Nikahsız Kız Erkek İlişkisi de Eşcinsel İlişki de Günahken Neden Bu Ayrım Var?

Kız erkek ilişkileri, dini boyutta düşünüldüğünde, ele ele tutuşmak günahken ama kendine müslümanım diyen çoğunluğun nikah olmadan bunu gerçekleştirmeyi sorun olarak görmezken, neden eşcinsel insanların el ele tutuşması direkt cehennemlik olarak görülebiliyor ya da kız erkek ilişkilerine nazaran daha kötü görülebiliyor. Aynı şekilde evli veya nikahı olmayan kız ve erkek sevgiliyken bir bankta yan yana oturabiliyor, el ele tutuşabiliyor ve buna büyük çoğunluk karşı çıkmıyorken asla bir eşcinsel çift bunu yapamıyor. Kız erkek ilişkisinde de bu günahtır eşcinsellikte de, ancak neden böyle bir ayrım var?
Bu arada ben eşcinselim ve aynı zamanda dindar biriyim ve şu ana kadar bir sevgilim veya ilişkim olmadı. Olabildiğince kendimi de yasaklar doğrultusunda korumaya çalışan biriyim. Burada mesele biriyle el ele tutuşmam değil, eşcinsel ilişkilere duyulan hassasiyet neden kız erkek ilişkilerinde gösterilmiyor onu idrak etmeye çalışıyorum.
Nikahsız Kız Erkek İlişkisi de Eşcinsel İlişki de Günahken Neden Bu Ayrım Var?
Cevapla