AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Yeni sevgilisine gösteriyor ya O yüzden sen görme yani
Ama gosterdigi seylerde birsey yok siledebilirdi beni oyleyse
Seni çatla diye yapıyor işte
Son görülme olayı da kapalıysa muhatap olmamak için
Son gorulmeyle ilgi birsey yok daha 1 ay once kendi yazmisti bana anlamadim ne alaka kapatmis hikayelerini
Durum şu ; son görülme instagram sohbet kısmında görülen saat ve hikaye gizlediyse sana hikayesini görüp yazma ya da çevrim içi görüp yazma diyedir. Ya da başkasına gönderme yapıyor olabilir
Zaten ben ona hic yazmiyorum o yuzden yazmayim diye dusundugunu sanmiyorum. Ama paylastigi seylere baktim yemek falan yani baskasina gonderme yapicak seyler degillerki hikayeleri?
Farklı kafa o zaman. Ya da eskisin diye kıllık yapıyor sana. Aklıma başka bir şey gelmiyor
Bana 1 ay once yazmisti herzaman mesaj atabilirsin bana biliyorsun demisti bende ahah evet sende oyle demistim mesela yani gayet normal konusmustuk kavga falanda yok garip degilmi
Yazdım ya farklı kafa. Üstüne bunları konuşup engellemesi en ufak fikrim yok şu an
Ben uzundur birsey paylasmiyorum acaba benim kapattigimi dusunmus olabilirmi ya da ilgi cekmek icin falan?
İlgi çekmek öyle olmaz. Tavşan dağa küsmüş olayı olur. Fake hesabın olmasa fark etmeyeceksin bile. İlgi çekmelik olay değil o. Ama şu olabilir , senden mesaj bekliyor olabilir. Artık bir şey paylaşmıyorsun yazmanı falan
Haklisin evet bilemedim bende ya beynim error verdi😁
Yazmak konuşmak istiyorsan buradan yürü bak. Paylaşmıyorsun falan gibisinden. İstemiyorsan zaten umursama
Yok ya asla oyle birsey yapmam. Ezik gibi 😄 zaten konusmuyoruz artik ne yazacam. Ama yani bi an kotu hissettim sadece
Cunku benim icimde ona karsi ofke falan yok
Kötü hissetmeni gerektirecek bir olay yaşanmamış ki , hissetmene gerek yok. Ezik gibi iyiymiş bak 😃 konuşmayınca eksiklik hissetmiyorsan umursamamak en iyisi tabi
Aynen iste bende bu yazdin garipsedim birseymi yaptimda sanki gibi
Arkadaş kendince bir şeyler deniyor belli ki , ilişmemek en iyisi soran. Öyle mutlu demek ki 🙂
Aynen oyle akisini birakicam artik illaki cikar bunun kokusuda😁belki tamamen siler falan
Koku beklediğine göre beklenti var demektir 🙂 silmez takip etmesi lazım seni
Beklenti demeyelimde merak var gibi. Bu arada neden takip etmesi lazim
Öyle diyelim o zaman. Sıradan birisi gibi görse seni hikayesini gizlemez iyi ya da kötü bir şey var demek ki. Şöyle düşün sana karşı bir hamle yapıyor hikayesini gizleyerek demek ki onun için sıradan birisi değilsin
Evet bu konuda haklisin demekki birseyler var yani sonucta hikaye attigi yemegi ben gorsem ne olucak ki?
Yani , bir şekilde sana tepki göstermiş. Bu da seni sıradan birisi olarak görmediğini gösterir.
Ama şimdi yatmalıyım malum sabah iş var 😔
O cocuk sana karşı bir şeyler hissediyor soran sende de merak var. Olur bu iş olur diyor ve kaçıyorum.
İyi geceler
O is bitti ya artik oyle bir dusuncem yok zaten ama tesekkur ederim basini sisirdiysemde kusura bakma iyi geceler
Ne kusuru estağfurullah. Sağ ol soran
☺️
Eger kontaginiz yoksa ve engellediyse senin stalk yaptigini farkedip sinir olmustur, eger hala kontaginiz var ve engellediyse bi yorum bi begeni bisey bekliyodur birinden ve sen bunu görme diye engellemistir
Kontagimiz yok ama stalk yapmiyorumki? Sadece hikaye attiginda bakiyordum dogal olarak oda benimkine bakiyordu neyine sinir olucak bunun?
Takiplesiyorsaniz ve engellediyse dikkatini cekmeye calisiyodur ne olacak baska
Bilemedim valla ya kotu hissettim ama birsey yapmadim cunku gercekten bana tekrar yazmisti gayet normalde davranmistim
Sen de onu engelle storilerinden bi merak etsin bak bakalim yazacak mi geri
Mantikli evet olabilir
Çok kesin konuşuyorum bir erkek olarak. Kesinlikle kıskanacağınızı düşünmüş beyfendi. Amacı sizi meraklandırmaktı.
Benden nefret falan ettigi icin degildir degilmi? Oyle olsa silerdi heralde bilmiyorum
Ama nefret edecegi birseyde yapmadim
Asla efendim o nasıl söz. Bir insan kavgada etse hatta en ağır küfürleri de etse zamanında sevgi duyduğu bir insandan nefret etmez, edemez.. kırılır küser belkide sinirlenir. Ama nefret etmez. Sizden nefret ettiği için değil umursamanızı sağlamak için yapmış bunu bende yapmıştım :) bunu başardığını bilse ne kadar sevineceğini en iyi ben biliyorumdur heralde
Bilemedim ya belkide baskasi vardir
Ama kotu hissediyorum
Üzülmeyin isterseniz bu konu hakkında konuşabiliriz. Başkası olsaydi sizi meraklandirmak için bu kadar çırpınmazdı. Dediğim gibi üzülmeyin hatta sevinin kendinizi kötü hissederseniz bir mesaj uzağınızdayim Efendim.
Bakin bazilarida yeni birine gostermek icindir falan yazmis olabilirmiki
Tesekkur ederim bu arada
Sanmam onun yerine yemek paylaşmış. Ona neden gizledin derseniz diyeceği cevap sen beni mi kıskandın veya yanlış yazabilirim stalkladın. Ki bir yerde haklı olacak. Siz ne düşünüyorsunuz konu hakkında yardımcı olmaya çalışacağım
Evet yemek falan neyini ona ozel gostercekki oda var tabi. Ama ben ona asla yazmam ya o is olmaz
Öyle olsa bu kadar umursamazdiniz efendim tanımadığınız insanlara ne yapmaya çalıştığı hakkında fikirlerini sormaktansa özür dilerim bu ne sayko adam diyip umursamazdınız ona karşı çok güzel şeyler beslediğinize eminim şahsen.
Guzel hissettirdi bir zaman once ama Şu an bitmis birseyin tekrardan baslamasini istemiyorum sadece garipsiyorum bu durumu
Haklısınız bu duyguda ama size karşı bir şey hissettiğini düşünmeyin. Başlayamaz zaten. O kişi ile ilişkisi bir yıl kadar süremez inanın. Emin olun
Neden boyle dediniz belkide surer
Süremez çünkü sadakat yok sevgilisi olan bir insan eski sevgilisine yazabilirmi hayır farklı bir kadın olsaydınız arkadaşça bir ilişkiniz olabilirdi ama sevgili olan bir insan eski sevgilisine asla arkadaş olma çabası ile yazmayacaktır ve inanın yazdığı ne son ne ilk kadınsınız bu ilişki yürümez bitince yine size yanaşacak
Biz sevgili degildik sadece flortlesiyorduk yani arkadastan bir tik fazla seviyedeydik
Görmeni istemiyor demekki
Kotu birsey gecmedi aramizda ama
Belkide senden nefret ediyo artık soğumuştur
Nefret edecegi birsey yapmadimki ama
Konusmadik sadece
Birini bulmuş olabilir
Iyide madem birini buldu hikayesini neden gizliyor? Siledebilir direk oyle degilmi
Çok takma boyle seyleri sen niye takiyosun
Bilmiyorum ya takintiliyim birazcik birseymi yaptim falan diye sorguluyorum kendimi ama normal davrandim en son yazdiginda
Seninki bir takıntı su an sevgi falan yok boşlukta hissesiyosun kendini ilgisine ihtiyaçın var sanki
Olabilir belkide bilmiyorum ya ilgiye ihtiyacim car bu aralar
Belli oluyo jgjfk
😄
😊
Hadi hayırlı geceler yarın iş var iş😂
Benimde sinavlarim var yerimden kalkamiyorum kolay geldin size simdiden ☺️
Niye kalkamıyosun pasur mu oldun😂
Saol bu arada😊
Komik degildi bu 😬
Kalkamıyorm diyince tamm sinirlenme😊