Üzülmeye ve canin yanmasina inanki degmez kendine zarar veriyorsun, Allah seni bi şerden korumusdur her ne olursa olsun buna sükür et ve pes etme hayat devam ediyod
kavgalar yüzünden ama aslında kavgalar onun sadakatsizliğinden çıkıyodu işte son kavgada bırakıp gitti sonrada başkasını seviyorum dedi oysa biz evlilik aşamasındaydık düğünü planlıyoduk ben böylece kaldım o ok kıza gitti
Tahammülü kalmamış gibi hissettim ben. Bırakmak istiyorsa bırak gitsin. Kalmak isteyene saç teli bile yetiyor. Sana göre biri olsa en başta böyle yapmazdı hayırlısı olmuş
toparlanmaya çalışuyorum ama bir türlü toparlanamadım anlatamayacağım kadar bittim çok yıkıldım evlilik aşamasında düğün planlarken başkasını seviyorum diyip gitti
Ohooo bsjshshsh knk peki şarkı sözlerinde kalbini kimseye verme o bende kalsın düz film gibiydik var devamı hadi yeniden basliyalim nerde kaldık sözlerini paylassaydi hdhekdjsjd ben kalp krizi geçiyorum Şu an
kavgalar artmıştı o yüzden ama suçlu oydu aslında en son onun kızlarla takipleşmesi üzerine ben çıldırmıştım bikaç kere kavga çıkardım bu yüzden terketti ve o kızlardan birine gitti
belli bir kişi var ben o kızların hepsini biliyodum bana başkasını seviyorum diyip gitti o son kavgamızdan sonra ve kızın adını vermedi ama ben araştırıp buldum o kızlardan hangisine gittiğini. hala onla takipleşiyolar ve benimle takipleşmiyorki bana nasıl gönderme olacak?
bende anlamadım malesef, bana ilk zamanlar aşık gibiydi yalanmıymış herşey ya da ne çabuk bitmiş anlamadım, başkasını sevmek kolay şey değil bence ama sevdi o, ben aklına bile gelmiyorum demekki
Daha dönme zamanı var o da o şansını kullanırsa ortalama 2 ila 3 ay gibi değişebiliyor dönme süresi ha şu an iyiyse dönmeyedebilir sen bence bak hayatına çünkü kadın ilk başlarda çok duygusal davranır erkek ise bir o kadar imkansız ama zamanla roller değişir mutlaka
İlk başlar hep öyle olur bişeyler oturmaya başladığı an değişmeyede başlar bi alışılmışlık gelir bi süre devam edilir ve sonrası malum, önemli olan böyle olmayan birine denk gelebilmek ve bu çok az rastlanan bi durum
İnsanların söyledikleri ile aklındakiler birbirini tutmuyor bazen söylediklerin de halıda olabilirsin Sen nereye kadar dayanabilrisin ki bu şekilde orası da muamma
bilmiyorum gerçekten bitirdi beni inan anlatamıyorum ama ilk günler zaten yaşayan ölüye döndürmüştü daha yeni kendime gelmeye başladkm ama hala bitik haldeyim o ama beni hatırlamıyor bile muhtemelen
Demek ki senin de hatırlamama zamanın gelmiş demektir ilk başlar çok can yakıcı ilerlersede ilerleyen zamanlarda acılar az da olsa hafifliyor daha ilerisinde sadece birer anıdan ibaret kalıyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
2 ihtimal var
Ya begendigine göndermedir ya da sözleri begenmisdir
o kıza gönderme yapıyor değil mi
Olabilir
çok canım yanıyo
Üzülmeye ve canin yanmasina inanki degmez kendine zarar veriyorsun, Allah seni bi şerden korumusdur her ne olursa olsun buna sükür et ve pes etme hayat devam ediyod
teşekkür ederim haklısınız, çabalıyorum ama çok zorlanıyorum bittim bile zaten
Herşeyin bi zorlugu vardir önemli olan pes etmemek mutlu bir hayat dilerim :)
teşekkür ederim...
Rica ederim
Olabilir belki hoşuna gittiği için de paylaşmış olabilir. 2 ihtimalden biri
o kıza gönderme yapıyor değil mi
Bilemeyiz ki Allah bilir neden yaptı. Kesin şudur diyemeyiz neye göre dicen elde bi şey mi var
beni terkedip başka kıza gitti onla takipleşiyolar ona gönderiyor değil mi
Haa öyleyse işler değişir. Evet o kıza demiş olabilir
çok canım yanıyo
Gülüm geçiyor ya benimde başıma geldi geçmek zorunda canın yana yana dayanacaksın bi bakmışsın geçmiş gitmiş
çok kötü bir durum evlenecektik tam ama anlamadım bile
Sebep gösterdi mi
kavgalar yüzünden ama aslında kavgalar onun sadakatsizliğinden çıkıyodu işte son kavgada bırakıp gitti sonrada başkasını seviyorum dedi oysa biz evlilik aşamasındaydık düğünü planlıyoduk ben böylece kaldım o ok kıza gitti
Tahammülü kalmamış gibi hissettim ben. Bırakmak istiyorsa bırak gitsin. Kalmak isteyene saç teli bile yetiyor. Sana göre biri olsa en başta böyle yapmazdı hayırlısı olmuş
Sırf böyle düşünmesinler diye sevdiğim şarkıları paylaşamiyorum içinde aşk sözleri geçiyor diye 😂😂
o kıza gönderme yapıyor değil mi
O öyle yapıyordur ard arda yapıyorsa birde
çok canım yanıyo
Allahından bulsun senin canını yakanlar sürünsünler sana haksızlık yapanlar
öyle bir canımı yaktıkı tam evleniyorduk biz anlamadım bile
Vay s*r*fsiz o. evladi be
evet evlenmemizi beklerken evlilik konuşurken başkasını seviyorum diyip gitti
Yeniden kendine bir hayat kurman lazım o mutlu mesut yaşarken sen böyle kendini mahvetme
toparlanmaya çalışuyorum ama bir türlü toparlanamadım anlatamayacağım kadar bittim çok yıkıldım evlilik aşamasında düğün planlarken başkasını seviyorum diyip gitti
Allah yardımcın olsun bende az çok böyle 1-2 durum yaşadım insan unutamıyor ama alışıyor mecbur hayatına devam ediyor
Ben artık üstüne alınmıyorum çünkü hayal kırıklığı başkasına da atıyor olabilir sanada ortaya da..
O sözler yaşadığı şeylere hitap ediyo demekki
o kişiyle yaşadığı şeylere mi?
Şimdi ben ağır şeyler yaşamasam bergen dinlemem böyle duygusal şarkılar demekki paylasiyosa hitap ediyo sen söyle hele sözler ne diyo
Bana
çok sevenler ayrı durmaz diyor sözlerinde
Ohooo bsjshshsh knk peki şarkı sözlerinde kalbini kimseye verme o bende kalsın düz film gibiydik var devamı hadi yeniden basliyalim nerde kaldık sözlerini paylassaydi hdhekdjsjd ben kalp krizi geçiyorum Şu an
ne oldu ben anlamadım
Benim hoşlandığım çocukta yukarda yazdığım şarkıyı paylaşmış sözlerini yazdım bak
Kesin gönderme demi
olabilir
benimki hoşlandığım çocuk değil ama eski sevgilim başka kıza gönderme yapıyor çok canım yanıyor
Off kıyamam ya bu daha kötüymüş
evet evlenecektik üstelik ve beni terkedip o kıza gitti
Takip etme bence
etmesemde her an aklımda her uyandığımda acıyla uyanıyorum
Yani olabilir
o kıza gönderme yapıyor değil mi
O kız kim ve aralarındaki ilişki nedir bilmediğim için bişey diyemem
beni terkedip o kıza gitti bana onu sevdgini söyledi biz evlenecektik oysaki, o kıza gönderme yapıyor dimi
Çok kötü olmuş terketme sebebi neydi ki nasıl geldiniz bu raddeye?
kavgalar artmıştı o yüzden ama suçlu oydu aslında en son onun kızlarla takipleşmesi üzerine ben çıldırmıştım bikaç kere kavga çıkardım bu yüzden terketti ve o kızlardan birine gitti
Kızlardan birine diyorsun belirli bir kişi var mı peki yoksa varsayım üzerine mi gidiyorsun, sana da gönderme yapabilir bu durumda çünkü
belli bir kişi var ben o kızların hepsini biliyodum bana başkasını seviyorum diyip gitti o son kavgamızdan sonra ve kızın adını vermedi ama ben araştırıp buldum o kızlardan hangisine gittiğini. hala onla takipleşiyolar ve benimle takipleşmiyorki bana nasıl gönderme olacak?
Kıza bu durumu sordun mu peki ve ya onunla olduğu kesin mi
kızın benim varlığımdan haberi bile yok, o kızla canlı yayın yapmışlardı orda gördüm konuşmalarını göxümün. önünde onlar bilmiyo tabii gördüğümü
Sen neden önüne bakmayı denemiyorsun peki?
deniyorum olmuyor uyanırken acıyla uyanıyorum çok seviyodum
Bilirim, acı bir durum çok, ne kadar zamandır birlikteydiniz ki
iki sene
Az da değil, neden böyle olur hala anlamıyorum ben de
çok canımı yaktı, nasıl kolay sevdi başkasını anlayamıyorum
Benimde anlamadığım bu kadar zaman nasıl böyle rol kesebiliyor ve ya hemen başkasını bulabiliyor
bende anlamadım malesef, bana ilk zamanlar aşık gibiydi yalanmıymış herşey ya da ne çabuk bitmiş anlamadım, başkasını sevmek kolay şey değil bence ama sevdi o, ben aklına bile gelmiyorum demekki
Bak belli de olmaz bu işler aklın zamansız öldürdükleri yürekte amansız dirilir çünkü
bilmiyorum çok canımı yaktı tahmin edemezsiniz neler yaşadım, sonrasında sanki hiç ben olmamışım gibi başkasına gitti inanılır gibi değil
Tahmin ediyorum, ne kadar olmuştu ayrılalı?
1 aydır hiç konuşmadık
Daha dönme zamanı var o da o şansını kullanırsa ortalama 2 ila 3 ay gibi değişebiliyor dönme süresi ha şu an iyiyse dönmeyedebilir sen bence bak hayatına çünkü kadın ilk başlarda çok duygusal davranır erkek ise bir o kadar imkansız ama zamanla roller değişir mutlaka
ilk başlangıç çok harikaydı ben unutamıyorum o hisleri o heyecanları o ne çabuk unutmuş aklım almıyo belkide herşeyi yalanmış
İlk başlar hep öyle olur bişeyler oturmaya başladığı an değişmeyede başlar bi alışılmışlık gelir bi süre devam edilir ve sonrası malum, önemli olan böyle olmayan birine denk gelebilmek ve bu çok az rastlanan bi durum
gitti işte başkasına, demek o aynı şeyleri o kızada hissedebiliyor, benim ona hislerim farklıydı oysaki
İnsanların söyledikleri ile aklındakiler birbirini tutmuyor bazen söylediklerin de halıda olabilirsin Sen nereye kadar dayanabilrisin ki bu şekilde orası da muamma
bilmiyorum gerçekten bitirdi beni inan anlatamıyorum ama ilk günler zaten yaşayan ölüye döndürmüştü daha yeni kendime gelmeye başladkm ama hala bitik haldeyim o ama beni hatırlamıyor bile muhtemelen
Demek ki senin de hatırlamama zamanın gelmiş demektir ilk başlar çok can yakıcı ilerlersede ilerleyen zamanlarda acılar az da olsa hafifliyor daha ilerisinde sadece birer anıdan ibaret kalıyor
Bence öyledir
o kıza gönderme yapıyor değil mi
Ev3t
:’(
Muhtemelen
o kıza gönderme yapıyor değil mi