Eski sevgilinin sana karşı hiç bir şey hissetmiyorum demesi?

Neredeyse 1 yıldır tanışıyoruz bu ilişkiye başlamayı kendisi istemişti ben hiç istememiştim. Ama işler ileri seviyeye ulaşınca durduramadım. Bana değer veriyordu en azından öyle sanıyordum. Arkadaşlarım sana resmen tapıyor bile diyordu o kadar çok. Beni kaybetmek istemediğini bir şeyler hissetmesinin benim sayemde olduğunu beni asla bırakmayacağını söylüyor birden seni çok seviyorum gibi mesajlar atıyordu. Dersleri yüzünden ayrılmıştı normal karşılanmıştın ama geçen gün bans karşı hiç bir hissinin kalmadığını söyledi oysa ki ayrıldıktan sonra aramızda cinsel muhabbetler geçmişti ve biraz ilerlesek olacaktı bunlar. Beni resmen fb olarak gördü ve bunu ikaz ediyor arkadaşlığımıza bile değer vermiyor artık. Ona doğum gününde aldığım küpeleri takıyor ve özellikle de tokamı takıyor hala. Ne yapmam gerek bilmiyorum beni kendine bağladı ve çekti gitti uyuyamıyorum doğru düzgün yemek yiyemiyorum kabuslar ve düşünceler beynimi kemiriyor sanki ağrıyan şey başım değil de düşünceler gibi.. Sanki nefes alamıyor gibi hissediyorum hiç bir üzülme eylemi sergilemiyor ders yüzünden ayrılmışken dersi ekip maça ve benimle gittiği int kafeye gidiyor canımı öyle yakıp duruyor ki. Okul balosunda onunla dans edecektim bu 1 yıldır en büyük isteğim falandı ams soramam o da sormaz zaten..
Eski sevgilinin sana karşı hiç bir şey hissetmiyorum demesi?
Cevapla