Hastanede gördüğüm kişiye istek atsam kötü düşünür mü?

Hastanede biriyle karşılaştım çok göz göze geldim neyse ismini de duydum instagramdan baktım direk hesabı çıktı. İstek atsam hani sapık gibi hissederim gidip konuşamazdım da tabi 😂
Güncellemeler
+1 yıl
Genele göre at dendi atıcam bismillah xjskxmckc
Güncellemeler
+1 yıl
İstek attım geri dönüş yaptı merak edenler için sonra tüm fotolarımı beğendi ama şunu fark ettim günde iki üç kız ekliyor ben önüne gelene yanaşan bir tip olduğunu düşündüğümden engelledim üzücü soon fikir veren herkese teşekkür ederim.
Hastanede gördüğüm kişiye istek atsam kötü düşünür mü?
Cevapla