Şu ana kadar hiç sevgilim olmadı. Aseksüel miyim utangaç mı?

Benim şuana kadar hiç sevgilim olmadı sadece platonik takıldım. Ama sevince de baya takıntı yaparak seviyorum, kimi sevdiysem bugüne kadar unutamadım. Neyse konumuz şu ki ben erkeklerle ne zaman konuşsam benim ruhsuzluğumdan dem vuruyorlar. Birkaçı bana aseksüel olabilir misin bile dedi. Cilveli olmamı istiyorlar ama ben öyle davranamıyorum. Hoşlandığım kişilere karşı da hep kötü davranırdım anlamasınlar diye. Aseksüellik böyle bir şey mi. Aslında kendi içimde çok romantik bi insanım ama bunu dışa vuramıyorum ya da vurmak istemiyorum. Bu durumu nasıl aşabilirim acil yardımm
Şu ana kadar hiç sevgilim olmadı. Aseksüel miyim utangaç mı?
Cevapla