Yeni evliyiz. Bir gün bile düzgünce sarılıp uyuyamadık. Surekli arkasını dönüp uyuyor. İlgine muhtacım sevgine ihtiyaç duyuyorum bir kez sarılıp uyuyalım dedikçe tartışma çıkıyor dönüp arkasını uyumak istiyor her tartışmada evden çıkıp gidiyor. Tekrar gelip salonda uyuyor. En ufak tartismada evden çıkıp gidiyor ortamı terk ediyor. Hatam ne şöyle bileyim diyorum. Hareketlerini düzelt diyor. Nerede hata yapıyorum nedir ne değildir kes diye cevap veriyor. Sizofren mıdır anlayamiyorum. Ortada bir şey yok tek derdim bir kez olsun bana sarılsin ama evden her seferinde gidiyor sonrada yatakları ayırıyor. Anlayamiyorum. Hatamin nerede olduğunu da bulamıyorum. Sorunca da cevap alamıyorum. Nasil davranmaliyim?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılPeki sana şunu sormak istiyorum Bu yeni olan bir şeyin yoksa uzun zamandır olan bir şey mi genellikle bütün olayların arkasında aldatılmak ve iyi yatıyor Hani açık ve net söyleyeyim ama böyledir demiyorum olay sadece bu gününde araştırmak lazım diye düşünüyorum Eğer bir kadın bir erkek partnerine karşı ilgisizse ya gerçekten bir sıkıntısı vardır kisisel olarak sana açıklayamadıgi veya bir işte çalışıyorsa işle ilgili sıkıntısı vardır veya En kötü ihtimal yukarıda dediğim gibi hayatına başka birisi olabilir Bunun süresi çok önemli yani uzun zamandır mi böyle yoksa son zamanlarda mı böyle
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılSende isteme bir süre ilgilenme
Hani Bi söz varya essek h... ne anlar diye 🤣🤣sende ona hoşaf verme
1 hafta dene bakalım aynı onun gibi
Sırtını dön yat tartışma da Bi odaya git kendi haline takıl umursama neden diye sordun da kesss de
Bazen ne söylersen söyle anlamaz ne yaptığını göstermk lazım hareketlerini gözüne şok
Bakk sonra gel neler olduğunu buraya yqz🥰🥰15 Yorumla- +1 yıl
O sözdeki "hoşaf" değil "hoş laf" tır
- +1 yıl
@TipsizZüğürt bay çok bilmiş düzeltti
- +1 yıl
Ben düzelttim diye çok bilmiş oluyorsam sen yanlış bilip yazdığın için ne oluyorsun
- +1 yıl
@TipsizZüğürt hayır yorumlarimi düzelten var sorularımı hatta attım resimleri bile
Ne şanslıyım yaa🤣🤣 - +1 yıl
Ne resmi ne atması anlamadım ama bu kadar çok düzeltilecek bişeylerin varsa Allah kolaylık versin sana 😊
Yavru ceylan bizde başta öyleydik o tartışmalar o evden gitmeler yatak ayırmalar.. bizde de vardı bazen hâlâ da yatak ayırır. Benim de gururuma dokununca ben de ayırmaya başladım saçma gelebilir ama telefonla uğraşıyor musun yatakta ya da eve gelince yeterince ilgi gösteriyor musun
10 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılEvi terk et, çek git. Ya başka kadın var, ya aklında biri var ama her halükarda seni istemiyor. Hatalı sen değilsin. Sende sorun yok. Ama bu saatten sonra daha da yalvaran olma. Meyve vermeyen ağaçtan meyve istemek gibi seninki. Olmaz.
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
38
Cevap
61Cevap
- Aile & Toplum konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılİlk önce sen yaklaşki oda ısınsın
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılLa yeni evli olacağım ve eşimle ilgilenmeyeceğim imkansız. Hani ilgi derken sadece cinsellikten bahsetmiyorum. Sabah yanımda uyandığında sarılıp boynunu öperken o yeni uyanmış sıcaklığını hissetmek sonra boynuna yapıştırdığım dudaklarımı büzüp üfleyerek ses çıkarıp muziplik yapmak, o şaşkın ama eğlenmiş yüzüne bakarak bi 5dk gıdıklamak akabinde kalçasına hafifçe 2 şaplak atıp “hadi bakalım kahvaltı saati” deyip mutfağa geçmek ve beraber kahvaltı hazırlayıp o kahvaltıyı tv karşısında eğlenerek yapmak..
Bunu değil yeni evliyken 10 seneyi, 20 seneyi doldurduğumda da aynı coşkuyla yapamayacağım insanla evlenmek istemem. (Aslında evlenmem derim de büyük konuşmak büyük imtihana sebep olur o yüzden öyle dedim)20 Yorumla Okuyunca direkt aklıma şey geldi hani bir laf varya " Yanındakiyle yaşlanırsın, aklındakiyle ölürsün" diye. Böyle bir durum olabilir. Nasıl evlendiniz bilmiyorum, moralini bozmakta istemem. Ben senin yerinde olsam hiç üstüne düşmem. Konuşman fayda etmiyor, daha çok uzaklaşıyor gibi senden. Kendi haline bırak, neden böylesin diye sorgulama. Gittiği yere kadar gitsin. Çocukta yapma derim, inşallah yokturda. Ondan sonra hayatına bakarsın düzelmezse şayet.
41 Yorumla"Nerede hata yapıyorum?" diye sorduğunda sana "kes" diyerek cevap veriyorsa emin ol ki verecek bir cevabı yoktur. Yani, ortada senden kaynaklı bir problem yok. Eşinin bu ilgisizliği, senden uzaklaşıyor olması ve hiçbir şekilde iletişim kurmaya yanaşmıyor olması tamamen sana olan ilgisinin azaldığını gösteriyor. Üzgünüm ama evliliğiniz yavaş yavaş bitiyor. Ve bunu bile isteye kendisi yapıyor...
30 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. ilgine sevgine muhtacım dediğin sürece daha çoooook arkasını dönerek uyur evden gider. hata senin ilgiye sevgiye aç olduğunu belirtmende. kocandan önceki hayatında seni seven kimse mi yoktu da ilgiye açsın? ailenden de mi hiç sevgi görmedin seni seven tek arkadaşın da mı olmadı? hepsini geçtim, sen de mi kendini hiç sevmiyorsun? kendisini seven, özsevgisi özsaygısı yüksek olan kişi başkası tarafından sevilmeye ihtiyaç duymaz. sen daha kendini sevmiyorsun ki kocan sana sevgi göstersin
213 Yorumla- +1 yıl
Evliliğin mantığını birkez daha dusunmelisin bence
- +1 yıl
@ponçik1sırık evliliğin mantığı sevgine ilgine muhtacım değildir. evliliğin mantığı "ben kendimi seviyorum değer veriyorum, fakat sen de beni seversen ben de seni seversem hayatım daha anlamlı güzel olabili" anlayışıdır
- +1 yıl
Sen bence yanlış ifade ediyorsun. İnsanin kendi öz saygısı vardır kendine değer vermesi ve sevmesidir. Fakat dogamiz gereği kadın ve erkek birbirinin ilgisi ve sevgisine muhtaçtır. Yoksa neden kadın erkek olarak yaratildik? Çift cinsiyetli yaratılabilirdik ya da bölünerek çogalabilirdik buna birçok örnek verebilirim.
- +1 yıl
@ponçik1sırık sen şunu anlamadın. öz saygısı olanın kendine sevgisi yeter zaten. eğer biriyle evlenecekse onun sevgisine muhtaç olduğundan değil onunla yaşarsa hayatı daha anlamlı olacağından onu sevdiğinden ve sevildiğini bildiğinden evlenir. başkasının ilgisine sevgisine muhtaç yaşayanın öz sevgisi yoktur ve acizdir, kendini sevmeyeni başkası hiç sevmez. doğamız gereği değil yani. ben niye başkasının beni sevmesine ihtiyaç duymuyorum? kadın-erkek yaratılma sebebimiz ise birbirimize muhtaç olduğumuzdan değil
- +1 yıl
Sondaki tezini kanitla madem inandir
- +1 yıl
@ponçik1sırık yeryüzünde hermafrodit canlılar da var. kaldı ki hamilelik için illa hayatında bi erkeğe gerek yok
- +1 yıl
Hmm anlıyorum ki boş yaptigin yorumun sırf egon için arkasında duruyorsun :) Biz ölümlü canlılar doğuştan itibaren aç ve muhtaç oluyoruz meselaa yaşamak için beslenmeye , oksijene bile muhtacız. Bir bilimsel deneyle kanser hastalarının SEVGİ ile yüksek oranda kanseri yendiği bile kanıtlandı. Bir başka orenekte ise sevgi yönünden her türlü karislik bulan insanlar mutlu ve huzurlu yaşamakta Sen kaos ile besleniyorsan orası ayrı :) Biraz kultur ve kitap okumani tavsiye ederim. Dip Not:Biz hermafrodit tür olmayan insanlar üremek için karşı cinse muhtacız. Bilimsel olarak bolunemiyoruz. Sende ayrı bir mutasyon var ve evrim gecirdiysen ne mutlu sana
- +1 yıl
@ponçik1sırık ego değil haklıyım. kendini seven başkası tarafından sevilmeye ihtiyaç duymaz. kişi kendi kendine yetebilmesini mutlu olmasını bilecek. havadan soluduğun oksijenle hayatında birinin olması arasında ne alaka var kurdugun mantık saçma.
- +1 yıl
Er ya da geç birisi ile evlenecek çocuk yapacaksın muhtacsin bunun nesini anlamiyon. Havadaki soludugun oksijen anlaman için verdiğim onalarca örnek icinden birisiydi. Hermafrodit canlılar ornegini senden daha önce vermiş olamama rağmen sadece cevaplamak için yorum yapıyorsun. Evlenip çocuk yapacağın kişinin sevgisine muhtacsin. Sevgisi sana gerekmiyorsa neden evlenesin. Hastalaninca bile doktora muhtacsin daha ne kadar anlatabilirim. Deveye bu arada hendek atlattım 2. Hendekte sıra.
- +1 yıl
@ponçik1sırık ben evlenirsem birinin ilgisine muhtaç olduğumdan evlenmem. sevdiğimden ve sevildiğimden emin olursam evlenirim. evlilik zorunluluk değildir tercihtir. çocuk falan da doğurmayacağım ayrıca anne olmak istemiyorum
- +1 yıl
Armut konu senin anne olmanla alakalı değil zaten genelleme üzerine bu tartışma. Bak kendin veriyorsun cevabı sevdiğimden ve sevilldiğimden diyerek. Sevildihinden nasıl emin olursun sevgilinin sana gösterdiği ilgiden=erkeğin sevgisine muhtaç oluyorsun ŞAPŞAL gecenin bir vakti cahile laf anlatmakta benim canım özür diliyorum senden kıymetli vaktim
- +1 yıl
@ponçik1sırık ne alaka. birinin beni sevmesi farklıdır sevgisinden emin olmam farklıdır, beni sev bana ilgi göster diye yalvarmak başkadır. beni sevmeyene ben gidip bana ilgi göster diye yalvarmam ki onun sevgisine ihtiyacım yok, onun yerine beni seven başka insanlara ayırırım enerjimi. sen de bunu idrak et. sevilmek farklıdır sevilmeye ihtiyaç duymak farklıdır.
- +1 yıl
Okuduğunu anlayamayan insanlar sınıfındasin sana tekrar tekrar bolca kitap okumani tavsiye ediyorum böylelikle ego ile değil mantık ile hayatına yön verebilirsin. Okudugunu anlamaya muhtac kadın :(
+1 yıl"Kes" demesine irrite oldum 😅 sen kimsin sığır?
Neyse.. Yani ilgili bir eşe bir erkek böyle davranıyorsa ya hiç sevmiyordur ya da psikopattır. Ben iki seçeneği de kabul etmek istemiyorum çünkü böyle şeyler çok üzücü. Umarım regl olmuştur.10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılGorucu usulu mu? Sevmiyor mu acaba seni? yeni evliysen kicini donup yatmasi normal degil ilk aylarda ilgi alaka cok olur normalde 🥺
Iliski terapistine gitmenizi tavsiye ederim. Belli ki diyalog kurulabilen biri degil esin. Yardim alsaniz daha iyi olur. Boyle giderse evliliginiz fazla uzun surmez10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCanım benim sende ne problem olacak? İstediğin şey çok doğal. Zaten yapılır yani. İnsanlar birlikte olup, sarılıp uyuyabilmek, sabah yan yana uyanabilmek, bi yatağı değil bi ömrü paylaşmak için evleniyorlar. Yoksa sevgili kalırız. Kaldı ki sevgililik de bile sarılıp oturulur bazen. Çok çok normal bi şeyi bekliyosun
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Sırf sarılıp uyumak istediğin için bundan tartışma çıkarıp, olayları bu denli büyütmeler, sana suçu atmalar, yatakları ayırmalar. Valla Allah kolaylık versin kardeşim. Benimkinden de kötüleri mevcutmuş.
20 Yorumla
+1 yıl2 sebep var ya onda bir sorun var yani birde yeni evlisiniz bu derece soğuk davranmaası peki ilk gece iyimi geçti bakirelikle ilgili sıkıntın yoktu dimi bende bir kızla tanışmıştım bende ona arkamı döndüm çünki çok pis kokuyordu
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılBen öyle şeye cok garip buluyorum arkasına dönmemeli bir erkek eşine.
uyurken olabilir de sıradan zamanlarda sarılıp sevgi ve aşkla hissetmeli bayan
sevildiğini uyurken dahi hissetmeli diye düşünüyorum10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılTers giden bişeyler var demek ki eğer eşin böyle davranıyorsa. Birbirinizin kalbini hiç kırmadan dostça konuşmanız gerekiyor sonra da oturup karar vermen lazım. Çünkü bu şekilde üzüntü ile hayat devam edemez..
10 Yorumla Çok geç olmadan boşan annemle babamın durumunu gördüm okuyunca gerçekten ilerde pişman olmak istemiyorsan boşan lütfen senin bi hatan yok bu onun sorunu
20 YorumlaIlişkiyi tahterevalli olarak düşün Bi ucunda sen Bi ucunda o sen ne kadar ilgi gösterir sen o o kadar havalanır. şu an bu pozisyondasınız ilgisiz bırak bak ne oluyo tabi fazlası zarar
10 YorumlaSana davrandığı şekilde davranmayı dene duygularını bastırıp. Evlilik öncesi sevgililik donemizniz ne kadardı? Yaşlar kac bir de? Çok detay var sormam gereken ama bunlarla başlayalım
10 Yorumla
+1 yılBunun yaptığı ne böyle karı koca sarılıp uyuruz herkes yapıyor bunu. tripler ne böyle hayatını paylaştığı kişiye niye söylemiyor sorunu varsa
10 YorumlaYa arkadaş nasıl hayatlar var. Daha yenisiniz ama ilişkiye bak. Allah yardımcın olsun. Onla ömür geçme. z
10 Yorumlaboşan gitsin ya. sarıl dediğinde sarılsa mutlu olacak mısın? olma. cünkğ senin zorunla sarılıyor kendi istese bir saniye bırakmazdı.
10 Yorumla
+1 yılBen de bu saatte canımdan çok sevdiğimin aramasını bekliyorum ama olmuyor aramıyor. Sevmediğinden değil ama umursuz
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılBoşaaaaa boşaaaa boşaaaaa
Bir gün bir yerde ölmek istemiyorsan boşa anasının adam edemedigini sen edemezsin10 Yorumla Görücü usulü mü evlendiniz? Bu işte bi yanlışlık var
20 YorumlaNereden buluyorsunuz bu xiktigiminn angutlari hiç anlamıyorum...
12 YorumlaTartışmalarınızdan dolayı intikam alıyor olabilir başkası olabilir.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYa anlamıyorum tanıyıp etmeden mi evleniyorsunuz ne yapıyorsunuz sırf evlenmek için evleniyorsunuz sonra olanlar size müstehak
20 YorumlaYeter siz oldunu düşünüyormusun unu hissettirdiysen takıntı yapmış olabilir
00 Yorumla
+1 yılbeyinsiz birinle evlendiğini anlamak için daha sana ne yapması lazım
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBi sürü şey olabilir. Mesela bende ara sıra öyle oluyor ki çok sevdiğim biri bile olsa ilgilenecek halim olmuyor başka sorunlarım oluyor. Ve diyelim 1 ay böyle geçti, başka kızla da ilgilendiğim anlamına gelmiyor. Biraz olgun davran, az konuş ve kafasının rahat olmasını sağla yani sanki sen yokmuş gibi. Bir süre sonra her şey iyi olacak.
00 Yorumla
+1 yılTen uyumsuzluğu cinsel uyumsuzluk yaşıyor olmalısınız
00 Yorumla
+1 yılYanlış anlama ama..
O ilişki bitmiş..
1 yıl olmadan ayrılacaksın..10 Yorumla
+1 yılSevgiliyken tanıyamadın mı ki evlendin. Madem böyle niye evleniyosun
00 Yorumla
+1 yılHata sen de değil onda. Niye soruyorsun hala hatam nedir diye.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. Arkadaş madem yalnız olmayı, rahat yatmayı, sağa sola dönüp savrulmayı çok seviyorsunuz, bu kadar rahatına düşünsen neden evleniyorsun? Ben onu çok merak ediyorum.
00 Yorumla
+1 yılSıkma bunaltma sarıl ılgılen dme sen sarıl ondan istediklerini sen ona yap bakalım bana şunu yap ilgilen sev mutlu et dokun diyip durman sıkar onu uzaklaştıtısın rahat bırak sıkma brnce
10 YorumlaBence üzerine gitme derim onu rahat bırak bakalım uzaktan gözle biliyorsun ki kaçan kovalanır. Sürekli huzursuzluk çıkar ma aksine sen ondan önce gir yatağa ve arkanı dön bakalım ne yapacak izle ama pes etme
00 Yorumla
+1 yılEn ufak tartışmada çıkıp giden biri tartışma çıkmasını kolluyordur. Geri adım at fazla üstüne düşme kendisi nedenini merak edip yanına gelecektir tabi yanına gelmesi için de evin içi bile olsa giyimine ve dış görünüşüne önem vermelisin
10 Yorumlaİmza atınca her şey değişiyor o tarz insanlardan nefret ediyorum açıkçası madem o şekil davranacaktin ne diye sizinle evlendi tek başına hayatını yaşamak varken
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim karım yanımda olacak arkamı dönüp yatacağım peh en azından sarılır uyurum
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSenin hatta tartışmak. Bunun yerine düzgünce konuşması dene
00 Yorumla
+1 yılPoposunu okşa çok tatlısın yavrum de, görsün dünyanın kaç bucak olduğunu 😂
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 6,3b cevap paylaştı. Valla işin zor. Sebebini sor. Gerekirse birlikte psikologa gidin
00 Yorumla
+1 yılSizi aldatıyor olma olasılığı yüksek ama yine de Eren Çakar Aka Reis-i Esenler/Tütüncüler kralına bi danışın derim. Yatakta bonne chance!
00 Yorumla
+1 yıleğer bundan rahatsız oluyorsan bunu onunla konuş yani bu kadarmı soğuksunuz birbirinize karşı anlamadım
00 Yorumlanasıl böyle biriyle iyice tanımadan evlendin yemin ediyorum azına bi tane çakasım geldi adamın ne bu lan
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBence boşanmayı düşünmelisin. İnsanlar değişmez. Sana kötü davranan adam nasıl iyi birine dönüşebilir?
Senin hiçbir suçun yok. Kendi hayatına bakmalısın , böyle biriyle ömür geçmez210 Yorumla- +1 yıl
Yuh
Cevap sahibi+1 yıl@forbiddenzone neden yuh
Kadıni aşağılıyor, onu üzüyor. Bu kadının suçu mu
- +1 yıl
Boşanmak söylerken kolay. Bekara kolay.
Konuşup çözerler
Cevap sahibi+1 yıl@forbiddenzone Ben burada sadece bir tarafın sevdiğini görüyorum. Öbür taraf çözmeye çalışmıyor.
Aslında zaten ilişkinin nasıl başladıği , sürekli böyle miydi o önemli. Pek iyi başladığını düşünmüyorum bu tablodan.- +1 yıl
Orası öyle erkek biraz mal ama boşanmak hemen olmaz çözülür konu bu.
Açıkçası üzüldüm kadının haline.
İşte böyle hatunlar böyle malları buluyor oda ayrı konu
Cevap sahibi+1 yıl@forbiddenzone üzgunum ama bu öküzlük sadece.
Kendimi b-k gibi hissetiren biriyle ömür geçirmek istemezdim. Ve tek gördüğüm bir insan kendi istemedikçe değişmiyor. Adamin düşünüp ben karımı çok üzdüm diyip harekete geçmesi gerekir. Tabi onda o duygu varsa...- +1 yıl
Sacma sapan konusuyorsun sen ya bosanmak kolaymi abicim hic basindan gectimi bekarlar surekli burada bosuyor akil verirken yikmaya degil yapici davranin insanlara sans verin dayakmi yiyor sidedmi goruyor anasina babasina mi sovuyor acmi birakiyor bu sebebden kolay kolay bsosanma olamaz bunlarin aklini dinleme sen kardesim ailesiyle gorus annesiyle. bu durunu onla paylas bir yol bulunacaktir illaki
Cevap sahibi+1 yıl@Joper evli değilim , ama fiziksel şiddet görmeyen duygusal şiddet gören bir sürü kadın gördüm. Hayatlarını o adamlara harcıyorlar, azıcık sevgi için.
Kadın bu soruyu yazmayacak buraya , adam yazacak. Ben bir aptallık yaptım , nasıl affettirebilirim diye. bir ilişki tek taraflı yürümüyor. Karşındaki kişi seni dinlemiyorsa istediğin kadar konuş, duymaz.
Aileyle evlenmiyor ayrıca kocasıyla evlendi. Kendi sorunlarini kendileri çözmeliler.
Birisi bana kes sesini desin, evden giderim. asıl o gelip özür dileyecek.
Kadının burada hiçbir suçu yok, kocasından Sevgi beklemek , iki güzel söz duymak çok mu zor?
Cevap sahibi+1 yıl@Joper umarım düzelir, demek istediğim iki kişinin de çözmek için hevesli olması.
Ben esinin yerinde olsam hergun deliler gibi çok sert seks yaparım sabah akşam fece
00 YorumlaBelki sizi belki de kendini yetersiz buluyor olabilir.
00 Yorumla
+1 yılÇüş ya biz de sevdiğimiz bi defa baksın diye kırk takla atarız millet bulmuş bunuyor
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 404 cevap paylaştı. iletişim sorununuz var bir aile terapistine gidin.
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılDaha yeni evlisin ve sorunlara bak yuva yıkmak gibi olmasın ama yol yakınken adliyeye git çok sürmez bu evlilik
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 788 cevap paylaştı.
+1 yılSen bunun neyini sevdin de evlendin
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 681 cevap paylaştı.
+1 yılGaliba seni sevmiyor abimiz :(
10 Yorumla Sanırım eşin seni sevmiyor neden evlenmiş ki 🙄
13 Yorumla
+1 yılSen sarıl kanka çok büyük dert değil
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılSende ilgi gösterme
00 Yorumla
+1 yılBoşanma davanız hayırlı olsun.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 684 cevap paylaştı.
+1 yılilişki konusunda seni tatmin edebiliyormu peki
00 Yorumla İlişkiye girmeden mi ya
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 10,5b cevap paylaştı. Saha alışamamıştır birisiyle yaşamaya
00 Yorumla
+1 yılBiraz neşe biraz heyecan kat ilişkinize
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHenry cavill gibiyim benim de ilgi gostermemi istiyorlar tabi ben ilgiyi eksik etmiyorum..
00 Yorumla- Devamını Gör (39)
Devamını Gör(84)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Yeni evliyiz ve eşim sürekli arkasını dönüp uyuyor, hiç ilgi göstermiyor. Nasıl davranmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer