Sevgilimin arabası yok buluşamıyoruz, soğumakta haklı mıyım?

Aynı ilde olmamıza rağmen otobüsle git gel 4 saat yol sürüyor. Sabah 8'de evden çıkıp akşam 6'dan sonra eve dönüyorum yine de doğru düzgün görüşebilmiş olamıyoruz. Otobüsle gideceğim diye yıldönümümüzde topuklu bile giyemedim çok içimde kaldı. Şimdi araba alamıyorsan arada babanın arabasına bin yanında sür kullanmayı iyice öğren diyorum onu da yapmıyor. Artık hiç buluşamaz olduk ben çıktığımda ailem sabahtan akşama neredesin diyorlar haklılar. O otobüsle gelince de bencil gibi hissediyorum ve birlikte bir yerleri gezmiş olmuyoruz hoşuma gitmiyor. Bu bir ayrılma sebebi mi sizce? Başlarda sorun etmiyordum ama artık soğumaya başladım..

Sevgilimin arabası yok buluşamıyoruz, soğumakta haklı mıyım?
Cevapla