Sevgilim erkeklerle dolu bir yerde çalışıyor. Siz olsanız ne yapardınız?

İşe başladı iş yerine ziyarete gitti bir de ne göreyim İş yerinde olan herkes erkek. Giyim tarzımı vs bildiğim için içim hiç rahat değil. Ki arkadaşım dediği kişilerin çoğu ona yazıyor. Ona anlattım ama dinlemiyor. Gözümün önünde onlarla kahkaha atıyor güya kankalarımın. Erkeklerin bakışları hoşuma gitmedi bu da gitmiş onlarl arkadaş olmuş. Sinirlerim zıplıyor siz olsanız ne yapardınız?
Sevgilim erkeklerle dolu bir yerde çalışıyor. Siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla