Güncellemeler
+1 yıl
. ss
Güncellemeler
+1 yıl
Kısaca Özet geçmek gerekirse : Benden maddi bir beklentisi yok cimri benim gibi para harcatmıyor bana diğer gördüğüm özbeklerden farklı sinirli ve dediğim dedik bir insan. 2.5 senedir beraberiz 1. sene sonunda ben evlilik istiyordum ara ara söyleriim evlensek söyle böyle ozamanlar durumum iyidi şu an 4-5 aydır odiretiyor bana durumum olmadığını biliyor kuru bir nikah olsun istiyor fakat kavgalar dalayı piskojik bunalıma girdim nikaha bile zorlanıyorum durum olarak
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
cok uzundu okumadım ama Özbek Ve Türkmen uzak dur uzulen sen olursun.
Kısaca anlatayım usta, Kız parasız bir şekilde 2.5 yılldır benimle aldatmadığına eminim telefonlarına kadar takip ediyorum sabah işe bırakır öğlen gidebilrisem giderim akşam işten alırım emin olamadığım nokta bana kimsenin yapmayacağı kötü ve iyilik yaptı (aldatma harici) ve evliliği diretiyor basit bir evlilik istiyor nikah sadece
o kizda skldi artik 2.5 bucuk sene olmus hep manitan olarak kalmicak altinda bisi aramana gerek yok
Fakat ilk başta ben sürekli isterdim durumum vardı şimdi durmum okadar iyi değil bunu anlamıyor "çalışıp yapacakın zaten ben okadar fazla birşey istemiyorum diyor" fakat borçlarımdan dolayı maaş sadece 1k kalıyor
dedigim gibi onuda anla elbet ortak yolu bulucaksiniz
dediğini yapsam benden çıkarı ne olabilirki? durumum zaten yok nikaha bile sence bir çıkarı ya da altında bir şey olsa ne gibi birşey olabilirdi
her seyin altinda bir art niyet araman yanlis ustelik yeni bir iliskide degil ama bi cikari yok oda bunaldi artik evlilik olmadan
bende bu durumda bunaldım gerçekten yanımda olmasını isterim fakat huyu ve dili kötü oyüzden altında birşey arıyorum gerçekten emin nikahı basıcam birde durmum olmadığını biliyor buna ramen çalışıyorsun yapacaksın diye diretiyor borçardan maaştan bana birşey kalmıyor 1k ancak. art niyeti ne olabilir sence bir kadın olarak danışmak istiyorm
bak anlamiyosun art niyeti yoktur ailesinin baskisi olabilir
Dediğin gibi aile çevre baskısı olabilir fakat çoğu özbek rus gibi yaşıyor
Dostum sakın evlenme özbeklere güven olmaz yüzde 80 i kaşarrr seni aldatır. Belkide sevgilisini seninle aldatıyor. Aynı evde yaşamınızdan belli zaten
Reis 7/24 izliyorum ilk başlarda ondan çok kıllanmıştım telefonu kimi aradığına kadar biliyorum başka biri olmadığına eminim aldatma konusunda daha önce evlilik yapmamış fakat kızda değil huyu dili kötü biraz
Bakire değildi yani sana geldiğinde. Valla bnce evlenme sende bi güvensizlik oluşturmuş. Oluşturmasaydi 7 24 izlmezdin. Benm dayı çocukları özbek ana ve kızıyla evlendi şimdi perişan haldeler aldatma vs o biçim. Zaten tiplerinden anlaşılıyor güven vermiyorlar
aynen bakire değildi çok fazla özbek vakası duydum gördüm fakat gerçekten farklı ilk başlarda bu şekilde olduğunu düşünmüştüm gel geç daha sonra aşık olunca ve değiştiğini görünce kafam karıştı çok kavga ettik tartakladım ilerisde oldu ( kriz geçirtmişti şaçımı başımı yolmuştum kendimin ) ama hayla beraberiz başka bir özbek olsa hayatta düşünmem benden çıkar sağlayabilecği ne olabilirki
@hoscakalin93 Reis özelden yazma imkanın var mı bir iki sorum olucaktı sana
Ikimizde 1 xperiz mesaj atılmıyor
Sence guvenilir olsaydi evlenmeden seninle yaşar mıydı? Yarın da başkasıyla yaşamayacağını nerden bileceksin
İlk başlarda ben istiyordum benimle yaşamasını evlenme muhabbetini ben yapmıştım sonra kıskaçlık girdi vs aile sebepleri vs kendi ailesinin yanına gitti dediğin doğru birşey fakat iyi bir düşünce var ona karşı berki seviğimdendir bilmiyorum
Sevdiğin için güvenmek istiyorsun toz kondurmak istemiyorsun anlıyorum. Kızın karakterini sen daha iyi bilirsin ona karar senin
Evlendin zaten çoktan başına geleceklerdende sen sorumlusun artık kendi düşen ağlamaz unutma herjez bir gün yaşattığını yaşar
Sende evlilikten pişman mısın yoksa 🤔
Bu arada
T. akiipp attar misin lütfen 😊
Şimdiden teşekkürler 😎👍
Her şeyden bir şey arama
fakat bazı olaylardan dolayı bu hale geldim ( takıntılı oldum ) yaşın biraz genç ama sence ne gibi bir çıkarı olabilir bunu bu kadar diretmsinde olumlu düşünce ardında ne olaiblir bir kadın olarak yorumunu bekliyorum ( kötülük yapsa ne yapabilir kendsi özbek )
Kötülük olarak en fazla seni boşar altınları alıp gider yani
sadece bir nikah istiyor takı vs olmayacak ama?
O zaman art niyet yok
dolandırılırsın yapma , sal gitsin
2.5 senedir doğru düzgün ne bir hediye aldım nede bir yemeğe götürdüm kavgalardan dolayı gezme tozma hediye işleri yaş oldu bana illa hediye al para ver kafasında değil oyüzden düşüncem karışık benim gibi biraz cimri oda
Bulasma derim
reis ne yapsak yapalım barışıyoruz aldatma yok ortada kız dedği olmayınca kuduran bir tip biraz neden bulaşma dediğini söylermisin? karsızım çünkü diğer özbeklerden farklı gibi
Kendi yörenden birini bulsaydın
İnan bana karşıma çıksaydı olabilirdi çıkanlar %90 ömür boyu devam edilecek gibi değildi
Tabiki saygı duyarım
peki bu durumda bir kadın olarak düşünceniz nedir ne yapmalıyım? beni kandırıyormu beni kafesleyip kukla gibi oynatma planımı vardır
Ya şimdi ne desem bilemedim
sadece konuyu tamaen okuyup fikrini paylaşan benim için bir yol olmuş olur olumlu ya da olumsuz gerçek fikrin olması yeterli