Düşün ki biri seni canını verecek kadar seviyor ve bundan eminsin. Doğru söylüyor yani. Sende onu sevdiğinden eminsen onun için bütün hayatınızı değiştirir miydin?
Senin için canımı veririm diyen biri için neler yapardınız?
Hayatımı tümden değiştirmezdim. Benim için canını vereceğinden nasıl emin olabilirim ki? Şu an öyle diyor. Zoru görünce kaçmayacağı ne malum? Kimseye bu denli güvenip de hayatımı sil baştan yazmam...
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
en zoru görüp de yine de yanında kaldıysa. sana bunu bir çok kez ispatladıysa
Bir başkası için canımı verecek kadar aptal değilim. Hiçbir şey yapmazdım. Hayatımı da değiştirmezdim onun için. Sadece o kişinin de başkası için canını verecek kadar sevmesini, değer vermesini aptalca bulurum.
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
bende böyle bir soru soran birine aptal inadında bulunacak kadar kafasız değilim.
Bir başkasına canını verecek kadar değer vermek doğru değil, aptallıktır. Kimse kişinin kendisi, bedeni ve ruhu kadar önem taşımamalıdır. Bu hayat, bu beden, bu ruh, bir başkası yüzünden alınmak için verilmedi evren tarafından.
değiştirirdim eğer gerçekten böyle bir şeyi içten söylüyorsa yapar örnek ben canımı verirdim mesela hiç arkama bakmadan 100 kişinin arasına girerim yeter ki ona bir şey olmasın
:)) sadece 👍 işareti yapacaktım sistem kabul etmedı iki harf yazdım bende 😄 cevabını begendım de ne dıyeceğimi bilemedım. şimdi fırça yiyince ötuyorum 😃😃
Şimdiki erkeklerin 100de 99u pislik olmuş ayran gönüllü hepsi 10 kıza birden seni seviyorum diyolar ben artık korkuyorum evlenecek kız kalmadı gibi bişey bende sevmek allahtan sonra tapacağım kul köle olacağım meleği arıyorum ama bulamadım
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
umudunu kaybetme derim. ınsan sayısı kadar insan çeşidi var
İlişkinin uzunluğuna bağlı 1 haftalıkken falan diyorsa tabiki inanmam çıkar amacı vardır ama en az 2-3 yıllıksa kalben dediğini anlarım ben de ona canımı veririm.
1
9 Yorumla
Soran
+1 yıl
çok doğru demişsin!. demek ki bunca yıl boşuna geçmemiş. kaç tane üç yıl gectı...
madem gerçekten bıraktın beni göreceksiz yaşadıkça pişmanlığının farkına varacaksın ama ben senin gibi olmayacam tek bi darbede yıkılmam ben banada 3 seçenek kalıyor ya eskisi gibi yaşamıma devam ederim ya Hollandaya taşınıp yeni bi dünya kurarım ya da kendimi bunu burda söylemek istemiyorum ama hepsinde de değişmeyecek tek bişi olacak seni unutmayacağım sende artık başka birini mi seversin orası sana kalmış hani demiştin ya bana senden başka birini seversem diye neyse ben o kadar gurursuz değilim neyse ki belki kimseyi sevmiyicem ama acı da olsa yaşayabilicem
of ya bu ne. tamam işte bi yanlış anlama olmuş engelledi sanmış. toexplode sende başkalarını takıp ettıysen kötu niyetle takıp etmedım özür dilerim desene. nıye yokuşa sürüyorsunuz.
Kimse görevi değilse başkası için canını vermez hayal bu evladı olur tamam ama başkası için yapılmaz.
Soran
+1 yıl
bi kadın tanıyorum. eşi onu terk etti hastayken. kadın da ölümcül hasta. adam gitti başkası ıle evlendi. eskı karısı da böbreğini adamın yenı evlendiğı kadına verdi ve öldü. var böyle örnekler. az da olsa. şimdi soruma cevap alayım lütfen 😄😄🙈