+1 yılBence atma öyle ilk kez gördüğün adama da yazmazsın ya nedir necidir belli değil sonuçta tanımazsın etmezsin belki adam evli belki sevgilisi falan var birde kızsın herşeyden önce biraz ağırlığın olsun sen koşma peşinden eğer çok istiyosa zaten o bir şekilde bulur ulaşır zaten sana bence yazma hiç burdan onun bunun sözüne bakıpta
11 Yorumla
Soran+1 yılyazmaktan bahsetmedim istek atmaktan bahsettim gerisine katılıyorum tesekkurler bir yanlisi olursa direk sileceğim.
En İyi Cevaplar
+1 yılKişiye göre değişir ama ben kötü düşüneceğini zannetmiyorum. Sonuçta göz göze geldiğinizde rahatsız edecek bir sözde bulunmamışsınız öyle yapsaydınız daha fazla rahatsız olurdu, sosyal medyadan hesabını bulup istek atmanız kötü bir algı yaratmaz düşüncesindeyim. Şöyle de yapabilirsiniz içiniz rahat etmiyorsa bir iki gün veya bir hafta bekleyip ondan sonra istek atabilirsiniz. Heyecan yapmamaya çalışın ve onu tanımak için acele etmeyin, acele ederseniz belki ters tepebilir.
12 Yorumla
Soran+1 yılÇok doğru teşekkür ederim. Ben beğendim öyle ama aklımda bir düşünce yoktu sonra doktor çağırınca adını duydum. Ve çok fazla baktığını fark ettim, kapıdan cikar cikmazda bana baktı. Yani benim telaşem acaba yanlış düşünür de yanlış davranır mı?
- +1 yıl
Yanlış düşünmez bence en azından sohbet edersiniz denk bulmazsanız sohbeti bitirirsiniz telaş etmenize gerek yok.
Cinsel Yaşam konusunda 5,2b cevap paylaştı. Cesur ol. Milletin eşini aldattığı bir dünyada yaşıyoruz istek atmak ta neki? Ayrıca şunu vereyim cesur hareket eden kızlar erkeklerin gözünde güçlü tuttuğunu koparan imajı uyandırıyor. Eğer dişiliğini ve zekanı bir arada kullanırsan erkeklerin bu konuda manipüle olma özelliğini kullanarak kendini onun gözünde tanrıça konumuna sokabilirsin.
Ah ah bunlarıda biz mi öğretecez :D22 Yorumla- +1 yıl
İlk adımı atan kadın kolay av olduğu için istediği kadar dişilik ve zekasını kullansin. Evet bir yeri olur ama ulasilamayan tanrıça modunda asla olamaz. Çünkü erkek ulaştığı her şeyin nankörüdür maalesef...
Soran+1 yılİlk adımı atan av olmaz bunu düşunen aslında kolay erkek modelidir ayrıca abazadır. Tabiki hep peşinde koşmak, yazmak etmek kolaylık seviyesine düşmektir. Bulup istek atmak bana da riskli geldi ama kaybedeceğim bisey olmaz diye umuyorum en fazla engellerim teşekkurler sizede :)
Cinsel Yaşam konusunda 403 cevap paylaştı. Yani diyorsunki kötü kız durumuna düşmek istemiyorum bla bla
evrimsel mahalle baskısı teorisi.
Erkek atınca sapıkmı oluyor?
Bence at istek bir konuda yardımcı olabilirmisin se salla bir konu hatta pisagor 3 geninden felan bahset gerisi gelir.
Bol şans sana11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler😂. Evet aslında korkum kotu gozle bakması
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
62Cevap
Cinsel Yaşam konusunda 8,1b cevap paylaştı. Bende 3 gündür hastanede neler neler görüyorum da günde 1-2 saat uyuduğum için gerçekten görüyor muyum ayırt edemiyorum. 😂
19 Yorumla
Soran+1 yılHahshs çok iyi
Soran+1 yılBende geçerdim hahxhsjş ismin ne sigara 😂😂. Bende bir ara cocugu kaybettim sandim doktorun kapisinin onunde nerde bu diyordum bir baktim kapi acildi çucuk karşımda gulmemek icin kendimi zor tuttum ve disimdan soylemisim..
Soran+1 yılDoktor musunuz?
Soran+1 yılEe meslek ne ki dkdkdk
Soran+1 yılHeee simdi anladiim hahcffö
+1 yılEğer makul biriyse;"beni beğenmiş, aramış bulmuş" diye düşünür. Eğer piyasadaki pisliklerden biriyse (ki çoğu öyledir); "bu karı bana hasta, bu karı iş" der ve hatta sağda solda böyle konuşur.
11 Yorumla
Soran+1 yılAy Allah korusun direk engellerim
+1 yılDönüş yaparsa bize güncellemede haber ver merak ettim bak 😃
21 Yorumla
Soran+1 yılTabii♡
Bence kafani kır bana o baksin de ambulansta hastaneye giderken
11 Yorumla
Soran+1 yılSagligim herkesten önemli xkskxmd bu arada yanlis anlasilmis cocuk doktor degil hastaydı
+1 yılAt gitsin bana da sürekli yolda selam veren çoçuğu buldum arkadaş oldum iyi güzel geçiniyoruz
115 Yorumla
Soran+1 yılSende mi istek attın?
- +1 yıl
Ben istek attım bi de yazdım beni hatırladın mı yolda selam veriyordun diye söyledim o da evet dedi öyle konuşmaya başladık arkadaş olduk
Soran+1 yılHaa o zaman yanlis anlamamis ne guzel darisi basima
- +1 yıl
İnşAllah ama sevgilisi varmış biz hala da arkadaşız bi sıkıntı da yok ben sevgili olmak amaçlı yazmamıştım ona o da bana sevgili olmak amaçlı selam vermiyordu çoçuk hoşuna gittiyse ve onunda konuştuğu yoksa sevgili olabilirsiniz yanlış anlamaz yani
Soran+1 yılTesekkur ederim ♡ ben takipten ciktim bana yazmayinca korkum rahatsiz etmekti. Geri takip atip tum fotolarimi begenmiş ne demek oluyor
- +1 yıl
Tanımış olabilir ve instagramda kaç takipçisi var ve kaç tane takip ettiği kişi var bu da önemli
Soran+1 yılBaya kisi takip ediyor
- +1 yıl
O da çok mu kişi takip ediyor hesabı açıksa ve takip ettiği kişilerden herhangi kozlara bak hepsine de aynı tavrı koyuyorsa kardeşim bu belli bi şey
Soran+1 yıl1000 takipcisi var o 800 takip ediyor. Nasil anlucam
- +1 yıl
Herhangi takip ettiği bi kaç Koza bak hesap açık olanlara onlarınkini de beğenmişse anlaşılır
Soran+1 yılKonuşmadan bilemiycem sanırım.. kendini belli eder ama benle olacaksa o kızları da takip etmesini istemem
- +1 yıl
Aynen bi zahmet
Soran+1 yılDoğru demişsiniz 890 kişi takip ediyor nerdeyse cogu kız ve iki üç kız eklemiş dünden beri bosverdim.
Soran+1 yılVe rastgele baktim bir kizin da tum fotolarıni begenmis
- +1 yıl
O zaman herkese aynı tavrı yapıyor
+1 yılBunu erkek yapsa sapik oluyor kiz yapinca yollu oluyor toplumsal tabulari karistirdin herhalde😂
15 Yorumla
Soran+1 yılToplumsal tabuları yikip attim istek yollu olmadigimi biliyorum.
- +1 yıl
Ben ironi yapmistim 😂
Soran+1 yılAnladim bebis
- +1 yıl
Hadi bakalim bol sans umarim beyaz ferrarili prenstir😊
Soran+1 yılAhah tesekkur ederim ♡
- Cinsel Yaşam konusunda 460 cevap paylaştı.
+1 yılAtmalısın bence yaaa yarına yaşayacağımız meçhul zaten.
13 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınızz
- +1 yıl
Kendini pek ön plana atma istediğin gibi sonuclanmayabilir belkide, üzülme sonra☺
Soran+1 yılYok yok daha adım falan atmam rahatsız ederim diye odum kopuyor zaten geri takip etmis
Beğendiysen oalabilir ama nasıl güveneceksin asıl mesele orası🙄
16 Yorumla
Soran+1 yılEvet bende güvenmiyorum kimseye ne tepki verir onu da bilemiyorum.
Soran+1 yılSaolun😊. Onerilenlere çıktı, bende ordan tanır gibi oldum desem sorarsa yer mi
Soran+1 yılGeri takip etmiş ama yazmamış muhtemelen takipten çıkarım
- Cinsel Yaşam konusunda 695 cevap paylaştı.
+1 yılSapık biz erkekler sizin yüzünüzden hasteneye bile gidemeyecek miyiz
12 Yorumla
Soran+1 yılSory😂
- +1 yıl
😁😁😁
Cinsel Yaşam konusunda 7,4b cevap paylaştı. Yoo artık eskide kaldı onlar..
Şimdi teknoloji çağı
Her şey mübah
At gitsin13 Yorumla
Soran+1 yılAtıyorum bismillah jdoskxkö
Soran+1 yılAttim gitti
Cinsel Yaşam konusunda 799 cevap paylaştı. Geçmiş olsun. Bir merak eden olmamış neden hastaydın diye 🙂
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet teşekkür ederim :)
At içinde kalmasın, Red yersen bir daha nerde göreceksin zaten..
20 YorumlaAblacım hoşlandığın kişiye istek atınca nasıl kötü düşünebilir
11 Yorumla
Soran+1 yılİlk defa gördüm ya hani yanlış mana düşunmesini istemem. Artık attım bakalım en fazla engellerim.
Düşünmez birinden hoşlanmak ve onunla konuşmaya çalışmak sapıklık değil istek at ve selam ver konuşmaya çalış
12 Yorumla
Soran+1 yılBiri Allah korusun böylelerinden yazmış yani belki tuhaf ama ne var buldum öyle kötü bişeyse de yanliş anlaşilirsam engellerim. Teşekkürler
+1 yılOnur duyar en azından fakat nasıl biri olduğunu bilmiyorsun. Riskli bir durum.
10 Yorumla
+1 yılÖnce bir kaç arkadaşını takip et ortak arkadaşlarınız olsun birkaç gün sonra belki de o seni takip eder ya da sen takip edip ortak arkadaşlarımız varmış seni hastanede görmüştüm filan der tesadüfmüş gibi davranırsın
20 YorumlaO erkekler yapınca sapıklık oluyor , kadinlarda Medeni cesaret 😀
18 Yorumla
Soran+1 yılBunu yapan erkeğe sapık gözüyle bakmam tabi ısrar edip yanlis bisey yapmazsa. Genede korkum var hani basit gibi gorur farkli konu acar diye. Onerilenlerde cikti desem yer mi acaba
Soran+1 yılEvet doğru. Istek attım oda takip etti mesaj atmaya zahmet etmemiş ben çikarim takipten bunu
Soran+1 yılNe taktigi anlamadım
Soran+1 yılEvet isteyen yazardı
Gizli Üye(18-24)+1 yılİsmini at ben konuşıyım ayarlıyım sana
+Kardeşim merhaba (ben)
-merhaba çıkaramadım (kardeşim)
+bir tane kız hastanede seni görmüş mesaj atarsa sakın cevap verme tecavz etçekmiş sana14 Yorumla
Soran+1 yılYa benim ya kara toprağın sana onun ismini vermemmmmm
Cevap sahibi+1 yılNoldu la ya benim ya karatopragın diyordun
Soran+1 yılŞaka, espiri , ironi
Cevap sahibi+1 yılŞaka yapıyorum la şaka aw
+1 yılYa deli misin benim çok hoşuma giderdi yaz hoşlandiysan.
112 Yorumla
Soran+1 yılTamam atayımm inşallah beni nerden buldun falan diye yanlış gozle bakmaz
- +1 yıl
Yok be demez
- +1 yıl
Normal biri öyle demez
Soran+1 yılO zaman atiyorum kanki xnxjxkd
- +1 yıl
At at ben atsam ırz düşmanı diye polise verirlerdi
Soran+1 yılBenide verebilirler belli olmaz cnskxmsjdk
- +1 yıl
Hiçbir erkek öyle bir şey yapmaz kızı begenmese bile hoşuna gider ama kızlar tipini begenmeyince ırz düşmanı sapık muamelesi yapar. Bunu en iyi sen bilirsin zaten
Soran+1 yılBen sapık muammelesi yapmam yasimdan buyukse yaparım 40 yasindaki sapiklar yaziyor ayılar neyse. Bu cocugu begenmesem yazsa derim arkadas olalim veya uzgunum sevdigim var derim ve kapatırım. Hic bir erkek deme cok sanssizim belli olmuyor nolcagi cjskdldld
- +1 yıl
Bilmiyorum ya ben daha önce yazdım pek güzel tepki almadım artık yazmıyorum kızlara
Soran+1 yılHerkes aynı olmuyor ama geneli manyak onu diyim. Attım ben istek de 2 saniyede pisman oldum
- +1 yıl
Niye pişman oldun
Soran+1 yılGeri takip etmiş
+1 yılKızların bir erkeğe mesaj atmak istediğini ilk defa görüyorum
19 Yorumla
Soran+1 yılHıı kötü mü peki
- +1 yıl
Kötü değil
İlginç buldum. Biz bir mesaj tanışmak istesek hemen engelleniriz fakat bu durum sizde geçerli değil
Tanışmak konuşmak isteyen sensin
Soran+1 yılBen çekinmem bunun cinsiyet olduğunu düşünmüyorum sadece rahatsız etmekten korkarım engellerse tabi zoruma gider istemiyorum demesi yeterli
- +1 yıl
Bu mesajından sonra ne düşündüm biliyor musun hep senin gibi biriyle tanışmak istedim olmadı
Söylediğimi yanlış anlama durmak yok yola devam
Soran+1 yılInsallah karsilasirsiniz :)
- +1 yıl
Zor senin gibisi
Hele ki bu düşüncede imkansız
Soran+1 yılInsanlar herseyden korkuyor sevmekten sevilmekten cesur olmaktan cabalamaktan. Ben bide iki uc kisi kaldik boyle gibi hissediyorum genelde erkekler de oyle mesela bu cocuk
- +1 yıl
Bence insanların asıl korktuğu sevmek sevilmek değil yanlış insanı bulmak diyelim
- +1 yıl
mesaj gonder bana konusalım
Cinsel Yaşam konusunda 1,2b cevap paylaştı. At ya ne olcak :) Yarına sağ çıkacağımız belli değil.
11 YorumlaBiz bile gördüğümüz kişiyi tekrar neden bulamıyoruz ki 🤔
08 Yorumla
Soran+1 yılIyi bir stalker olmak lazm
Soran+1 yılBosvr
Soran+1 yılGercek hayatta bulamiyor olabilirsin ben internetten bulurum dedim zatn
Soran+1 yılSen soruyu hiç anlamamışsın ki ne diyim tamam
Gizli Üye(36-45)+1 yılistek at bunu hepimiz yapıyoruz en kotü ihtimal reddedilmek hiç cekinme cesaretli ol 🙂
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılsonuçu merakla bekliyoruz
+1 yılZihniyeti bozuksa kötü düşünür Bu da seni aydınlatır
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbirisi bana atsa ilk olarak iyi yaklaşmam kendisini iyice tanıyıp çözmem lazım eğer öyle bir durum varsa ortada
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet doğru olan bu. Bende ilk kez yaptım çekindim ama yaptık artık
- Cinsel Yaşam konusunda 380 cevap paylaştı.
+1 yılHayır neden olsunki gözgöze geldiyseniz yeter
17 Yorumla
Soran+1 yılO baya bakıyordu çikar cikmaz bana döndü
- +1 yıl
Hiç naz etme seninde bende gönlün var gibi deseydin 😂
Soran+1 yılDimii sjcjckdk çıkar cikmaz bakmasi da yandan yandan normal degil
- +1 yıl
😂Şimdi şöyle bişey var belki begenip bakmıştır birine benzetmiştir hersey olabilir 😁
Soran+1 yılYarin dugunum vaarr
- +1 yıl
O halde bebeyimi ekledin şaka gibisinğgg😀
Soran+1 yılAnlamadim
Gizli Üye(18-24)+1 yılHxjsjsjsjjshsjdjjss keşke benimde senin gibi cesaretim olsaydı maşallah sana🌸
12 Yorumla
Soran+1 yılCesaretli ol kaybedeceğin bişey olmaz ben mesaj da atıcaktim ama rahatsiz etmekten korktum kendi atar dedim bekledim olmadı daha fazla sorun olmasin diye ciktim takipten. Saol♡
Cevap sahibi+1 yıl☺️🌸
- Cinsel Yaşam konusunda 681 cevap paylaştı.
+1 yılYoo niye kötü düşünsün at gitsin içinden geliyorsa
13 Yorumla
Soran+1 yılNerden buldun sen beni diye terslemesi ve egoist çikmasi korkum. Herneyse engeller geçerim saolun ♡
- +1 yıl
Her şey olabilir canım bu hayatta risk alarak yaşıyoruz kalbinin güzelliğini koru geç rica ederimm
Soran+1 yılSaol bal♡ geri takip yapmis bakalim nolcak
+1 yılHööh yaaa iyi uğraşmışsın bari tamamla at 😃
16 Yorumla
Soran+1 yılYok gı bes saniyede buldum jxowkxö isim sou isim cikiyor ilk 3 harf onu yazinca cikti umarim yanlis anlamaz
- +1 yıl
Yanlış anlarsa engelle gitsin zaten yabancı 😅
Soran+1 yılHaklısın bak xkdkckfk
- +1 yıl
Aklında kalıcağına yapmış oldun boş ver 😃
Soran+1 yılKesinlikle:) isteseydi yazardı birde 800 tane kişi takip ediyor çoğu kız hoşlanmadım huyundan.
- +1 yıl
Ohooo salla gitsin 😃
At gitsin ne olacak sanki 😂👍🏼
16 Yorumla
Soran+1 yılBasit gibi gormesinden korktum
Soran+1 yılDoğru diyorsunuz icim rahatladi saolun😀🌸
Soran+1 yıl600 kız takip ediyormuş nerdeyse 😂
Gizli Üye(18-24)+1 yılResminle hesap açan kişi yeni hesap açmış knk. Yine.. At bir dene şansını
09 Yorumla
Soran+1 yılHesap adi verir misin
Cevap sahibi+1 yılKaçırdım sayfayı denk gelir yine
Soran+1 yılO. rospu evlatları ya valla sıkti yarin sikayet edince gorucekler ebelerini
Soran+1 yılTesekkurler
Cevap sahibi+1 yılNasılım diye sormuştu bulamadım
Soran+1 yılInanıp yorum atan var mı ya..
Cevap sahibi+1 yılYorum yapacaktım elim geri tuşuna değdi soruyumu kaldırdılar bulamadım
Soran+1 yılHmm saol yorum yapan gordun mu bende ssler var zaten yarin her turlu yandi maffoldu onlar 🤣
Cevap sahibi+1 yılBirkaç kişi yorum yapmıştı
Bencede at en kötü yazmaz en azından olabilecek bir ihtimal var iken bunu kullanmamak kötü olabilir
10 Yorumla
+1 yılMesaj atma istek at bir sure sonra mesaj at sapik falanda olmazsın korkma
11 Yorumla- +1 yıl
Sonucu da yaz
Cinsel Yaşam konusunda 37b cevap paylaştı. O aynısını yapsa sen düşünürdün
12 Yorumla
Soran+1 yılNerden buldu derdim ama sevinirdim sonucta bekliyorum. Ama o bekledi mi bilemem kapıdan cikar cikmaz bile bakıyordu belkide iyi biri degildir bunu tahmin edemem
+1 yılneden atmayacaksın ki?
bence zaman kaybetme..11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederimm sanki sapık gibi gözükürüm de yanlış anlaşılır diye korkum var
Gizli Üye(36-45)+1 yılat bence. ne kaybedersinki en fazla
16 Yorumla
Soran+1 yılEvet bende öyle düşündüm biraz da sonra sen neden beni takip ettin nerden buldun gibi sozlerinden tırsmıyor degilim
Cevap sahibi+1 yıldesin ne farkederki sendne hoşlandım ama kusur abakma tahmin ettiğim gibi çıkmadın de engelle gitsin :D sen üzerine düşeni yap karşı taraf malsa bu onun problemi içind ekalmamış olur
Soran+1 yılEvet mantıklı hadi bismillah xjxkckck
Cevap sahibi+1 yılengellemeden önce biraz bekleseydin keşke. biz erkeklerin abazalıkta öyle bi canım saçma etrafa saldırma dönemi olur
Soran+1 yılEvet belki düzelme ihtimali olabilirdi ama her kıza aynı olab midemi bulandırıyot eski erkek arkadaşımda böyleydi bu sebepten uzaklaştım biraz baktım hesabına bu çocuğun eklediği her kızım duvarini fulluyor bende bosverdim tesekkur ederim😄
Cevap sahibi+1 yıleee iyi yapmışsın zaman eline sağlık
+1 yılİstek at fırsatı bulduğunda kaçırmayacaksın.
20 Yorumla
+1 yılİlerde keşke demektense olmadı kısmet değilmiş ama en azından denedim dersin ve içini yiyip bitiren bişey kalmaz
00 Yorumla
+1 yılaynı durumu ben de yaşıyorum ismini falan biliyorum ama eklemeye cesaret edemedim bence ekle
016 Yorumla
Soran+1 yılSende ekle♡
- +1 yıl
sorumu okur musun bişey
Soran+1 yılben takipten ciktim bana yazmayinca korkum rahatsiz etmekti. Geri takip atip tum fotolarimi begenmiş ne demek oluyor
- +1 yıl
dikkat çekmeye çalışıyor kanka
- +1 yıl
tuhaf erkekler
Soran+1 yılAma fazla kisi takip ediyor herkese ayni belkide sinir oldşm
- +1 yıl
yazmadı dimi hiç
Soran+1 yılYazmadı da yazacak bence. Herkese aynı olmasi canimi sıkar bakalım nolcak
- +1 yıl
aynen öyle herkesten farkı olsun dimi
- +1 yıl
fake hesaptan takip ediyorum ya tanıyamadım yazmıs 🤭
Soran+1 yılEe naptin
- +1 yıl
yazmadım ki kendi hesabım degil fake sonuçta 😅😅
Soran+1 yılKendi hesabından atsaydın keşke.
- +1 yıl
bilmiyorum kararsız kaldım ya ondan bi ışık almam lazım
Soran+1 yılAlamazsın nerde alcan kızz ben direk attım dedigim bahaneyi söyle kurtul
- +1 yıl
kanka sonuçta ben orada bi çalışanım yarın bir gün laf olsa sıkıntı degil mi bilemedim ki bana özelden yazsana bi sldldlsl
Cinsel Yaşam konusunda 1b cevap paylaştı. tanışmayı istiyorsan bir yerden başlamak lazım...
10 Yorumla
+1 yılat şansını dene bakalım :)
10 YorumlaDüşünsün ayool ne var bunda ahajaa
10 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yılSende dünyanın sonu değil her şey olacağına varır
10 Yorumla At sonuclari bildir sfsdsd
10 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılDüşünmez, at isteğini.
10 Yorumla
+1 yılBen de istek atmak istiyorum ama utanıyorum😊🙈😀
10 YorumlaHiç böyle bi düşünceye kapılma herkes böyle at isteği bence
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılEkle gitsin, sonuç ?
12 Yorumla
Soran+1 yılSonucu güncellicem kuzu😄
- +1 yıl
Yazdi mi?
Atma bence
11 Yorumla
Soran+1 yılAttım çoktan
+1 yılNiye sapık olcan at gitsin
12 Yorumla
Soran+1 yılSiz olsanız atar misiniz kotu bi gozle bakar diye tirstim
- +1 yıl
Bakmazdım
nesi kötü
15 Yorumla
Soran+1 yılMesela size atılsa bu sapık gibi hemen bulmuş falan diye kotu dusunmez misiniz
Soran+1 yılTanımıyorum ki doktoran çıktığı gibi direk bana bakıyordu tanır ama cekiniyorum
Cinsel Yaşam konusunda 4,2b cevap paylaştı. Biraz geçsin bari 😂
13 Yorumla
Soran+1 yılYa da bosvereyim
Soran+1 yıl750 kız takip ediyor bu biraz fazla değil mi😂
+1 yılİstek attın mı sonuç ne dkfkld
01 Yorumla
Soran+1 yılBen attım mesaj atmayınxa takipten ciktim 😂 yani bana yazmayinca korkum rahatsiz etmekten. Geri takip atip tum fotolarimi begenmiş ne demek oluyor
+1 yılDirek hesabi ne be hesap direğe mi ait
04 Yorumla
Soran+1 yılİsmini hemen buldum anlamında
- +1 yıl
Direk (t) yanib
- +1 yıl
Direk olunca anlam farkli oluyo
Soran+1 yılHe Tamam
+1 yılBen direkt mesaj atiom ablam at
20 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılBence istek at ama kendini tanıtma hemen
00 Yorumla
+1 yılSeni küçük stalker😂yap kız
00 Yorumla
+1 yılben olsam kötü düşünürdüm. direkt gelip söyleyecekken yok instada ekle, sonra kız benden mesaj beklesin bilmem ne bi dünya uğraş. hoşlandıysan gel söyle abi insan yemiyoruz.
02 Yorumla
Soran+1 yılAilem var hastanedeyiz çocugu niye rahatsiz edeyim cok cesaretliysen git hayatinda uygula iyi gunler
- +1 yıl
ben böyle basit saçma şeylerle uğraşmam :D
+1 yılAt gitsin
30 YorumlaAt gitsin kdkdmfmv
12 Yorumla
Soran+1 yılMesela size atılsa bu sapık gibi hemen bulmuş falan diye kotu dusunmez misiniz
- Devamını Gör (46)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer