Instagramdan istek atmasını nasil sağlarım, moralim çok bozuk?

Aynı ortamda bulunduğumuz bir çocuk vardı beni beğendi haraktlerinden anladım. (sen yanlış anlamışsındır kezban demeyin, safın tekiyim skhsjdh ama yüzde yüz beni beğendi, çocuk utandi bir kere benden suratıma bile bakmadı bu kısmı uzun boşverin önemsiz ) gözlerimin içine bakıyordu bazen onu fark edeyim diye o şekilde anladım ilk zaten ama sınav haftasıydı ve benim konularım eksik olduğu icin tek derdim sinavlardi, çocuğu takmadım. Çocuk uzun uzun bakıyordu bir kere kafasını çevirip, ben bakmamıştım biraz bozuldu bakışlarından anladım neyse, eve gittim arastirdim aile yapılarımiz çok benzer, başarı durumumuz ayni, memleketlerimiz yakın, yakisikli, esprili bir çocuk çok iyi anlasiriz gibi geliyor ciddi dusunebilecegim brisine benziyor zaten kanım kaynamış çocuğa meğerse kültür benzerligindenmis😂 tam istediğim gibi birisi heves degil ama ınstagramdan istek atmıyor çok moralim bozuk. Instagrama prifline gir cik yapıyorum 😂 önerilerde çıkarım diye ama atmıyor. Nasıl sağlarım istek atmasını? Sen istek at demeyin cok utangacim ben. Bir de benim takipçi sayım 145 kişi takip ettiğim kişi syaisi ise 240. Sanki herkesin isteğini kabul etmeyen bruisi gibi duruyorum. O yüzden de istek atmaz gibi geliyor offf napsam arkadaşlar?
Instagramdan istek atmasını nasil sağlarım, moralim çok bozuk?
Cevapla