Selam site ahalisi! Flört döneminin en cafcaflı sorusudur sanırım bu soru. Kalpler hızlı hızlı çarparken, hayaller zihinlerde çılgınca dans ederken erkekler olarak; bu meşhur soru gelip kapımızı mutlaka çalar. Peki ya hemcinslerim bu soruyu duyduğunda ne cevap veriyor? Kadınlar bu soruyu neyi duymayı umarak soruyor? Dürüst cevaplar okumak istiyorum.. 😃😃Kim olursanız olun, kadın erkek farketmez bu soruyu sormayanların değerini bilin.. 😃😃
Eğer ki netlik istiyorsa kişi ve aklında bir belirsizlik silsilesi varsa bu soruyu ondan soruyordur muhtemelen Gayet normal sorması Kendi yolunu çizmesi için Sormuyorum sormadım diyenler mevcuttur zaman bu neyi ne zaman sorman gerektiğini bilecek insan Kaldı ki geçmişte sormamış olman gelecekte sormayacağın manasına gelmez🤩
Biyoloji canlıları inceleyen bilimdir. Bir canlı ile karşılaşıldığında bu canlının özelliklerini inceler ve sınıflandırarak ona bir isim koyar. Buna biyolojik sınıflandırma ya da biyolojik bakış denir.
İnsanlari ve insan ilişkilerini ise biyolojinin sınıflandırdığı gibi sınıflandırmaya eğilim gösterir pek çoğumuz. Adını Koymak dediğimiz bir tabir vardır insan ilişkilerinde. Şimdi biz neyiz? Ya da O senin neyin? Sorusuna cevap arayıp dururuz. Risk almayı ya da belirsizliği sevmeyiz. Bir şey ya vardır ya yoktur deriz. Bir şeyin adını koymak bizi rahatlatır, bundan güven ve övünç duyarız. Bunları kafaya takıp düşünür dururuz. Oysa bu haybiye bir çabadır.
Bir insanın sizin arkadaşınız, sevgiliniz, nişanlınız ya eşiniz olmasının bir önemi yoktur aslında. Önemli olan bir isme sahip olmak değildir. O insanın sizin hayatınızda var olması, onunla konuşmaktan ve görüşmekten gerçek keyif ve mutluluk duymanızdır. O insanın hayatınıza dokunuyor olması ve size iyilikler bağışlamasıdır mühim olan. Bu varsa gerisinin pek bir önemi yok. Bir isim koymaya çalışmaya da gerek yok. O iliski o birliktelik, o görüşme kendi adını zamanla kendisi koyar zaten...
Ben sormadım karşı taraf bana sormuştu bende arkadaşız bence dedim o da hergun konuşan arkadaş mıolur gel biz flört olalım demişti 😂 ve şu an 1 buçuk seneyi deviriyoruz sevgili olarak hey gidi günler 😄
Zaten tanıştıran kişi sevgili olun diye tanıştırdı bizi onun da hep sevdiği kızlar arkadaş kalmak istemiş en son işte biz 1 buçuk ay kadar konuştuk baktık anlaşıyoruz buluştuk bi kaç kez yalan yok beğendim ben baya onu o da beni beğenmiş daha da fazla konuşmaya başladık zaten çenesi düşük biriyim ben öyle öyle gitti şimdi hatta dalga geçiyorum onunla az daha kankam oluyodun geldiğimiz duruma bak diye öyle gülüp eğleniyoruz güzel oluyo😄
Bence sormayan kadın akıllıdır, akıllı düşünür. Bir erkeği böyle bir soruyla sıkıştırmak pek akıllıca değil, erkek kaçar. Erkek beynini anlamak o kadar da zor değil kızlar 🙄
Hahaha bana bu soru gelmişti 🤭 eşim bana platonik aşıktı. Ben yok dedim. Yıllar sonra dedim ki ben de senden hoşlanıyorum. 🤭Neyse sonra bana dedi ki eee şimdi napıcaz 🤩😁 dedim bişey yapmıcaz durucaz. 😁Hahahhaa
Tam olarak 3 yıl sonra. 1. sınıfta bana açıldı. Yok olmaz dedim. İlk yıl defalarca atak yaptı, araya arkadaş soktu ikna için.. Yok dedim. 2. sınıfta küstü benle hiç konuşmadı. Olmuyormuş. Bu şekilde yapamıyormuş. 3. sınıfın başında elini uzattı, ben de uzattım. Barıştık. Hiç sormadım neden küstün neden barıştın diye... O da hiç söylemedi. 4. sınıfın başında dedim seninle konuşmak istiyorum. Aldım karşıma dedim böyleyken böyle... O da napıcaz dedi.. İstiyor ki çıkıyoruz sevgiliyiz diyeyim... Demedim 😁🤩 ama o saatten sonra artık durdurulamazdı... Elimi tuttu ve bırakmadı.
valla görüp görebileceğim tek romantizm bu oldu... :)))) aslında hiç romantik bir adam değil. neden taktı bana kafayı bilemiyorum. o kadar da takılacak biri değilim :)))) ama demek ki nasipmiş. hani bi evlilik teklifi bile almadım. ne bileyim eline bi çiçek alıp gelmez (yıllar önce birkaç kere almışlığı var onun da fotosunu çekmişim bir daha göremem diye) böyle şiirdir, şarkıdır, romantik mektuptur, mesajdır bilmez. :))))) hahahah odun demeyeyim canımdır cananımdır ama işte tamamen realist bir adam. romantizmin yanından geçmez
hahah öyle valla. seviyorum odun modun.. benim odunum :)))) çok insaniyetli, merhametli, anlayışlı, sevecen adamdır ama romantik mi... asla... :))) olsun be yaa.. o da öyle olsun...
Sonuca varmak istemeyen insanlar sormaz. Günü birlik ilişkiler ya da hayatı rahat yaşayan insanlar sormaz. Kadin veya erkek farketmez böyle insanlar kamburdur hayatta ağırlıktır herkrsin içinden geçer ama dile getirmez.
Düşünmüyorsa sormaz evet doğu. Sormak ne kadını ne erkeğı küçük ya da peşinden koşuyor durumuna düşürmez. Zaman kiymetli boşa vakit geçirmek isteyenlerden daha da kiymetli.
Kimseye sormadım, sormam da. Hayatım ikilem arasında geçti, seviyor mu sevmiyor mu kanka mıyız flört mü emmioğlu mu? Asla emin olamadım kimseden. Yine de sormadım. Ama ben umursamaz insanım siz bana bakmayın
Soran sevdiğine değer katmak için sormuştur. Gayette sorulur sorulurki yerimizi haddimizi bilelim diye Değer veripte sorduysak soruya cevap vermeyen utansın...🤭
Yalan yok 😅 bu soruyu bende sorarım. İnsan merak ediyor sonuçta 😃 Bana göre bunu düşünmeyen kadın yoktur "acaba sevgili olduk mu" diye ama sormayan kadın vardır herhalde...
Zaten bir şeylere isim koyunca tadı kaçıyor. Kaybetme korkusunu hep diri tutmak lazım.. Benim bunca yıllık ilişkilerimde gördüğüm en net sonuçlardan biri..
kankacım şimdi neler sorulur çünkü sevgiliyseniz kız tamam dicek sevgilim var ama sadece flört ediyosanız kız bu sefer başkaları ile flört etmeye başlıcak ta ki sevgilisi olana kadar birden fazla flört olabilir ama sevgili 1 tane olur o yüzden yani kız bilmek istiyor bende bilmek isterim yani ki soruyorum da hep bence çok kötü bir soru değil belirsizlik kötüdür her şey net olmalı
Ben sormuyorum da ne yaptiginiz belli olmuyo m al oluyoz anasini satayim xjekajdslskamdk akisina birakin a dostlar ama kendinizi bi erkege sakin birakmayin
Bakışlar olayı nakış nakış anlatır zaten. Kim kendisine ayakları yerden kesilerek bakan muhteşem aurası ile kadının ayaklarını yerden kesen bir adama biz şimdi neyiz der ki arkadaş?🦄
Ben böyle bı soru sormam Ama sormadaki amaç sınırlarla ilgili olabilir Örneğin neyiz diye sorup sevgili cevabını veriyorsaniz ardindan gelecek soru Instagram inin şifresi ne olabilir 😂
Onu soruyorsam kesin ben adamı çözememişim demektir yoksa sormam yani diye düşünüyorum düşünsene adama biz şimdi neyiz diye sorsam bu kız harbi gıt kafalı diyebilir. Bir çekinmedim değil şimdi.
Yani bana saçma geliyor. İki insan elele tutuşuyorsa paylaşımları varsa beraber vakit geçiriyorsa sormaz zaten bilir 😊 sorgulamak neden? İlla bir etiket için onay beklemek neden?
Onun cevabı yok. Kadın denilen yaratığın bir çok çeşidinde bunu sorgulayan bir çip var kimimizde o yok. Olay bundan ibaret 🤣🤣 Ben bile bu konuda hemcinsimi sorguluyorsam siz düşünün artık
Zayıf olup kilo almak isteyeni anlarım da hem zayıf olup hem çok şişkoyum diye ağlayanların ağzına kürekle vurasım geliyo cidden 😂 bari yanımızda yapma ayıp nsosmmxkz