırken bu uygundur :D ciddi bir cevap verecek olursamda , seni yaşadığım için yaşamaktan vazgeçemem.. :)
seni yaşadığım için yaşamaktan vazgeçemem.. güzelmiş..
Onada kapak olsun bu :D artık kimse kendileri :D
"hayatta nerede ve nasıl olursam olayım, içimde sana dair bir şeylerin hep var olacağını hatırla."
İçinde kalanlar zerrece umurunda olsa gidemezdi sanıyorum.
Hayırlısı diyorum artık :( :(
ben, sen giderken gözlerinin rengini fark ettim
belki de ilk kez gözlerinin içine korkusuzca baktım
ne kadar gizlesen de o zaman fark ettim gözlerinin dolduğunu
sadece dostça bir sarılış ve yolun açık olsun sözü
"Öldür beni. Yaralı kalırsam, özlerim..." olabilir.
Bunu beğendim :)
Kahraman Tazeoglu'nun sözüdür. :)
Ben gitmem, gidemem ki ben. Alıştığım kalpten gidemem, kıyamam. Giderim derim, çıkmadan sarılırım. Affet beni derim ve gidemem!
Artık bıraktıgım sen ile şimdiki sen farklı kişiler. İçimde öyle güzelsinki onu kirletmeyeceğim seninle dedim ve kendimce bitirdim hak etmediği aşkı
HOŞÇAKAL demek çok basit yüreğimdeki hissettiklerime karşın.
o yüzden genelde söylenen bu kelimeyi senin anlayacağın sekilde söyleyeceğim sana.
HOŞ olan benim, ÇAKAL olan sen.. hoş insanlar bana, çakallarda sana kalsın :D :D :D
Sevmedim taptim sanki. Yasattiklarini yasayacak kadar uzun yasayasin oldu tabi.
Yaşattıklarını yaşar umarım...
Beddua degildi bir temenniydi sadece. O beddua anlayip bencillik yapip dusman bile degiliz demis onu gec evliligi hala dusunurken Allah yazdiysa bozsun demis. Gidis sebebi nedir biliyor musun desen onu ben bile bilmiyorum hala.
Ben en azından katilimi tanıyorum ama sen sevilmediğin bir yürekte kim vurduya gideceksin.
Çok anlamlı.
Çok güzel yazmışsınız. Bunları yazana kadar bir chivas icsen yazmazdin direk arardin :))
:)) Teşekkürler
Ne demek :) Ne demiş müslüm gürses böyle yaşamaktan bıktım ben ustaa :)
Ne denir yüreğinin ucuna bile tutunmayana? Bunun üzerine söylenecek şey yok.
Sustum...
Sabahtan beri aklımda dillendirmeye gerek yok düşünmesi bile yetiyor.
Başka söze gerek olmadığını bile bile cümle kalabalığı benimki... Hani belki umudu... Teşekkürler.
Rica ederim yüreğin hakkında fikir sahibi olmuş olduk
Son vedanın adını elveda koydum. Sana el sallamak düşer
:) Ben gideyim o zaman
El sallıyım mı :))
Gitme kal demek isterim arkasından bağırarak ama duymaz o. Ne kadar bağırırsan bağır sanki kendi içine bağırıyormuşsun gibidir içinde yankılanır cümlelerin kendine iyi bak dersin sadece onu duyar birde elveda kelimesini.
Kaliteli sairler varmis sitede onlardan biride sensin @soran :)
Şiir demeyelim efenim anlık bir karalama
Teşekkürler
Bazen sessiz kalmak en iyi cevaptir anlama kapasitesi olana
Susuyorsun devam et...
Yakarım sigarayı, yerde gördüğüm çöp e atarım bir tekme.
Ağzım, da islikla cav Bella
Bende deneyeyim :)
Ihtiyac varsa sal gitsin :)
Sen anlat ben dinliyim..
sen nasıl birseysin..
bu sozcukler senin o essiz yuregindenmi cıkıyor?
Sen iste ben sana 7/24 anlatırım :)
Anlat dinlerim, senin şiirlerin ninni misali... Cok yasa varol, Allah gonlune zeval vermesin...
belki gidişim seni okadar üzmeyecek, ama hiçkimse de seni benim kadar sevmeyecek..
Valla sen heseyi anlatmışsın yazı başarılı.. Senin yazdığın bir yazıysa tebrikler..
Teşekkürler de yazı değil soru :)
Ben veda edemem onun için soruyu pas geçtim...
Peki :)
Benim veda lafım :
Yayında ve yapımda emeği geçen herkesin * ben gidiyom
:))) Güzeldi
Tenks
bardak kirildi diye su icmekten mi vazgecicem. Nasil vazgecicek kalbim ondan. nasil boyle bir kahbelik yapabilir ki. Kusura bakma ona veda edemez bu kalp. Damara kuser kana kuser ama yâra kusemez bu kalp. Acir ama kusemez ki...
Hoşçakal her zaman lugatımdatır. Fakat bu veda diğerlerine benzemiyorsa ne diyeceğimi bilemem, onca şey söylemek isterken bile sadece Hoşçakal ile yetinirim herhalde.
hicazkar :) abla umarım beni hatırlamışsındır EternumNocturne :) bir ara radyo yapıyodum KS için :) Giderken veda sözcükle değil bakışlarla olmalı bence :)
Anımsar gibiyim ama tam çıkaramadım :)
:) Daha önceden konuşmuştuk hata bir türlü yayına gelememiştin :) En son söz vermiştin yine ekmiştin beni ^^ vay ablam benim özlemişim yaa :) Eskilerden kimse kalmamış. hesabımı kapatmıştım aynı isimlede açamıyormuşum keşke geri almanın yolu olaydı :) Nasılsın ablacık iyisin umarım :)
Ne yayını ya :) Ben cidden anımsamıyorum konuyu mesajdan konuşalım
Ben mesaj atamıyorumki ^^ 1 level'ım daha abla
Ben attım :)
Bu cümleler bir şaire veya edebiyatçıya ait değilde tamamen size aitse. Tanımak isterim sizi. Boş bir insanın cümleleri değil bunlar. . . .
Bende edebiyatçıyım muhterem.
Muhterem :)
gozlerim seni ugurlamak icin islandi, tenler eski sehvetini huzune verdi, yilari kovalamak bana zor geldi
Benim vedam tepkisizlik oldu.. O kibritin hic yanmayan ucundayken, ben birinin hayatinda sessizce gecmis oldum..
Nasıl olduğuğumu sormayın..!
Van depremi sonrası ,
Enkaz altından çıkmış nir çocuk gibiyim..
yaşadığımamı sevineyim?
Kaybettiklerimemi ağlayayım? Ö. O
Canım bir dahaki sefere ya böyle olmadı bak der dalga geçer snirini bozacak cevaplar veririm ya da keserim sesimi o yokmuşçasına gülüp eğleenmeme bakarım , bir süre sonra harbi unutursun.
Sende mutlulugu hak ediyoeusun seni gercekten sevmistim allahıma emanet ol demistim, ah ulan ah :)
:) Hak ediyor muydu sahiden?
Kesinlikle hak ediyor cok fazla sey yasadı
Sana git diyemem, ama kal demekte gelmiyor içimden... O yüzden ben gidiyorum sakın gelme peşinden ! :)
Ortada aşk varsa veda edilemiyor aslında öyle bir bekliyorsun gitme desin diye. son veda sözüm canın cehenneme olmuştu.
Sende bir gün sevilebileceğini bilmek istiyorsun.
Ve ne yaparsan yap !
Sevilmiyorsan eğer, Seni gerçek değil sokak geçen birini kurban etmek kurtarır.
Var mı daha ötesi Shakespeare döktürmüş yıllar önce
Haketmişse eğer "Her hıyarla turşu kurulmadığı gibi her hıyarla da hayal kurulmuyor"derdim :)) Fakat çok sevmişsem "Yolun açık olsun" yazardım sadece.
İçkici şarabından, keş afyonundan, hırsız çalmaktan vazgeçemez.. Vazgeçer ama az geçer.. Vazgeçer ama çok zaman geçer. Yıl geçer, dost geçer, aşk geçer..
Ben ol diyemem, sen de olamam. Beni böyle alıştırmışlar. Böyle alıştırmışlar beni. Hoşçakal..
geldiğinde EYVALLAH, gittğinde EYVALLAH..
varsın daha fazlası olmasın.. çünkü eyvallah bazen kabulleniş, bazen gidiştir..
Tek söylenebilecek teşekkür etmek bence. Aklıma direk hande yener-teşekkürler şarkısı geliyor ayrılık denince..
acı bir gülümseme, derin bakış, aptalca aklın durması, sessizlik ve arkanı dönme bunları hatırlıyorum
Bir merhaba bile demeden başlayan hikayelerin vedasi olmaz.
Senden senin için vazgeçiyorum. lafı bazen gerçekten oturuyor yerine.
İçimde patlar hepsi ya da bilmesini istemem onun. Sadelerden bitane soylemekle yetinirim.
"lafı fazla uzatmayacağım, kendine iyi bak" derim ve giderim...
Korkum sevmek değiI korkum sevipte ayrıImak… Korkum kurşun yemek değiI kaIIeşçe vuruImak… Korkum öIüm değiI senin tarafından unutuImak…
Siyah kelebeklerim uçar delice , ahım ölüme kadar...
Bitsin bitmesi gerekenler varsin gitsin gitmesi icab edenler!..
Gidecek kadar güçlüysen sana kal diiemem Allah yar ve yardımcın olsun
elveda dercesine bakan gözlerine eyvallah dercesine çeker giderim