Neden herkes bana reis diyor? reis diyen erkeğe ben ne demeliyim?

bitane eskiden ayy ne küçük duruyosun bilmem ne dşyip eleştirip tyakp isteğini 5 gün bekletip ön yargılı davrandığım çocuk şimdi hal hatır soruyo tipide güzelmiş biraz sevdalandım gbi. ama bana sürekli reis yazıyordu nedense ben böyle gıcık davranınca. yani hikayeme hep cevap verirdi reisli şeyler yazıp. yani bunun sonucu ney beni erkek olarakmı görüyor? hep gta vs oynadığımı atıyordum şok olmuştu call of duty filan inanmadıydı. zor inandı aşırı iyi oynadığım için. herneyse konudan sapmayak reis yazıyoduda şimdi yazmıyor şükür. biraz hoşlanıyorum sanırım hal hatır çok soruyor. şimdi bu reis dedi diye beni sevmezmi? e o zaman ateş attı bende ona atayım artıkın. ama reis neden? reis ne ya deliha gibi ettiler iyice kendimi the godfatjher şarkısıyla fotoğrafımı pylşyorm yani of
Güncellemeler
+1 yıl
arrkadaşlar biri demiş yanlış anlama diye diyor. bencede öyle boşuna ümitlenmiyeyim herneyse bundan sonra bir davanız varsa polat alemdar ablanız olarak yanınızdayım olay varsa bakarız!! operasyonlara çağırın çekinmeyin!!!
Neden herkes bana reis diyor? reis diyen erkeğe ben ne demeliyim?
Cevapla