Güncellemeler
+1 yıl
arrkadaşlar biri demiş yanlış anlama diye diyor. bencede öyle boşuna ümitlenmiyeyim herneyse bundan sonra bir davanız varsa polat alemdar ablanız olarak yanınızdayım olay varsa bakarız!! operasyonlara çağırın çekinmeyin!!!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Reis ne bea bunuda ilk kez gordum. duydum yani pesinden kosmus kapmis iste nie sevmesin hoslaniyo bunu ilerletmek sana kalmis
ama yanlış anlamamak içnde diyor olablr
Bence reis demesi hoş bir kelime öyle vıcık bir kelime değil.
Önyargılı davranma da umarım bir sebep vardır hâl hatır soruyorsa seni önemsiyor olabilir.
karadenizlilerin gözü dışardaydı kimi tanıdıysam ondan önyargılı oldum resimdede küçük çıkmış bi baktım 190 bense 160ım bendeki cersaete gel. ama en azından ismime cım eki ekleyyerek konuşabilirdi.
Aynen reis hoşlanıyor ola bilir 😅
ula oğlum beni delirtmekmi istiyosun reis neden ulannn ben hoşlanıyorum o neden reis diyo merak ettm
Atarına giderin vurulmuş ola bilir ods reis diyr seve bilir normal bemcw😅
inşallah öyledir :D duygusal boşluktayım aşık oldum inşallah kısmetini açmam bununda :D
sen de reis de
evet gerçekten malım aklıma gelmedi saol. bende dersem tepkisi ne olur acaba merak ettim saol :)
:)) sen bilirsin
bana efsane geri döndü filanda yazıyor bende polat alemdar da diyicem reiste saol :)
Sen yanlış anlama diye reis diyordur
yaaa üzüldüm :( onamı kaldım sanki yine tek takılırım ofof
Seçim senin
sanırım aşık oldum duygsal boşluktayım diye. bende malıum galiba hemen düşüyorum rabbim yardım et off
Bende çok düşüyorum şıp sevdi gibiyim😅
napçaz biz ya :D
Şimdide bir birimize düşelim tam olsun😅
bi biz eksiktik birbirimize düşelim tamamlansın :D
Hadi düşelim tam zamnı😅
tutun kollarımdaaan düşerim şimdii :D
Yakaladım bile😅
yaaa teşekkürler :DDD
Orda rica ederim 😅
Başkan de
olabilir sevdim. saol
Sen de sağol
Koçum de
aşığım sanır utanırım bide tesettürlüyüm ha
Bir şey olmaz
yok ya biraz yavşamalı söz
Kirvem de
kirve sünettekilere denmezmiydi :D ama beğendim kirve güzel :DD
Ben herkese kirvem derim çok samimi Oluyor :D
ahahaha çok tatlıda anlamlarını bilmeden kullanmak kötü :D kapalıyım var babafingo delirinlo buda bingoyu paylaştım tüm erkekler hikayemi yanıtladı aman dikkat :D
Ahahha
Reisim yaşlar kaç
ben 20ye giriyorum birkaç gün sonra o 97li birkaç gün sonra 25 veya 24e gircek sanırım
Usta onun jenerasyon öyle saygı duyduğu birisine reis felan diyorlar