Hep takılmak icin yürüyorlar dediğimde bi erkek “ ee normal seksisin “ diyorsa beni güzel bulmuyo mudur?

Hep takılmak icin yürüyorlar dediğimde bi erkek “ ee normal seksisin “ diyorsa beni güzel bulmuyo mudur?
Hep takılmak icin yürüyorlar dediğimde bi erkek “ ee normal seksisin “ diyorsa beni güzel bulmuyo mudur?
Cevapla