kızların en çok hoşuna giden kıvırcık saç modeli nasıldır? Düzleştirmemi tavsiye edermisnz?
Kız arkadaşm sizce düzleştirsem ne der?
Kız arkadaşm sizce düzleştirsem ne der?
benim saçım uzun dalgalı seyrek tarz yapınca güzel oluyor kıvırcık ise bonus oluyor arkadaşımda uzatmıştı D:
benim bonus halde arada yatışio ama banyoda kivrim kivrim oluo o halde kalsa harika ama kuruyunca kabario bonus oluo
bırak öyle kalsın güzel oluyor
Bence uç numaraya Burdur uzatmak itici oluyor erkekler de tarzan gibi kıltılar zaten az kıllı olur :D
Uzun saç olmaz mi dion
Evet kanka
Bazi kızlar seviyolar uzun saçı çok gzl falan diyolar :) onlara aldandm
Annene ablana kız kardeşine sor
bence hiç uzatma. uzun saçlı erkek kadar itici bişey yok
3 numarami dion snde;)
yok o kadar da değil normal olsun işte :D
1.bp.blogspot.com/.../...C3%A7-modelleri+1+(2).jpg
bu boylarda olsun :)
Bundan biraz daha uzun bide ense de var :)
Cevap
2Cevap
Noodle yap. Örnek; justin timberlake addgfsafdhc
Nasil yapabilirm öyle ;) :D
Bilmiyorum. Berbere ya da kuaforlere sorabilirsin :D
Bekle
Berbere gitme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar