Gelecekteki eşinize bir mektup yazacak olsaydınız neler söylerdiniz?

Gelecekteki eşinize bir mektup yazacak olsaydınız neler söylerdiniz?

Gelecekteki eşinize bir mektup yazacak olsaydınız neler söylerdiniz? Ben kendi mektubumu şuraya bırakayım..

Bu sana yazdığım kaçıncı mektup bilmiyorum. Yalanım yok, imkansızı istiyorum belki de. Seneler geldi geçti ben bitmedim yine de. 30 sene sakladım sana kendimi, 30 koca sene, yıllar üstüme enkaz. Dayanıyorum, korkma kadın. Ödediğim bedeli bilmez sabahlar, kazanır yine geceler ama yine de dayanıyorum. Kalbim her atışında bilmediğim o adını sayıkladı, onun hayaliyle vurdu göğsüme. Dünyaları yaşadım seni beklerken, kendi dünyamda saklandım. Siyah-beyaz doğamda renk aradım. Her soluduğumda, burnum o almadığı kokunu aldı her gece. Görmediğimdin sen, yıllarımı bilinmezliğine serdiğim. İyi, güzel, büyülü her şey sen olacaksın benim için. Karanlık gecelerimi loş ama huzurlu ışığınla aydınlatan o gözlerin. Dünya senin gözlerinin içindeki yansımadan güzel görünecek bana. Soluduğun hava, doğama can verecek. Gece uyurken nefesini solumak için şekilden şekle girdiğim, sabah uykusuz kalmama sebep olacak olan sen, izlemeye doyamadığım. Bir elinde canım, bir elinde ruhum, avuçlarının içinde olacak bu adam. Bedeni karşında aslan, ruhu senin önünde diz çöken. Sen düşünemediğim düşüncelerim, kuramadığım hayallerim olacaksın. Var olanları da süsleyen. Cennet gülüşü olacak senin gözlerinde biliyorum. Dudakların her kıpırdadığında doğanın sesini duyar gibi, saçların her savrulduğunda serin bir esinti gibi gelecek bana. 3 gün sonra doğduğum gün, hani sen gelince benim için değişecek olan o tarih. Ben çok güzel yerlere geldim seni beklerken ama hep geçen yıllara hesap verdim. Garip diyarlar elinde kaldım ben. Ruhum azat ama sensiz yaralı be kadın. Yaman rüyalarında kayboldum ben, suretini görmek için. Yokluğun yakacak her zerremi, geçen sensiz her saniyede. En derinlerimdeyken, neredesin kadın? Adını dudaklarının arasından ilk duyacağım gün, hatırı kalacak dünyada aynı isme sahip yüzbinlerin. Bir sen olamayacak kimse. Bana bu sözleri yazdıran, gelecekteki kadın. Bil ki yazardım daha da ömrüm yetmedi seni görmeye… Sen bak bundan sonra, sana siyah-beyaz bıraktığım o doğama, sana ait olacak dünyama.

Güncellemeler
+1 yıl
Hafiften baya Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık tezgahta çiçek! Şimdi sorunu daha çok üye mıncıklayabilecek. Üstelik, bizden 3-5 xper daha tırtıkladın! Alacağın olsun! :)
Gelecekteki eşinize bir mektup yazacak olsaydınız neler söylerdiniz?
Cevapla