Son patlak veren coin şirketlerinden birinde müdür olarak görevli çalışan nişanlım sırf müdür olduğu için tutukladılar😩Biz paramız olmadığı için 2 senedir nikahımızı erteliyorduk, evimizde eşyamız yok diye ikinci el eşyalarla evimizi kurmaya çalışıyoduk ben evden kendi işimi yapıyordum laptop üzerinden (fotoğrafçılık) ama polisler bana ait herşeyide aldılar şirketle alakam olmadığı halde, banka hesaplarına el koydular (3 kuruş para olmamasına rağmen) ve müşterilerime rezil oldum ben çok madur oldum aynı evde yaşıyorduk ama şu anda işsiz 5 parasız rezil bir halde kaldım polisler herşeyimizi aldı. İş bulamıyorum 3 ay olucak açlıktan 7 kilo verdim psikolojik olarak çöktüm. Kendisi patronunun şerefsizliği yüzünden sırf müdür olduğu için patronuda sırf kendisinin altında çalıştıkları için isimlerini vermiş halbuki 100 kişi beraber çalışıyor ama sadece 2 kişi alındı🤦🏻♀️Düşünsenize 3 kuruş için yarı sigortalı bir işte sırf evlenelim diye izinsiz sabah akşam köpek gibi çalıştırılan nişanlınızı bir gece evden alıp götürüyolar. Keşke iyi bir avukat bulabilseydim sevdiğime keşke yürekli bir avukat çıksaydıda koruyabilseydi sevdiğimi hakkını arasaydı ama herkes paracı olmuş davaya bakarım diyen avukatlar 300-400 milyar istiyor böyle bişey var mı suçsuz oldukları belli olduğunda ilk mahkemede çıktıklarında nolucak 300-400 milyar nedir ekmek paramız yok ailemiz olmasa bitmiştik ama onlarda biyere kadar😩
Şimdi bir yazı okudum
40 kişi aynı anda aynı duayı okursa kabul olurmuş.
40 arkadaştan dua bekliyorum hiç değilse yorumları “inşallah hemen çıkar” yazsanız bile bana iyi gelir kimin duası kabul olur belli olmaz ama tek istediğim bu ülkede adalet varsa sevdiğim hemen çıksın o şerefsiz patronu neyse cezası çeksin inanın hiçbirşey medyada gördüğünüz gibi değil tek gerçek bu şirketlerin sahiplerinin yedikleri boklardır ve onlar yüzünden başları yanan işçilerdir Allahım yardım et🥺😩
Şimdi bir yazı okudum
40 kişi aynı anda aynı duayı okursa kabul olurmuş.
40 arkadaştan dua bekliyorum hiç değilse yorumları “inşallah hemen çıkar” yazsanız bile bana iyi gelir kimin duası kabul olur belli olmaz ama tek istediğim bu ülkede adalet varsa sevdiğim hemen çıksın o şerefsiz patronu neyse cezası çeksin inanın hiçbirşey medyada gördüğünüz gibi değil tek gerçek bu şirketlerin sahiplerinin yedikleri boklardır ve onlar yüzünden başları yanan işçilerdir Allahım yardım et🥺😩
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer