Genelde güzel veya seksi kadın gördüğünüz de gözler fil taşı gibi açılıyor ama söz konusu aşk olunca hep tatlı görünen kadınlara aşık olup onları seviyorsunuz nedeni nedir?
Seksi, güzel kadınlar mı yoksa tatlı kadınlar mı? Hangisini seçerdiniz?
Erkeklere sorsan seksi ve güzel kadınlarla birlikte olmak ister ama iş uygulamaya gelince dediğiniz gibi çoğu öyle kadınlardan kaçıp masum ve tatlı diye tabir ettiğimiz kadınlara yönelir. Bunun sebepleri bellidir aslında. Seksi ve güzel kadının tabiri caizse alıcısı çoktur. Biri olmazsa diğeri. Onu kimse boş bırakmaz. Erkeklerin aklındaki algı genelde böyledir. Hiçbir erkek de böyle bir kadınla uğraşmak istemez. Onun yerine sizin tatlı diye tabir ettiğiniz kadınlar daha çok tercih edilir. Böyle gülünce yüzünde güller açan, gözlerine baktıkça insana yaşama sevinci veren tatlı kadınlar.. 🙂🙂
Ben çok güzelleri fazla egoist bulduğum için tercih etmiyorum. Zeki ve karakterli olanlarla konuşmaktan daha çok keyif alıyorum en azından bana bir şeyler katıyorlar boş konuşmuyorlar. :D
En İyi Cevaplar