Ben bir kürtüm. Ama sevgilimin ailesi cok on yargılı ve beni istemiyor?

Ailem diyarbakırlı. Ama babam küçük yaşta izmire gelmiş burada büyümüş. Ben burada doğdum ve diyarbakira hiç gitmedim. Daha doğrusu dedemin ölümünden sonra bizimkiler buraya taşınmışlar ve orda akrabimiz yok sayılır. Yani aslında bakılırsa kültürümüz farklılıklarımız hakkında hiçbir bilgim yok. Sevgilimle 2 yıla yakın beraberiz. 10 gün sonra askere gidicek. Ben onu çok seviyorum. Annesiyle de tanıştım. Hanım hanımcık iyi bir kıza benziyor demiş. Ama asıl sorun babasında hatta bakılırsa dedesinde. Onlar kürtlerle akrabalıkları olsun istemezmiş. İlk kez böyle birşeyle karşılaştım bu yaşıma kadar. Şaşırdım kaldım. Biz herşeye rağmen birlikteyiz ilerde zorlukları birlikte aşabileceğimze inanıyoruz. Ama sizlerin de düşüncelerini almak istedim başınıza hiç böyle bir ayrım geldi mi? Ya da duydunuz mu çevrenizden? Sizce ilerde babası kabul eder mi beni? :(
Ben bir kürtüm. Ama sevgilimin ailesi cok on yargılı ve beni istemiyor?
Cevapla