Hayatımda hiç öpüşmedim, sevişmedim kötü birsey mı yoksa iyi mı?

. Hayatımda hiç öpüşmedim, sevişmedim kötü birsey mı yoksa iyi mı?
Hayatımda hiç öpüşmedim, sevişmedim kötü birsey mı yoksa iyi mı?
Cevapla