Sevgiliye ya da eşe ne sıklıkla seni seviyorum denmeli?

Partnerinize ne sıklıkla sevginizi dile getiriyorsunuz.
Her insan sevdiğini söylemek ister ama fazlası bayar sizce ideal sıklık ne olmalı?
Sevgiliye  ya da  eşe ne sıklıkla seni seviyorum denmeli?
#perso
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Sevgiliye ya da eşe ne sıklıkla seni seviyorum denmeli?
Güncellemeler
+1 yıl
Asla her zaman söylenmemesi gerektiğini düşünüyorum çünkü bir şeyi ne kadar çok söylerseniz değeri o kadar düşer o yüzden kesinlikle bunu siz ayarlamalısınız Zaman kendini göre ne zaman içinizden demek gerçekten gelirse etkili bir söylemi olduğunu düşündüğünüz anda söyleyebilirsiniz her zaman denmiyor çünkü kelime sihrini yitiriyor cevaplarınız için teşekkürler lütfen soruyu da beğeni bilir misiniz?
Sevgiliye ya da eşe ne sıklıkla seni seviyorum denmeli?
Cevapla