Bir kız erkeğe vurduğunda, erkek karşılık verebilir mi?
Tabi, orantılı olacak biçimde o da yumruğu geçirebilir
Yok, el kaldıramaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bir kız erkeğe vurduğunda, erkek karşılık verebilir mi?
Duruma bağlı. Tokat, göğsüne vurma gibi erkeğin gururunu incitmeyecek, sebepli hareketlerse erkeğe şiddet yerine ağır başlılık, umursamazlık sadece kadını kısıtlayıp uzaklaşmak daha çok yaraşır. Kalkıpta rezalet bir şekilde kadına saldırırsa kadından daha rezalet gözükür.
Ama bazen twitterda falan görüyorum, kadınlar erkeklerin kafasına gözüne vahşi vahşi zarar vermeye yönelik saldırıyor. O zaman erkek tabiki vurmalı bence. Savunmaya yönelik ekstra da ağız payı olarak hem de.
Şiddete hayır diyenlerden değilim, bazı durumlarda bazı insanlar şiddeti hak eder. Bazen savunma, bazen ağzının payı. Misal bir kadın, erkek gelip bana vuracak ve ben şiddete hayır mottosunda olup sadece kendimi korumaya çalışacağım öyle mi? Kavuştururum allahına o dakika 😅
Ama genel olarak şiddet vasat, ilkel, ezikce bir şeydir. Ciddi sebepler olmadıkça özellikle sözlü tartışmanın boyutu ne olursa olsun şiddete başvurmam, başvuranı desteklemem. Bana şiddet uygulandığı vakit işler değişir sadece.
Cevap
1Cevap
Aslında kendini savunması zaten yeterli olacaktır. Ama bizim erkeklerden her şey beklenir, kız vurmasa da kızı dövenler var, görüyoruz kocasından dayak yiyenleri.
Bu zamana kadar hiç bir kadına vurmadım eşim dahil vurmayıda düşünmüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?