Ayrılık sonrası sosyal medya hesaplarında kız ekleyen erkek yanlış kişi midir?

Bunu neden yapar? Onunla ayrıldığın için üzülmelimisindir? Yoksa kurtuldum denilcek birimidir? Böyle bir adama sapık denebilir mi?

Ayrılık sonrası sosyal medya hesaplarında kız ekleyen erkek yanlış kişi midir?
Cevapla