Kız erkek ilişkileri, dini boyutta düşünüldüğünde, ele ele tutuşmak günahken ama kendine müslümanım diyen çoğunluğun nikah olmadan bunu gerçekleştirmeyi sorun olarak görmezken, neden eşcinsel insanların el ele tutuşması direkt cehennemlik olarak görülebiliyor ya da kız erkek ilişkilerine nazaran daha kötü görülebiliyor. Aynı şekilde evli veya nikahı olmayan kız ve erkek sevgiliyken bir bankta yan yana oturabiliyor, el ele tutuşabiliyor ve buna büyük çoğunluk karşı çıkmıyorken asla bir eşcinsel çift bunu yapamıyor. Kız erkek ilişkisinde de bu günahtır eşcinsellikte de, ancak neden böyle bir ayrım var?
Bu arada ben eşcinselim ve aynı zamanda dindar biriyim ve şu ana kadar bir sevgilim veya ilişkim olmadı. Olabildiğince kendimi de yasaklar doğrultusunda korumaya çalışan biriyim. Burada mesele biriyle el ele tutuşmam değil, eşcinsel ilişkilere duyulan hassasiyet neden kız erkek ilişkilerinde gösterilmiyor onu idrak etmeye çalışıyorum.
Bu arada ben eşcinselim ve aynı zamanda dindar biriyim ve şu ana kadar bir sevgilim veya ilişkim olmadı. Olabildiğince kendimi de yasaklar doğrultusunda korumaya çalışan biriyim. Burada mesele biriyle el ele tutuşmam değil, eşcinsel ilişkilere duyulan hassasiyet neden kız erkek ilişkilerinde gösterilmiyor onu idrak etmeye çalışıyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer