
Sevgi eksikliğinden mı olur böyle şeyler?
Tartışmaya açık bir konuya değindim gelin beraber çözelim engeli?
Hayırlı geceler cümleten 🙄💫

Sosyal medya kullanmıyorum desem , doğrudur, hesabım var ama aktif değilim, daha doğrusu, hiç sevmiyorum,, soruna gelince,, eşim veya sevgilim beni engelliyordu, büyük bir sorun vardır, beni gözden çıkardığını düşünürüm, ve yanlış bir yola yaptığını hissederim,,,, evliliğim bitebilir sevgilimde zaten o andan itibaren sevgilim değildir,, ben o kadar ucuz değilim, yanlışı asla sevmem, ne yaparım ne de yapanı affederim, benimle oyun oynanmaz, herkes durduğu yeri ve haddini bilecek
Anladım
Aynen, çok doğru demişsin. Seven insanın eli nasıl gider oraya. Ben sevgililerimde yaşamadım, onlara da yaşatmadım. Ama kadınların ekseriyeti böyle davranabiliyor. Sebebi kendini çok beğeniyor olması. İnancına göre o herhangi bir erkeğe gebe değil. Taliplisi çok. Beraber olduğu erkek için bir nimet. Erkek değersiz.
Talep çok olunca değer diplerde oluyor demekki
Öyle.
Çünkü eminim ki delirtmissindir , seni engellendi için.
Seven erkeğin gitmesi, kadının delirtmesindendir!
Bunu kendine itiraf et ve çoğu kadın, sende dahil; ASLA BJJU KABUL ETMEZ!!!
Napmisim olmayan adama 😂😂
Eğer sinirliysem kalbini kırmak istemedigim için o an yapmisligim vardır...
Diğer türlü yapılırsa güven problemi olabilir poncik...
Doğru olur bendede
Cevap
24Cevap
Eşim olursa sosyal medyadan engelleyemez çünkü kullanmayız
Çok eminsin
Elbette kitap okuruz dini eğitim alırız çocuklarda öyle yoksa sağlam aile bağları olmaz
Herkesin cani cehenneme gerçekten kim ne yaparsa yapsın umrumda değil hiç başını ağrıtmaya üzülmeye değmiyor amannn boşver
Cicim ayları olan karamel mı soyluyo bunları 🤔
😂😂 cicim ayı çoktan bitti çoktan aştık oraları gülüm
Ne çabuk bitti 'ya daha nişanlılık evresi bile olmadı 😒bu kadar hızlı yaşamayın herşeyi
😂😂 biz yaşlıyiz knka ölmeden ne yaşadık kâr diyoruz 😂😂
Ne sevgilim ne flortum ne de bi kiz arkadaşım var yani yakin arkadas babinda ama oluota engellerse hayirdir kizim noldu diye sorarim
Hayırdır yâni sümüklü de
Engel olayı çok çocukça geliyo bana bence kendini yetistirmeyi becerememis beynen büyüyememiş olgunlaşamamış insan onune geleni engeller
Banada öyle geliyo
Çocuk büyür çucuksu büyümezmiş. Bunu yapan kaç yaşında olursa olsun çocuksudur.
Gerçekten öyle ama
Bir insan beni neden engeller.
Heralde kizdirirsam engeller.
Bilmiyorum acikcasi.
Sen kizdirmasjn uslusun
Yani pek yaramaz degilim.
Ama ana kuzusu hic degilim.
Takip etmeni istemiyordur
Ayrılma sebebi bence 😏
Takip neymiş böyle ya
Valla sosyal medya hesabım yok hiç.. direkt beni hayatından engellemesi lazım.😃
Onuda zaman gösterir
ergendir engeller. Eşim sosyal medya kullanmasın bi zahmet.
Kullanmaz belki
Küsünce bazı ergen sevgililerim yapar. Sonra açar bişeyler paylaşır. Öyle gider işte.
Engel yemek normal mı geliyo sana
O kıyamet kopar vallah aynı evin içindeyiz birde nereye kaçacak hesabını verecek neden engeledin?
Yandı eyvah eyvah 😂😂
Hemde nasil 😁
Bi hata yaptiysa engeller
Âmâ sevgi bir hatayla bitermi
Eger affedilmicek bisiyse bitr
Takip edilmek istenmiyorda oncin.
Edince yencekmi
Ne eşim var ne sevgilim öyle bir derdim de yok
EN güzeli
Yok be ablacım benim sevdiğim de beni sevse ben başka bişey istemem
Trip yapiyorsa engeller
Tripmi yani
Tabikisinde. 😀
O kadar çekemiyor demek
Sende engeller misin
Sevgi yerini öfkeye dönüştürdüğünde
Sen yaptın mi hic
vardır bir puştluk o işte afedersinizde 😂
Olursa düşüncem 🤭
Rahat rahat nokta... nokta diye diye
Nece dedin anlamadım 🤔
yapamaz biber sürerim ağzına
Biber cozer mı sorunu😂😂
yapacak birşey yok biberi sokarım olmazsa
Aldatma başka bir kız ve ya erkek
Kesinmi
Belki ya da senin istemedin biriler ekli ya da senin çevrendeki kizlar
Bana güvenmiyordur.
Sen napican ki ona
Sosyal medyadan engellemesi benim onu aldatacğaım korkusunu yaşıyor demektir. Bu da kendi adıma benden şüphelendiği ve güvenmediği manasına gelir. Güvensiz olunan yerde ilişki kısa sürede çürür. Güvensizliğini hissettiğim anda ilişkiyi bitirmeyi tekli ederim. Çünkü bana güvenmeyen biri ile yaşamak her an için huzursuz ve tedirgin bir hayat sunar.
Mallar
Aaa kibar adama yakistimi🤭
O zaman eşim olmaktan çıkar
Engel herşeyi bitirmeye yetermi sende
Benden gizli neyi olabilir
En cok cocukluktan, tek tuk birsey saklamak icin
Engel şart mıdır
Degildir tabi ki, ozellikle cocukluktan yapiliyorsa. Ama birsey saklaniyorsa kisa sure icin bile olsa engel en pragmatik care olabilir (hatta sonra saklanan konu cozulup engel kaldirilinca suc cocukluga atilabilir boylece). Tabi keske o birsey saklanacak noktaya gelinmemis olsa..
Yok daha neler
demi ama
Kıskanmadan olabilir
Kıskandığı sevdiği ise engele nasıl gider eli
Aldattığı için
Ya sebebi kıskanmaksa sadece
Böyle sebep engelleme gerektirmez. Birşey saklamak için engeller
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?