• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Ne denir bir yürekten giderken? Sizin veda sözcüğünüz ne? (Sayfa 2)

hicazkar
hicazkar Takip Et
Guru Yaş: 45
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
50
Yapay Zekaya Sor
Ne denir bir yürekten giderken? Sizin veda sözcüğünüz ne?
Cevapla
Deniz Soruları Aşk Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

84

Cevap

149

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Ramazankzlyll
    Ramazankzlyll Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    şimdi sana böyle içine oturacak, tarttı mı 3 okka gelen, duyanların facebook'a yazmak isteyeceği anlamlı bir söz söylemek isterdim ama yok yaa o kadar da koymadı yani..

    1
    1 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      :))) Ne güzel

      Yorumla
  • YormaBeni
    YormaBeni Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    -Artık gitmeliyim.
    -Yorgun musun?
    -Çok...
    -Tamam o zaman.
    -Tamam o zaman.

    1
    2 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      Tamam o zaman..

      Yorumla
    • YormaBeni
      YormaBeni
      +1 yıl

      :) .

      Yorumla
  • SeIam
    SeIam Takip Et
    Xper 3 Yaş: 43
    +1 yıl

    Bilekleri kesmek falan hikaye, hiç umudunu kestin mi? Ben kestim. Sanki kanaması durmak bilmeyen hayat damarlarından birini kesmişsin gibi. Kanaması durmuyor ve her saniye daha çok acıtıyor. Daha kötü olan ne biliyor musun?
    Ölmüyorsun...

    1
    2 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      O kanama belki de hiç durmayacak ne zamanki bitti diyeceksin ancak o zaman kendi yaranı saracak ve iyileşmesini bekleyeceksin..
      Özlemişim seni dostum :)

      Yorumla
    • SeIam
      SeIam
      +1 yıl

      bende <3 (:

      Yorumla
  • havalimanı
    havalimanı Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    hani gerçekten sevsem öyle birini ayrılsak onla diyeceğim iki şey var
    hani ben topallarken sen koşuyodun ya aslında ben senin yükünün ağırlığından öyleydim attım çantanı artık yere belki o çantanın acısını unutamam da alışırım zamanda hayatta başarılar

    1
    0 Yorumla
  • güneşeaşıkkardanadam
    güneşeaşıkkardanadam Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    Hiç vedalarım olmadı... Bana ne kadar da yabancı bir söz elveda... Ben ki hep bekleyen oldum...

    2
    2 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      Bekledin, bekledin gelmedi...

      Yorumla
    • güneşeaşıkkardanadam
      güneşeaşıkkardanadam
      +1 yıl

      Gelmediğini anladım da... içimde ki o artık gitmesi gerektiğini bir anlamadı...

      Yorumla
  • Joysss
    Joysss Takip Et
    Guru Yaş: 46
    +1 yıl

    kendine iyi bak, bir anlam ifade etmeyen bomboş bir cümle onun için

    1
    2 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      Ne desen önemi olmayacak zaten.

      Yorumla
    • Joysss
      Joysss
      +1 yıl

      öyle, ben bunu seçmiştim

      Yorumla
  • MarbidAngel
    MarbidAngel Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl

    Aklı sende olmayanı ısrarla yüreğinde taşımak... nasıl vedalaşırsak vedalaşalım umrunda mı...

    3
    4 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      Umrunda olmaz mı?

      Yorumla
    • MarbidAngel
      MarbidAngel
      +1 yıl

      yüreği yüreğime değmıyorsa neden umrunda olsun ki...

      Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      En gerçekçi yorum bu oldu sanırım. Teşekkürler.

      Yorumla
    • MarbidAngel
      MarbidAngel
      +1 yıl

      rıcaederım. ben teşekkur ederım guzel paylaşımın için. çok güzel yazmışsın.

      Yorumla
  • ecemylmz35
    ecemylmz35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Öyle bir sözcük yok. Beklersin sadece. Onsuzken kendini eksik hissedersin. Sanki yarımmışsın gibi. Sanki sol yanın yokmuş gibi.
    Sanki ölüyormuşsun gibi.

    2
    0 Yorumla
  • zumbuk
    zumbuk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl
    https://youtu.be/fblOVXOUqXo

    işte gidiyorum, birşey demeden...

    1
    2 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      Dinliyorum teşekkürler...

      Yorumla
    • zumbuk
      zumbuk
      +1 yıl

      Rica ederim...

      Yorumla
  • indiajac3
    indiajac3 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Benden sonrakileride beni bıraktıgın gibi bırakma derdim ona:)

    1
    2 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      Benden sonrakiler bana yaşattığını yaşasın demek daha güzel bence :)

      Yorumla
    • indiajac3
      indiajac3
      +1 yıl

      her neyse aynı kapıya çıkıyor:D

      Yorumla
  • zamansiz_asi
    zamansiz_asi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    en kotusude ne biiyormusun birdaha asla bukadar sevilmiceksin

    1
    2 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      Bunu anlasa keşke...

      Yorumla
    • zamansiz_asi
      zamansiz_asi
      +1 yıl

      bana giderken biliyorum demisti..

      Yorumla
  • Kayıpkentli1adam
    Kayıpkentli1adam Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Delikanlı bir adam asla vedalaşmaz bir gün döner çünkü görüşürüz der gider

    1
    2 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      Bir gün döndüğünde bıraktığını bulur mu sence?

      Yorumla
    • Kayıpkentli1adam
      Kayıpkentli1adam
      +1 yıl

      Bulsun ya da bulmasın ama daima sevdiğinin peşinde olmalı

      Yorumla
  • 87modelinsan
    87modelinsan Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    öyle bir susarım ki bir ömür ne diyecekdi diye düşünür durur..

    1
    2 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      Bunu bana kimse yapmasın cidden düşünürüm :)

      Yorumla
    • 87modelinsan
      87modelinsan
      +1 yıl

      ozaman kimseye kendini bunu yaptıracak kadar sevdirme :)

      Yorumla
  • dark_choco
    dark_choco Takip Et
    Xper 7 Yaş: 44
    +1 yıl

    Kimin gerçeği olursan ol, artık benim hayalim bile değilsin.

    3
    14 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      :( İçim sızladı

      Yorumla
    • dark_choco
      dark_choco
      +1 yıl

      Özür dilerim:/

      Yorumla
    • Mesafeler-
      Mesafeler-
      +1 yıl

      Çok ağır her bünye kaldıramaz bu vedayi... :)

      Yorumla
    • dark_choco
      dark_choco
      +1 yıl

      Kaldırabilene AŞK olsun zaten :/
      @Mesafeler-

      Yorumla
    • Şairevlenmesi
      Şairevlenmesi
      +1 yıl

      Vay ablama bak sen şair çıktı

      Yorumla
    • Mesafeler-
      Mesafeler-
      +1 yıl

      Aşk olsaydı zaten bu veda olmazdi ki. :)

      Yorumla
    • dark_choco
      dark_choco
      +1 yıl

      Nan yine mi sen :)
      @Şairevlenmesi

      işte olmadığı icinde bu veda kaldırılır be :) @Mesafeler-

      Yorumla
    • Şairevlenmesi
      Şairevlenmesi
      +1 yıl

      Ablam ben seni tskip ediyorum asılan laf atsn olmasın fiye :)

      Yorumla
    • Mesafeler-
      Mesafeler-
      +1 yıl

      Kaldiramasinda altinda ezilsin emi! :)
      Her neyse hayirli geceler :)

      Yorumla
    • dark_choco
      dark_choco
      +1 yıl

      Teşekkürler sizede iyi geceler @Mesafeler-

      Yorumla
    • dark_choco
      dark_choco
      +1 yıl

      Koruma tuttuğumu hatırlamıyorum:)
      @Şairevlenmesi

      Yorumla
    • Şairevlenmesi
      Şairevlenmesi
      +1 yıl

      Peki gidiyorum ://

      Yorumla
    • dark_choco
      dark_choco
      +1 yıl

      Git! Kendini çok sevdirmeden :))
      @Şairevlenmesi

      Yorumla
    • Şairevlenmesi
      Şairevlenmesi
      +1 yıl

      Kaçtım ki ben kendimi çok sevdirmeden ;D

      Yorumla
  • Rowi-
    Rowi- Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    “EYVALLAH” bir hamd kelimesidir.. Her şeyi Hakk’tan bilip tereddütsüz kabulleniştir.

    2
    1 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      Eyvallah...

      Yorumla
  • tdinamic
    tdinamic Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    Sizinle yarışmak burada olmak gerçekten güzeldi :DD

    1
    4 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      :)) Yarışmacı arkadaşlara başarılar dilemek de şart aslında

      Yorumla
    • tdinamic
      tdinamic
      +1 yıl

      Onu başlarken diliyosun :D ayrılırken bu uygundur :D ciddi bir cevap verecek olursamda , seni yaşadığım için yaşamaktan vazgeçemem.. :)

      Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      seni yaşadığım için yaşamaktan vazgeçemem.. güzelmiş..

      Yorumla
    • tdinamic
      tdinamic
      +1 yıl

      Onada kapak olsun bu :D artık kimse kendileri :D

      Yorumla
  • üğpoıuy
    üğpoıuy Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    "hayatta nerede ve nasıl olursam olayım, içimde sana dair bir şeylerin hep var olacağını hatırla."

    1
    2 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      İçinde kalanlar zerrece umurunda olsa gidemezdi sanıyorum.

      Yorumla
    • üğpoıuy
      üğpoıuy
      +1 yıl

      Hayırlısı diyorum artık :( :(

      Yorumla
  • nihanmv
    nihanmv Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44
    +1 yıl

    ben, sen giderken gözlerinin rengini fark ettim
    belki de ilk kez gözlerinin içine korkusuzca baktım
    ne kadar gizlesen de o zaman fark ettim gözlerinin dolduğunu
    sadece dostça bir sarılış ve yolun açık olsun sözü

    1
    0 Yorumla
  • akira19
    akira19 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    "Öldür beni. Yaralı kalırsam, özlerim..." olabilir.

    1
    2 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      Bunu beğendim :)

      Yorumla
    • akira19
      akira19
      +1 yıl

      Kahraman Tazeoglu'nun sözüdür. :)

      Yorumla
  • SevilmeyenAdam
    SevilmeyenAdam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Ben gitmem, gidemem ki ben. Alıştığım kalpten gidemem, kıyamam. Giderim derim, çıkmadan sarılırım. Affet beni derim ve gidemem!

    1
    0 Yorumla
  • Deli_Oğlan
    Deli_Oğlan Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Artık bıraktıgım sen ile şimdiki sen farklı kişiler. İçimde öyle güzelsinki onu kirletmeyeceğim seninle dedim ve kendimce bitirdim hak etmediği aşkı

    1
    0 Yorumla
  • mavihale
    mavihale Takip Et
    Xper 5 Yaş: 53 , eic 64%
    +1 yıl

    HOŞÇAKAL demek çok basit yüreğimdeki hissettiklerime karşın.
    o yüzden genelde söylenen bu kelimeyi senin anlayacağın sekilde söyleyeceğim sana.
    HOŞ olan benim, ÇAKAL olan sen.. hoş insanlar bana, çakallarda sana kalsın :D :D :D

    0
    0 Yorumla
  • Namı_Diger
    Namı_Diger Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Sevmedim taptim sanki. Yasattiklarini yasayacak kadar uzun yasayasin oldu tabi.

    1
    2 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      Yaşattıklarını yaşar umarım...

      Yorumla
    • Namı_Diger
      Namı_Diger
      +1 yıl

      Beddua degildi bir temenniydi sadece. O beddua anlayip bencillik yapip dusman bile degiliz demis onu gec evliligi hala dusunurken Allah yazdiysa bozsun demis. Gidis sebebi nedir biliyor musun desen onu ben bile bilmiyorum hala.

      Yorumla
  • KaldırBaşınıGüzelim
    KaldırBaşınıGüzelim Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben en azından katilimi tanıyorum ama sen sevilmediğin bir yürekte kim vurduya gideceksin.

    1
    1 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      Çok anlamlı.

      Yorumla
  • Black0ps
    Black0ps Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Çok güzel yazmışsınız. Bunları yazana kadar bir chivas icsen yazmazdin direk arardin :))

    1
    2 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      :)) Teşekkürler

      Yorumla
    • Black0ps
      Black0ps
      +1 yıl

      Ne demek :) Ne demiş müslüm gürses böyle yaşamaktan bıktım ben ustaa :)

      Yorumla
  • İnspector06
    İnspector06 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Ne denir yüreğinin ucuna bile tutunmayana? Bunun üzerine söylenecek şey yok.

    1
    4 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      Sustum...

      Yorumla
    • İnspector06
      İnspector06
      +1 yıl

      Sabahtan beri aklımda dillendirmeye gerek yok düşünmesi bile yetiyor.

      Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      Başka söze gerek olmadığını bile bile cümle kalabalığı benimki... Hani belki umudu... Teşekkürler.

      Yorumla
    • İnspector06
      İnspector06
      +1 yıl

      Rica ederim yüreğin hakkında fikir sahibi olmuş olduk

      Yorumla
  • GönülDostu07
    GönülDostu07 Takip Et
    Bilge Yaş: 38
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 925 cevap paylaştı.

    Son vedanın adını elveda koydum. Sana el sallamak düşer

    1
    2 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      :) Ben gideyim o zaman

      Yorumla
    • GönülDostu07
      GönülDostu07
      +1 yıl

      El sallıyım mı :))

      Yorumla
  • ezioconner7
    ezioconner7 Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    Gitme kal demek isterim arkasından bağırarak ama duymaz o. Ne kadar bağırırsan bağır sanki kendi içine bağırıyormuşsun gibidir içinde yankılanır cümlelerin kendine iyi bak dersin sadece onu duyar birde elveda kelimesini.

    1
    0 Yorumla
  • pesimist23
    pesimist23 Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    Kaliteli sairler varmis sitede onlardan biride sensin @soran :)

    1
    1 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      Şiir demeyelim efenim anlık bir karalama
      Teşekkürler

      Yorumla
  • _zen_
    _zen_ Takip Et
    Bilge Yaş: 49
    +1 yıl

    Bazen sessiz kalmak en iyi cevaptir anlama kapasitesi olana

    1
    4 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      Susuyorsun devam et...

      Yorumla
    • _zen_
      _zen_
      +1 yıl

      Yakarım sigarayı, yerde gördüğüm çöp e atarım bir tekme.
      Ağzım, da islikla cav Bella

      Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      Bende deneyeyim :)

      Yorumla
    • _zen_
      _zen_
      +1 yıl

      Ihtiyac varsa sal gitsin :)

      Yorumla
  • _kabirAzabı_
    _kabirAzabı_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    Sen anlat ben dinliyim..
    sen nasıl birseysin..
    bu sozcukler senin o essiz yuregindenmi cıkıyor?

    1
    2 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      Sen iste ben sana 7/24 anlatırım :)

      Yorumla
    • _kabirAzabı_
      _kabirAzabı_
      +1 yıl

      Anlat dinlerim, senin şiirlerin ninni misali... Cok yasa varol, Allah gonlune zeval vermesin...

      Yorumla
  • hhazelnutt
    hhazelnutt Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 59%
    +1 yıl

    belki gidişim seni okadar üzmeyecek, ama hiçkimse de seni benim kadar sevmeyecek..

    1
    0 Yorumla
  • kubıla61
    kubıla61 Takip Et
    Bilge Yaş: 40
    +1 yıl

    Valla sen heseyi anlatmışsın yazı başarılı.. Senin yazdığın bir yazıysa tebrikler..

    1
    3 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      Teşekkürler de yazı değil soru :)

      Yorumla
    • kubıla61
      kubıla61
      +1 yıl

      Ben veda edemem onun için soruyu pas geçtim...

      Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      Peki :)

      Yorumla
  • siyahatlıprenss
    siyahatlıprenss Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Benim veda lafım :
    Yayında ve yapımda emeği geçen herkesin * ben gidiyom

    1
    2 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      :))) Güzeldi

      Yorumla
    • siyahatlıprenss
      siyahatlıprenss
      +1 yıl

      Tenks

      Yorumla
  • TürkBirAdam
    TürkBirAdam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    bardak kirildi diye su icmekten mi vazgecicem. Nasil vazgecicek kalbim ondan. nasil boyle bir kahbelik yapabilir ki. Kusura bakma ona veda edemez bu kalp. Damara kuser kana kuser ama yâra kusemez bu kalp. Acir ama kusemez ki...

    0
    0 Yorumla
  • Zamansızcasına
    Zamansızcasına Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 71%
    +1 yıl

    Hoşçakal her zaman lugatımdatır. Fakat bu veda diğerlerine benzemiyorsa ne diyeceğimi bilemem, onca şey söylemek isterken bile sadece Hoşçakal ile yetinirim herhalde.

    0
    0 Yorumla
  • ShindanRinShothen
    ShindanRinShothen Takip Et
    Bilge Yaş: 34
    +1 yıl

    hicazkar :) abla umarım beni hatırlamışsındır EternumNocturne :) bir ara radyo yapıyodum KS için :) Giderken veda sözcükle değil bakışlarla olmalı bence :)

    0
    5 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      Anımsar gibiyim ama tam çıkaramadım :)

      Yorumla
    • ShindanRinShothen
      ShindanRinShothen
      +1 yıl

      :) Daha önceden konuşmuştuk hata bir türlü yayına gelememiştin :) En son söz vermiştin yine ekmiştin beni ^^ vay ablam benim özlemişim yaa :) Eskilerden kimse kalmamış. hesabımı kapatmıştım aynı isimlede açamıyormuşum keşke geri almanın yolu olaydı :) Nasılsın ablacık iyisin umarım :)

      Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      Ne yayını ya :) Ben cidden anımsamıyorum konuyu mesajdan konuşalım

      Yorumla
    • ShindanRinShothen
      ShindanRinShothen
      +1 yıl

      Ben mesaj atamıyorumki ^^ 1 level'ım daha abla

      Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      Ben attım :)

      Yorumla
  • ÇapkınBamya
    ÇapkınBamya Takip Et
    Xper 3 Yaş: 45 , eic 30%
    +1 yıl

    Bu cümleler bir şaire veya edebiyatçıya ait değilde tamamen size aitse. Tanımak isterim sizi. Boş bir insanın cümleleri değil bunlar. . . .

    0
    2 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      Bende edebiyatçıyım muhterem.

      Yorumla
    • ÇapkınBamya
      ÇapkınBamya
      +1 yıl

      Muhterem :)

      Yorumla
  • shadow83
    shadow83 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl

    gozlerim seni ugurlamak icin islandi, tenler eski sehvetini huzune verdi, yilari kovalamak bana zor geldi

    1
    0 Yorumla
  • minimizeoptimist
    minimizeoptimist Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Benim vedam tepkisizlik oldu.. O kibritin hic yanmayan ucundayken, ben birinin hayatinda sessizce gecmis oldum..

    1
    0 Yorumla
  • LoveBeniLoveyimSeni
    LoveBeniLoveyimSeni Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    Nasıl olduğuğumu sormayın..!
    Van depremi sonrası ,
    Enkaz altından çıkmış nir çocuk gibiyim..
    yaşadığımamı sevineyim?
    Kaybettiklerimemi ağlayayım? Ö. O

    1
    0 Yorumla
  • ismetkimki
    ismetkimki Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Canım bir dahaki sefere ya böyle olmadı bak der dalga geçer snirini bozacak cevaplar veririm ya da keserim sesimi o yokmuşçasına gülüp eğleenmeme bakarım , bir süre sonra harbi unutursun.

    0
    0 Yorumla
  • KatolikPapaz
    KatolikPapaz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Sende mutlulugu hak ediyoeusun seni gercekten sevmistim allahıma emanet ol demistim, ah ulan ah :)

    1
    2 Yorumla
    • hicazkar
      hicazkar
      +1 yıl

      :) Hak ediyor muydu sahiden?

      Yorumla
    • KatolikPapaz
      KatolikPapaz
      +1 yıl

      Kesinlikle hak ediyor cok fazla sey yasadı

      Yorumla
  • -StopBoYy_
    -StopBoYy_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Sana git diyemem, ama kal demekte gelmiyor içimden... O yüzden ben gidiyorum sakın gelme peşinden ! :)

    1
    0 Yorumla
  • lavinyaaa
    lavinyaaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Ortada aşk varsa veda edilemiyor aslında öyle bir bekliyorsun gitme desin diye. son veda sözüm canın cehenneme olmuştu.

    1
    0 Yorumla
  • NothinqElse
    NothinqElse Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Sende bir gün sevilebileceğini bilmek istiyorsun.
    Ve ne yaparsan yap !
    Sevilmiyorsan eğer, Seni gerçek değil sokak geçen birini kurban etmek kurtarır.

    Var mı daha ötesi Shakespeare döktürmüş yıllar önce

    0
    0 Yorumla
  • berillla
    berillla Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 74%
    +1 yıl

    Haketmişse eğer "Her hıyarla turşu kurulmadığı gibi her hıyarla da hayal kurulmuyor"derdim :)) Fakat çok sevmişsem "Yolun açık olsun" yazardım sadece.

    0
    0 Yorumla
  • Ketçaplısütlaç
    Ketçaplısütlaç Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    İçkici şarabından, keş afyonundan, hırsız çalmaktan vazgeçemez.. Vazgeçer ama az geçer.. Vazgeçer ama çok zaman geçer. Yıl geçer, dost geçer, aşk geçer..
    Ben ol diyemem, sen de olamam. Beni böyle alıştırmışlar. Böyle alıştırmışlar beni. Hoşçakal..

    0
    0 Yorumla
  • roma_N_tizma
    roma_N_tizma Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    geldiğinde EYVALLAH, gittğinde EYVALLAH..
    varsın daha fazlası olmasın.. çünkü eyvallah bazen kabulleniş, bazen gidiştir..

    1
    0 Yorumla
  • nur_ylcnky
    nur_ylcnky Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Tek söylenebilecek teşekkür etmek bence. Aklıma direk hande yener-teşekkürler şarkısı geliyor ayrılık denince..

    0
    0 Yorumla
  • mzzy0000
    mzzy0000 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 40
    +1 yıl

    acı bir gülümseme, derin bakış, aptalca aklın durması, sessizlik ve arkanı dönme bunları hatırlıyorum

    1
    0 Yorumla
  • melek88
    melek88 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 48%
    +1 yıl

    Bir merhaba bile demeden başlayan hikayelerin vedasi olmaz.

    1
    0 Yorumla
  • BayanProf_
    BayanProf_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Senden senin için vazgeçiyorum. lafı bazen gerçekten oturuyor yerine.

    1
    0 Yorumla
  • Ali-Yazıcı
    Ali-Yazıcı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    İçimde patlar hepsi ya da bilmesini istemem onun. Sadelerden bitane soylemekle yetinirim.

    1
    0 Yorumla
  • Oguz0695
    Oguz0695 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    "lafı fazla uzatmayacağım, kendine iyi bak" derim ve giderim...

    1
    0 Yorumla
  • bestamii
    bestamii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Korkum sevmek değiI korkum sevipte ayrıImak… Korkum kurşun yemek değiI kaIIeşçe vuruImak… Korkum öIüm değiI senin tarafından unutuImak…

    1
    0 Yorumla
  • zümrüdüankakuşu
    zümrüdüankakuşu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 34%
    +1 yıl

    Siyah kelebeklerim uçar delice , ahım ölüme kadar...

    0
    0 Yorumla
  • bollyvvwood
    bollyvvwood Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 73%
    +1 yıl

    Bitsin bitmesi gerekenler varsin gitsin gitmesi icab edenler!..

    0
    0 Yorumla
  • Melikşah2961
    Melikşah2961 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Gidecek kadar güçlüysen sana kal diiemem Allah yar ve yardımcın olsun

    1
    0 Yorumla
  • Temirhan
    Temirhan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    elveda dercesine bakan gözlerine eyvallah dercesine çeker giderim

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (113)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Ne denir bir yürekten giderken? Sizin veda sözcüğünüz ne?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Son kez veda ettiğin birisine veda kelimen ne olur? 148 cevap verildi
Sizin veda sözcüğünüz nedir? 83 cevap verildi
Biriyle Vedalaşırken Ne Dersiniz? 15 cevap verildi
Bir duygunuza veda etmek isteseniz, hangisi olurdu? 16 cevap verildi
Bir duygunuza veda etmek isteseniz hangisi olurdu? 101 cevap verildi
Sizin vedalaşma cümleniz nedir? 83 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşk mı insanı değiştirir, yoksa hayal kırıklıkları mı?
  • Dizel arabalar da Adblue hakkında ne düşünüyorsunuz devam etmeli mi sizce?
  • Gece gece misafirle köfte gömmek normal mi, siz böyle kaçamaklar yapıyor musunuz?
  • Opel Astra K mi Renault Megane 4 mu?
  • Maskülen giyimle dişil olunur mu?
  • Yaz aylarında siyah giyinir misiniz?
  • Gece müzik dınler misiniz?
  • ​Hayatta uğur getirdiğine inandığınız, 'bunu yapmazsam o günüm kötü geçer' dediğiniz bir toteminiz var mı?
  • Nasibinse gelir hintten yemenden nasip değilse ne gelir elden sözüne inanıyor musunuz? ve böyle bişey yaşadınız mı?
  • Dünya Kupası'nda ABD karşısında 2-1'lik üstünlüğümüz var! Maçı kazanır mıyız, oyunu nasıl buldunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨