Püü yazıklar olsun böylesine shjd 🎃

#Pikauv
Püü yazıklar olsun böylesine shjd 🎃

#Pikauv
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Ben direkt belediyenin cenaze işlemlerini ararım. Adama da "sen eceline susamışsın, beni bu şekilde bırakacaksan ancak kabre defolursun " derim, nett. Veya sessizliğime sığınıp benden çekip gidişini izlerim. İlahi adalete havale eder hayatımı arındırırım o birinden. Tabi bunlar hep felsefe boyutu işin. Yaradan muhatap etmesin, amin diyorum. Elimde kırık bi kâlple tepkilerim çok farklı da olabilir, bu gibi durumları yaşamadan idealize etmek ve büyük kelimelerle konuşmak benlik değil. En iyisi tüm umut verenlere zerre inanmadan aşktan uzak durabilmek, son nefesine dek kendisine ve hatta yalnızlığına sadık kalmak. O tarz tiplere söyleyecek milyarlarca şey var da, ilahi adalet en güzelini söyler diyorum, nett.⭐ 😎😎
#tubasueda 🍀🍀
Gelecekle ilgili bahsederek mi umut verdi? Evleniriz ederiz gibisinden? Fiziki yakınlaşma yaşamak için ciddi ilişki ümidi mi verdi? Nası bi umut verme yani bu? Yoksa sadece denemek istedi de yeteri kadar hoşlanamadı mı? Fazla kaptıran taraf hatalıdır. Eğer ümit verdiği söylenilen kişi işin içine yalan karıştırmadıysa veya aldatmadıysa.
Umt vermek? Ya sen kendi kendine umutlandıysan o yaşadığın duyguyu iyileştirmek için karşı tarafı suçluyorsan? Bence bu biraz denemeye çalışıp olmayınca sonlandırmak gibi geliyor. Bu böyle değil midir zaten olursa olur olmazsa hadi bakalım. :)
Cevap
64Cevap
Büyük ihtimalle kararsızdır
Gece öyle demiyordun ama derim kdkxkxk
Umut veren kişi değil umut eden kişi hatalıdır bence
Zararın neresinden dönersem kârdır derim.. İyi sıyrılmışım öyle birinden diye düşünürüm..
Bunu yapan adidir. adiliktir.
dalga geçmeyi amaç edinmişlerdir. bir yandan da tatmin edeceklerdir tabii lanet egolarını.
hepsinden geriye yüreği burkulan, acı içinde kıvranan kimseler kalır.
Tanidikca olmayacagini anlamistir. Insanlarin fikirleri degisebilir. Öngörülü diyebilirim. Olmayani oldurmaya calismiyor en azindan durust.
Amacı cinsellik olan ama alalade bunu söylerse partnerinin kaçmasından korkan, şeref yoksunu, aşk oyunu oynayan karaktersiz denir
Umut verdi kandırdı şeklinde bakmam ben olaya. Olabileceğini düşünmüştür sonra fikirleri değişmiştir belki de böyle olması daha iyi der geçerim
Geride umutunbirakmis işte en azından umutuda alıp gidebilirdi umut kanka gel kızlara gidiyoruz diyebilirdi 😂
Ne denmez ki, şimdi gece gece ağzımı bozmayayım : )) ben aaaaa... diyeyim, sen gerisini anla : ))
İyki söyledin bende aynı fikirdeyim derdim herhalde 😅
Senin gibi birisiyle benim gibi bir prenses olmaz zaten ilk defa doğru konuştun derim
Güle güle, yolun layığına açık olsun denir.:d
Ne istediğini bilmiyor. Karaktersizlik. İletişimi kopar
Bir süre daha kalbimde yaşatır sonra cenaze namazını kılıp yasını tutar ve hayatıma devam ederim
Umudu verip öyle derse kötülük etmiş olur başıma gelmesinden korkarım
Kullandıysa seni söylenecek ilk şey annesine selam göndermektir..
Öyle or. spu insan çok memlekette maalesef benim en son örneğim or. spu hava hemsireydi 😏
Aaaa bak cok üstüme alındım yazıklar olmasin simdi bana 👉🏻👈🏻
Virajı alamacagini anlamış enişte geri vites olmadığından ilk kavşaktan sola dönmüş 😂
Ne denir bilmem de böylesini nefes almadan neyse...
Zamanla uygun olmadığınızı anlamış olabilir bu çok normal. Hemen Umut’a kapılmak tuhaf.
Adam olsa baştan olurdu. Birak kendi haline bence...
Tüm adımları atıp en özel sözleri söyleyip ben sana umut vermedim ki demesinden iyidir.
Çok yaşadım çok şey demek istiyorsun ama demiyorsun olmayınca olmuyor diyip acı çekiyorsun.
Of helede o yazıyı gördükten sonra kalbine gelen o his... yasamayan bilmez.
Bunu ben yapmıştım 1 kere gençliğimde çok temiz tokat yemiştim
Haketmissin reiss 😂😂bir insanın duygularıyla oynamak kadar kötü bir şey var mı buda kul hakkına girer
Bu dediğim 10 sene önce yani çok eski
Biliyorum reiss yazmışsın zaten gençliğimde diye ben de o zaman için söyledim zaten
Bebeyken yanı😂
Alacaģını almış, göreceģini görmüş fakat beğenmemiş
Başlangıçta duygusal bir yaklaşım sergilemiş sonrasında ise kafasında oturtamamıştır.. Dürüst bir yaklaşım sergilemiş olarak değerlendiririm..
kardeşim denir, ozur dilerim ağzımı bozduğum için ams benim de başıma geldi bıktık bu tarz insanlardan
Bana birisi öyle deseydi ona şu lafı söylerdim sadece zamanımi bir süre doldurmak için seninleydim. Şimdi senin zamanın bitti sıra kendime kaliteli zaman geçirebileceğim biriyle devam edeceğim güle güle.
şimdi bişiler söyledım de sizler duymadınız !!!
Aynısını yaşadım. demekki başkasını gözüne kestirmiş yani başka gidicek kapı bulmuş. Bunlara şerefsiz demek az kalır...
Denemis beğenmemiş iade etmek istiyor seni. Mantıklı tüketici denir
Onun bunun çocuğu denir fazla söze gerek yok
Acaba ile kimseyle yola çıkmayacaksın sonra böyle cümleler çıkıyor hoş değil.
Ne denir bilmem de, eğer ona aşık olduysan hayatını mafedebilir.😞
Umut verip bizden olur diyip aslında hiç sevmiyor oluşu 😪
Hayat bu her şey başımıza geliyor normal oldu bu tarz şeyler
senin nekadar zamanını çaldığına göre değişir
Daha fazla umutlanmadan gerçek yüzünü gösterdiği için teşekkür ederim.
Kendisine söyleyecek bir söz yok zaten
Sağlam küfür hakeder. Söv bence 😉
Aklına gelen tüm küfürler edilir
Bakmıştır kafalar uyuşmuyor ne yapsın
Ha sı... tır derim😬
Resmen düpedüz şrfsizlik
Açıcan ağzını yumucan gözünü öyle yani.
Karaktersiz denir
Ya onlara bir laf varda ağzım müsait değil
Zaten öpüşürken ağzın kokuyordu 🤣🤣
Belki haklıdır, ayrılırım
Şerefs. z denir başka bir şey demeye gerek yok
Olmayacaksa neden umut verdin?
Cehennemin dibine kadar yolun var denir
Sktr git mk cocu denir. dhsjs
hadi ordan git denir
bazen işler değişir, normal
yallah deniir
Hiç bsey diyemezsin Allaha havale et
Başıma geldi. Elma denir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?