İddialı ve güzel (seksi) kızlar yerine hanım hanımcık kızlardan etkilenmem bu yaşta anormal mi?

Bundan birkaç gün önce arkadaşımla günlük bir işe gittik gün baya dolu geçti mola verdik muhabbet ettik kız konusu açıldı. Hepimizin yaşları 19-25 arası değişiyor. 5 kişiyiz ben en küçüğüm. Herkes seksilikten falan bahsetti ne afetler var lan yakışıklılar götürür bizde böyle kalırız falan diyorlardı bende ''onlar gibilerinden değil kendi halinde, kendi işi gücünde , iddialı olmayan, fazla güzel olmayan, hanım hanım, dışarıya gösterişsiz evinde gösterişli'' tabiri kızlardan etkileniyorum dedim bana çok şaşırdılar. Senin en zirvede olman gereken yaşlarında öylelerine nasıl gözün kaymaz bir motora baktır çalışıyor mu falan dediler anlamadım ama güldüler vs. bu yanlış bir şey mi? Ben böyle birlikteliğimde sevdiğimle dışarıda çok iddiasız birbirimize çok açık olmamızı vs istiyorum ama bana kör olmuşsun biraz erkek olmayı öğren dediler sizce haklılar mı
İddialı ve güzel (seksi) kızlar yerine hanım hanımcık kızlardan etkilenmem bu yaşta anormal mi?
Cevapla