Kadın erkeğin geleceğine, erkekse kadının geçmişine mi bakar? Önerme doğrumudur? Değilse neyine bakar?
Evet Doğrudur
Hayır Doğru Değildir (Aşağıya yazdım)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Her iki tarafta birbirinin geçmişine mutlaka bakmalıdır, aksi takdirde ileride çözümü olmayacak problemler oluşabilir. Genellikle erkekler kadınların geçmişine bakar ve bu erkeklerin yüzde doksan civarı olumsuz sonuçlar almaktadır. O yüzden her iki tarafta birbirinin önce geçmişine bakmalı daha sonra ilişkiyi ona göre yürütmelidirler. Üzülmemek için araştırmak şart ve ben güveniyorum devri yıllar önce kapanmıştır. Mutlu olmak istiyorsanız birbirinizi iyi tanıyın ve süreç içerisinde çevrenizdeki güvendiğiniz bir ya da en fazla iki kişidende fikrini alın. Hatta bunu yapmayın en doğrusu annenize bırakın, annenize kulak verin (neredeyse yüzde yüz oranında anne fikrini kabul etmeyenler, sindiremeyenler var ama onları eski veya kötü anlamda belirtmiyorum cahil ya da bilmeyen olarak görüyor olabilir bir çok insan ama onlar bir insana baktığı zaman eğer kırmızı kartı veriyorsa emin olun o kişiden kesinlikle bir şey çıkıyor. Kanıtlanmış binlerce örneği mevcuttur) Siz siz olun annenizin fikrini almadan, birlikte ömür geçirmek istediğiniz eş adayınızı annenizin fikrini almadan planlamayın. Mutluluklar... ;)
genelde herkes gecmise bakiyor nedense hem kadin hem erkek
ama benim düsüncem su yönde
bay olsun bayan olsun gecmisi degistiremezsiniz ama gelecek sizinledir
Ben de sana katılıyorum ama şunu belirmek isterim. Kız ve Erkek bekarsa Erkekler genel de kesinlikle geçmişe bakıyor. Kızlar o kadar önemsemiyor erkek cünkü yapma desen yapmayacak mı? gibi düşünür. Ama erkek o kızın kendisine ait temiz olmasını ister.. Erkek ister ki kıza ait, kız da erkeğe ait olsub
tsk ederim @ülker88
Tabiki de oyle..
herkesin bir sorumlulugu var.. erkek evin diregidir korumasidir gucudur gencken laylaylom yapip evini de iki gram para ile gecindirecegini saniyorsa yaniliyor yani.. gencsin tamam ama vir yol ile gelecegini kurmaan sart..
Kizlar da evin ogretmenidir onun gecmiste yasadigi hersey ve aldigi her ders cocuklarina ogrettigi ilk kelimeler olucak.. esine guven cocuklarina dogru ogretmen olmasi icin her zaman ornek alinacak bir gecmisi olmali..
Yani kimsenin laylaylom yapmaya hakki yok.. namustur paradir bunlar hikaye sen her zaman cocuklarin icin itibarin icin varsin kendini iyi yerde ve kusursuz gormek de senin elinde cocuklarina sorunsuz ve kusursuz yetistirme imkani da senin elinde
tabi önce geçmişine bakarım hoşuma giden bir geçmişi varsa geleceğine bakarım oda olmuyorsa gelmişine geçmişine bakarım :D
istemezsem bahane çoook :)
isteyende bahane olmaz :)
önerme bozuk neden erkek kadının geçmişine bakıyor da geleceğine bakmıyor bana ters :)
tabi orda senin düşüncende önemli :)
olabilir oldu :) erkek içinde aynı şey geçerli bence erkek ne istiyorsa kendisi olacak önce öyle ;)
tabi her iki taraf içinde geçerli burada ne kadın üstün ne erkek eşitlik var diye düşünüyorum :)
para için erkekle olan kız farklı bir kız benim görüşüme göre ben parasızda olsa anlaşacağım insana bakarım birde sevgiye sadakatte önemlidir ama para son sırada gelir sıralamamda :) paradan önemli çok şey var mesela aşk ;)
18 yaşımda nişanlanmıştım büyük bir nişandı sevginin sınırlarını zorlamıştım o kadar ki öl dese ölürdüm ondan yakışıklısı yoktu haliyle sonu hüsran... artık o kadar sevemiyorum kimseyi o ayrı konu
yine benim kriterlerim değişmedi o kişilikle ilgili aşk ve sadakatten başka bişeyide önemsemiyorum fazla :)
:D:D:D:D:D:D:
ewt biraz sövmek gibi olsada birazdan fazlası sövmek gibi :)) eksi verenler ne içtiniz siz be adaş :)
ewt o benim lizard :)
Cevap
87Cevap
Her ikisi önemli gerek kadin gerek erkek icin. Gecmis önemlidir cünkü o kisinin secimlerini gösterir. Hatalardan bahsetmiyorum. Hepimiz yapmisizdir. Ama bagzi adimlar bazi hatalara götürür. Sen o adimlar hakkinda ne düsünúyorsun? Bu yüzden birinin kabul ettigini digeri kabul etmez.
Gekecegide önemli. Mesele para hic degil mesele birinin gelecege dair plan yapip yapmadigi. Gunu birlik yasiyam birinden sorumluluk beklermisin? Yoksa hayatinda hedefi ya da düsüncesi olan birimi?
Evet böyle.
Valla ben erkekleri seçmiyorum ama seçseydim geçmişine baksaydın ne kadar ADAM olduğuna bakardım.
Ama şunu anlıyorum ki tercihim doğru yönde erkeklerin bu kafası çekilmez hepsi geri kafalı bakire olup anal yapan kızın kölesi oluyorlar.
Bakire olmayan ama diktirip size yamananlarsa arkanızdan Gülüyor haberiniz olsun
Insan geçmişini bırakır birini sevince ama erkeklerin kafası penisle ortamı olduğu için doğru düzgün düşmesini bekleyemeyiz.
Geçmiş benim için geçmiştir açıkçası bitmiştir sürekli dile getirip kafama takip o an ki ilişkiyi bitirmemeliyim diye düşünüyorum önemli olan su an ve suandan sonrası olmalı geleceği nasıl olacak onu düşünmeli planlamaliyiz herkes bazı hatalar yapar sonuçta kimse tertemiz değildir
Kadınlar erkeklerin gelirlerine, Erkekler kadınların giderlerine baktıkça biri gelir biri gider..
Gzl tespit :D
Coook dogru :)
En iyi cevap bu olmalı bu yorumun altında imzamı atarım
Bu gerçekten doğru.. erkek arkadaşımın geçmişi çokta ilgilendirmez.. benim için önemli olan benle geçirdiği yaşantıda sadık ve sadakatli olmasıdır.. geçmişte herkes hata yapabilir..
Durum erkekte değişir..
erkek yanındaki insanın hiç hata yapmamış, herşeyi kendisiyle öğrenen, her sözünü tutan bir insan olmasını ister ( genel olarak böyledir ).. tabiki çevresi tarafından sevilen bir insan ve kendi arkadaş ortamındada beğenilmesini çok arzu eder.. bu nedenle Kadın erkeğin geleceğine, erkekse kadının geçmişine mi bakar sorusu.. çok doğrudur.. kadın geleceğe erkek geçmişe bakar..
Evlenilecek kadının mazisi de önemli tabi. İlk zamanlar, cicim aylarında bunu iki taraf da dillendirmese de ilişki ilerledi mi bu ister istemez iki yetişkin insan gibi konuşulur. En azından ben öyleyimdir. Ne kadar aşık olsam da herhangi bir pislik söz konusu olduğunda bunu kendime yediremem. Asla bir ömrü paylaşmak için daha fazla ilerlemem.
Allah mazisi temiz olanlarla karşılaştırsın...
Bakmak acı veriyor bence. Başıma geldi şahsen. Sevdiğim kızın geçmişte yaptığı bir kaç şeyi öğrendim. Gerçekten hiç beklemediğim şey. Çünkü eskisi ile yeni hali çok farklı bu yüzden beklemezdim. Ama olmuş bir şeyler. Ama bazense karşına çıkma olasılığı olabilir. Ama eğer değiştiğine güveniyor ve inanıyorsan gerekse çıkar savunursun. Ama bazen geçmişi geçmişte bırakmak ve güvenmek gerek bence
Aslında bu yaşa göre değişir. Erkekler 25-26 yaşına kadar hayatına girecek kadının geçmişine önem verirler, ama bu yaştan sonra bunu kafalarından çıkarmaya başlarlar. Her iki cinste olgun düşünmeye başlayıp güzel bir geleceğimiz olsun diye düşünüp geçmişe sünger çeker. Gerçek mutlulukta budur zaten. Geçmişle yaşanmaz, mutluluk getirecek olan hep gelecektir, kadın içinde erkek içinde.
Bir erkeğin gelecekte ne vaad edebileceği kadar geçmişte nasıl bir hayat sürdürdüğü çok önemlidir. En azından bir suç geçmişi olmaması, çarpık ilişkiler yaşamamış olması ve düzgün bir adam olarak yaşamış olması gereklidir. Çünkü siz her ne kadar geçmiş geride kaldı sansanızda en ummadığınız anda çıkar karşınıza geçmişteki hatalarınız. Bir de benim inancıma göre geçmişte yaptığınız kötülükler ileride çocuklarınızdan çıkabilir bu nedenle düzgün bir adam olmanın faydası vardır...
gecmış sanırım anladıgımız gecmış... sanatcıyı sevmıyorum dıyeyım yeter olsun.. yalnız gecmışte onemlıdır gelecekte.. ınsanın gecmısındekı aynalar ısık tutar gelecegıne.. yalnız anlatılan sey cınsellıkse cok onemlı degıl dogrusu, peygamber dul kadın ıle evlenmış ben kımımki..
evet doğrudur çünkü,
biz yani ben gibiler erkeğin geleceğine bakar bundan önce iyi arkadaş sonra iyi eş sonra iyi baba sonra iyi dost vs. olur mu hayat geçer mi beaber temiz bir gelecek kurulur mu diye bakarız geçmiş çokta önemli değildir büyük bir hatası yoksa.
erkekler geçmişe bakar bunuda sorguladıkları konulardan anlarsınız zaten ;)
büyük hata nedir mesela
İlişkilerde erkeğin kadının geçmişte yaşadığı ilişkilerle ilgilendiğini, öncelik olarak buna önem verdiğini, buna karşılık kadınların ise erkeğin gelecekte kendisine sağlayacağı yaşam üzerine kafa yorduğunu ve ilişkisini bu noktadaki önceliklerine göre değerlendirdiğini vurgular..
Erkegin geleceğine bakmaya ne hakkimiz var. Beraber kazanip beraber yemek varken. Evet erkek kadının geçmişine bakmalı. Ama kadin erkeğin geleceğine bakmamali. Parası olmadingdan fazla eğitim alamadığı için evlenmeyecek mi?
harikasın
Normalde olması gereken o kişi ile olan ana bakmak ama malesef çoğu erkeğe göre kızların geçmişleri, beraber yaşanacak mutlu gelecekten daha önemli oluyor ki bundan dolayı çoğu ilişki başlamadan bitiyor...
yani tabi aslında hep öyle oluyoo ama bence yanlış bir teori kızında erkeğinde geçmişinin pek bir önemi olmamalı geçmiş geçmişte kalmışş önmeli olan geleceği senden sonraki hayatı ve yaptıkları benim için böyle ben hiçbir zamn geçmişine bakmam
Geleceği düşünerek hareket ediyorsam karşımdaki adamın gelecekte benimle her zaman yanımda olacağını hissettirmesi lazım. Ben ona temiz bir geçmiş sunuyorsam o da bana güzel gelmeli. Geleceğini düşünmelidir.
Ana hatlar önemlidir. Ömür boyu vicdanını kamçılayacak suçlar işlemiş mi, psikiyatrik rahatsızlığı var mı... gibi. Bu detaylarda sıkıntı yoksa küçük şeyler çok kurcalanmamalı. An itibariyle taşıdığı karakter ön plana çıkmalı.
Olan bu ama olmaması gerek. Yani seven gözlerdeki anlama bakmalı ki o anlam kalpten gelir zaten. Geçmişi bilmeli ama orada yaşamamalıyız. Geleceğe de el ele yürümeliyiz seviyorsak. Ama bunu yapan kim var bilinmez.
İnsanlar hata yapabilir hatalarindan ders almaj onmli ders aldiysa gecmis onemsizdir. gelecekte kimse bilemez gelecekte hayaller kurulur sadece olursa olur olmazsada olmaz herseyin hayırlısı diyelim ani yaşayın. ..
Çok doğru bir tespit aslında çünkü ister istemez herkes buna takılıyor erkeklerinkinkesin doğru fakat geçmişe bakan kadınlarda çok fazla mühim olan aslında senden sonrası sana yaklaşımı ve sana ne kadar net olduğu
kadın sadece geleceğe değil erkeğinde geçmişine bakar. aslında kadın erkek sadece geleceğe bakmalı geçmişe dönüp hiçbir şeyi telafi edemezsin sonuçta :)
Ben geçmişe sadece ömrünü boş mu geçirmiş yoksa kendini geliştirmeye mi harcamış diye bakarım..
Geleceğe de bakarım tabi.. Gelecek vaad eden bir kadın olmalı..
erkeginde gecmisine bakmak lazimis
bayanlar genelde bu adam hovardaydi beni seviyor düzelir gibi düsnüyor
olmuyor kimse degismez cok gördüm örneklri gecmisi iyi olmayanin gelcegi zaten ölmüs
ben erkegin gecmisinede bakarim geleceginede. Gecmiste yaptigi seyi birdaha yapmayacak diye bir sey yok cünkü.
Bayanlar "Ne yaptıysa yaptı, hayatı onu zorlamış olabilir ama artık ben varım bundan sonrası önemli" diye düşünür.
Derler ya hani erkek ilk, kadın son olmak ister :)
Gecmisine bakmam bana eger gelecege dair o anda guven veriyosa benim icin benimle olan gelecegi onemli gerisi bos
şimdiki gençliğin bir yere baktığı yok aslında bakıyorda boş boş bir yerlere. yeterki olsun yaaa diyorlar. DD
Eğer seviyorsam geçmişi benim için önemli değildir. Ben geleceğine bakarım geleceği önemlidir. Çünkü geleceğinde ben olacağım için geleceğine önem veriyorum.
valla nice flörtoz arkadaşlarım evlendi nice kapalı acık hanım hanımcıklar evlenmedi nice içki içen arkadaşlarım evlendi içmeyenler evlenemedi erkekler dışa kadınlar cuzdana mı bakıo ne anlamadım gitti
İçki içemeyenlerin parası yoktur kapalı bayanlarda kısıtlı yaşamalarından dolayı bulamamıştır @yaramaz_qızz
içeçcek adam bir şekilde para bulur bence kapalı olup ilişkisi olanda var canım
Valla kim neye bakar bilmem de ben geçmişine bakarım.. sonra geleceğe beraber karar veririz..
ama bana göre kadınların çoğunluğu erkeğin cebine bakıyor. o yüzden hep mağdur oluyorlar.
herkes hakettiğini yaşar.
gelecegimize bakarım.
Saglıklı bir ilişki için olması gereken bence bu
Geçmişini beğenmediğim adamın geleceğini umursamam, çünkü o adamın benle bir alakası olamaz daha fazla
İkisine de bakarım. İnsanın geçmişi ve geleceği taban tabana farklı olamaz. O yalana kesinlikle inanmıyorum.
Her türlü geçmişte gelecekte önemlidir. Atalarımız bir insan 7 sinde neyse 70 inde de odur diye boşuna dememişler ;)
Valla ben hayatımza aldıgım ınsanın gecmısıne bakmam cünkü ne yasaıysa benden önce yasadı sorgulamam beraber gecmısımıze bakarız
Bir kadın buna izin veriyorsa Erkek suçlanmaz bana göre Ama bir erkek bir kadının geçmişini sorgulayabilir ama hesap soramaz
Eğer bir erkek kadının geçmişini sorguluyorsa kaçmak gerekir (geçmişten utanmakla alakalı değil) ama kız sorguluyorsa sırf meraktandır.
geçmişi anlamadan geleceğine , sağlıklı bir şekilde yön veremez insan. Geçmişe çok takılmadan ânı dolu dolu yaşamalı...
Hayir bence ne erkek ne kadin gecmise bakmamali, onunla adim attigin dakikdan sonrasi önemli olmalidir bence..
Tam tersi olduğuna eminim gibi hep geçmişime bakıldı hep geleceğine baktım, şaşırdım bu soruya tersi varmış
her iki cinsiyette de hem geçmişe hem geleceğe bakılır.
Geçmişi daha önemli bir insan yedisinde neyse yetmişindede odur demiş atalarımız.
Geçmişi umurumda değil. Ben kafinin benden sonraki hâl ve hareketlerine bakarım
Seviyorsam geçmişini önemsemem hiç bir şekilde. Geleceği de beraber yaşarız zaten
Ben sadece parasına bakarım tabi karizması da olsun
Kadın ilk önce kendi için doğru mu diye bakar, sonra çocuklarına iyi bir baba olur mu? diye bakar.
Erkek karakterliyse kadına namusu olarak yaklaşır ve geçmişini s... geleceğim sensen der ve sahiplenir.
Ben böyle düşünüyorum.
ortada aşk varsa gelmişin geçmişin bir değeri yok nazarımda.
Geçmişi de geleceği de önemlidir. Hoş, ne efendi görünen serseriler gördük..
Herkesin geçmişte arayacakları çok farklıdır Kusur bulmaksa bulunur ilk değil son olmaksa olunur.
açıkçası bakarım ya kimi sevmiş kim onu üzmüş kırmış merak ederim ama soramam..
bakmak isterse sorun cok bulur oldugu gibi kabulleniyorsa sewiyordur
Bu lafı ilk defa duydum ve çok doğru bir laf hocam.. Cuk oturmuş yani bunun aksi yok!!:)
Hayır doğru değil, geçmişi iyi olmayan bir adam gelecekte de aynı şeyleri yaparsa ne olacak.. Geçmişi iyi olsun ki geleceği de iyi olabilsin
Bu şekilde sınırlamalar yapmak doğru değil.. Herkes için beğeni kıstasları farklı olabilir..
Araştırırsa ona şöyle de moruk : Benim geçmişim çöplük sen köpek eniğimisinde geçmişimi kurcalıyorsun nalet garı!!
ben erkeğin geçmişine bakarım tamamen yalan bir söz bu
geçmişde önemli tabi ama en önemli şey benim için gelecek tabiki..
arada sevgi yoksa gözünün üstündeki kaşı bile sorun eder ama sevgi varsa ne önemi var zaten geleceği beraber yaşayıp inşaa edecekler geçmişte geçmişte kalmıştır artık haksızmıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar