Ben kocamı "ev hanımı" yaptım? Bizde böyle😀? Dışarıdan nasıl duruyoruz?

Bizde ben çalışıyorum eşim ise ufak bir sağlık sorunundan dolayı şimdiden emekli oldu (maaşı maalesef çok düşük) O yüzden geçimimizi ben sağlıyorum, haliyle ev işleriyle de minnoşum ilgileniyor 😀Temizlik çamaşır bulaşık yemek ütü her işi güzelce yapıyor artık hem titiz hem hamarat oldu 🙊 akşam çayım ve kumandam önüme gelir , ne giyeceksem akşamdan hazırlar sabah kalvaltimi hazırlar öyle uyandırır sağ olsun 🙊Ay bir dediğimi iki etmez, gel minnoşum git minnoşum ahaha 😂 çok seviyorum onu o da beni çok seviyorEvimin direği der bana, ben de minnoşum derim hep. Kulaklarını deldirmesini istedim mesela kabul etti, şimdi arada benimkilerden taktirdiğim da oluyor üstelik çok yakıştı harika duruyor 😀Böyle de gayet mutluyuz
Ben kocamı "ev hanımı" yaptım? Bizde böyle😀? Dışarıdan nasıl duruyoruz?
Cevapla