Eşcinsel olmak sizin hakkınız ise Homofobik olmakta benim hakkım değil midir?

Burda Eşcinsel insanlar görüyorum Erkek erkeğe vurur mu diyince direk homofobik tedavi ol diyorlar sizene lan bana normal gelmiyorsa herkese eşcinsellik normal mi gelmesi lazım zorla bunu dayatmaya çalışıyorlar ayar alıyorum Lgbt batsın
Eşcinsel olmak sizin hakkınız ise Homofobik olmakta benim hakkım değil midir?
Cevapla