Sevgilimin yakın arkadaşına istek attım, sizce yanlış mı yaptım tartıştık sevgilimle?

Yeni çıkamaya başladık beni yakın arkadaşına anlatmış arkadaşı yenge diyip duruyor onların yanında beni arıyor konuşuyor çekinmeden neyse yakın arkadaşının sevgiliside var dörtlü bir şekilde bir yerler gezmeye gidicez neyse biz tartıştık bir ara bir kız bunun numarasını istemiş arkadaşından bende sinirlendim falan dedi vermemiş numaramı beni arkadaşıyla bile konusturucaktı ben istemedim daha sonra ki zamanlarda gittim arkadaşına isttek attım yakın arkadaşı olduğu ve sürekli yan yana olduğu için arkadaşı kabul etti istek attı bir saat geçmeden sevgilim aradı sen niye arkadaşıma istek attiyorsun diye kızdı bende senden haber almazsam ona sorarım diye dedim sonra bekle dedi arkadaşını konferans yaptı arkadaşına dedi senin sevgilin bana istek attıyor mu yok dedi ben orada arkadaşına da açıkladım istek atma nedenimi sevgilim bir kaç şey daha dedi sonra çıkar onu kardeşim dedi bende neden böyle ters tepki verdin dedim arkadaşı yenge haklı senden haber alamazsa diye dedi sen çıkar yinede dedi sonra biraz tartıştık kapattım telefonu akşam aradı normal konuştuk konu aynı yere geldi yapma bir daha bak o da çıkardı seni dedi bende hayır daha çıkarmadı çocuk aklı başında davranıyor dedim senin gibi değil dedim diğer gün baktım ki çıkarmış ben sen zorladın değil mi çocuğu dedim olanı yaptı dedi kapatı konuyu anlamiyorum hem arkadaşına beni anlatıyor konuşturuyor ama ekli olmamızı istemiyor sizce neden

Sevgilimin yakın arkadaşına istek attım, sizce yanlış mı yaptım tartıştık sevgilimle?
Cevapla