Birlikte olduğunuz erkeğin ya da kizin biseks olduğunu öğrenseniz ayrılır misiniz?
Ben heralde bi daha da yüzüne bile bakmam
Ben heralde bi daha da yüzüne bile bakmam
Sevmişim sevgili olmuşuz mutluyuz. Sonra o biseksüel olduğunu söylüyor. Benim onu sevme sebebim hetero veya homo olması mı? Beni sevmiş karakterimi sevmiş kişiliğimi sevmiş bende aynı şekilde onu sevmişim evlenecek kadar ciddiyim ama bisexuel olduğunu öğrendiğim için sevmeyi bırakıcam öyle mi? Eğer bu sebepten ayrılıyorsan onu en başından beri sevmiyormuşsun.
Hemde şöyle bişey var bu kişi iki cinsiyete sevdiği için beni seçmesi daha da guru verici sen x kadar kişi içinden beni seçmişken ben 2x kişi arasında seni seçtim.
Daha sonra belki sana gelip ben sıkıldım seninkinden deyip başka bir kadına gitmek isteyince nolacak
Bu risk bisexuellere özel bir şey değil ki aynısını heterolar yaşayabilir.
Ama sende olmayan bi seyi jstiyo
Diğeride sende birşey olmadığı için başka birini seçmiyor mu?
İşte sen ilgi vermiyorsun ama o veriyor. Bak iki taraf içinde olmayan birşey. Herşeye cinselliğe bağlamamak gerek
Cevap
7Cevap
Ben sorun etmezdim. Şöyle bir düşünce var kadın bisex olursa kabul ediliyor ama erkek edilmiyor. Neden acaba bilemedim.
Bence erkek daha iğrenç xunku
Sevgilime böyle bir şaka yaptım. Kendine iyi bak dedi kdnxnbxhd
Üzülürüm sinirlenirim ayrılır bidahada suratına bakmam
ıy dusuncesı bıle mıde bulandırıcı kımsenın basına gelmez umarım
Ufacık bir hatada silen biriyim
yol verirdim
Kesinlikle. d
Bir tane biseks bul da grup yapalım bebeğim
Bana da hatun bul derim
napmalıyım
Eyvah eyvah
Bende derim
Ney
aşırı abazasın şu an
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?