Konuştuğunuz kişi birden ortadan kaybolunca ne düşünüyorsunuz?

Genelde ortadan kaybolan taraf ben oluyorum 🙄 kimseyi de merak etmem. Bu arada mesajlaşmadan bahsettim
Konuştuğunuz kişi birden ortadan kaybolunca ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Yanlış görseli eklemişim 😒
Konuştuğunuz kişi birden ortadan kaybolunca ne düşünüyorsunuz?
Cevapla