AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
139Cevap
dua et ağzına yumruğu vurmamış adaın gururyla oynamışssın resmen odunluk onda değil sende ettiğin laflar çok ağır ve incltici
Senin yaptigin terbiyesizlik. Sen de kadinmisin lan. Senin Ben kisiligine sokayim
ne kadar terbiyesiz ve saygısız birisin sen bide bana özür diletcek kadar öküz diyosun
bir erkeğe söyleyecek en ağır sözler bence. bende affetmezdim.
baya agır konusmussun adam alınmakta haklıymış aşağılık kompleksine sokmuşsundur adamı daha ne olsun
adam değil sen suçlusun adamın şerefini 5 paralık etmişsin elin adamıyla kıyaslayarak
Adam gururlu.. hak etmişsin sende denir mi öyle laf
Başkasıyla yatsaydın bu kadar ağır olamazdı gururunu kırmışsın haketmişsin ama birbiriniizi seviyorsanız bir yolunu bulun boşanmayı tavsiye etmiyorm
adamla iletişim kuramıyorum ki telefonumu bile açmıyor.
Sevdiğini söyle git yalvar pişmanım de erkeğim de
Söylediğin şey fazlasıyla ağır, ki sen hala farkında değilsin.
Aynısını yapabilirdim.
Mallık biraz sende de var. Niye olduğunu düşün bakalım acıcık bence bulabilirsin.
sen ne kaşarmışsın be. ufak sözün buysa ağzını açarsan ne dersin acaba. kızım senen bir bok olmaz emin ol buna.
Valla çok haklı. Or***pu gibi konuşmuşsun. Seni öldürmediğine şükret. Evlilik bu kadar basit mi? Elin erkeği tatmin ediyor sen edemiyorsun ne demek?
E madem yettiremiyor sana o 3 kurusu bosar tabi. Sende 5 kurusluk bir adam bulursun artik..
sen adamın gururunu kırmışsın gururunuda geçtim ne şeref ne halsiyet bırakmışsın adamda senin gibi eş düşman başına yazık adama üzüldümya
ufak bir söz mü? bir erkeğin sahip olabileceği en önemli şeylere hakaret etmişsin
üzüldüm sadece haketmissin fakat kimseinn bosanmasını istemem
erkekler kadınlarına çok deyer verir ama bir kelime bitirir bazen bende boşanmıştım beddua etmişti enne ve babama ve onların hiç bir şucu yoktu böyle bir kadınla olamam diye boşanmıştım
Bin duşun bir konuş masini alışkanlık haline getir umarım barisirsiniz
bir adama daha kötü ne diyebilirdinki hem gücüne hem eve getirdiği paraya laf etmissin
Belki boşanmaya kadar gelmemeliydi durum ama gerçekten ağır sözler söylemişsin
NİYE bayan özür dilemiyormus mna yum kendinizi krallaştırıyorsunuz l*n
ona lafları diyeceğine
Öldürseydin. Daha iyidş kusura bakma da boşanmayı hak ediyorsun
şu yazdıkalrını tekrar oku iyice dşün bence adam haklı ben olsam bende boşanırdım
haketmişsin git şimdi elin adamı tatmin etsin seni :)
Çok ağır konuşmussun evliliği bitiren sensin -_-
Aynısını yapardım.
git bir köşede utan, ağla yaptığın şey haddini fazlasıyla aşmış
çok büyük hakaret etmişsin
affedilmiyecek bir hataa
erkeklere öyle söylenmez bunu bilmelisin
Bence doğru yapmış adam yetinmesini sukretmesini bilmeyen kadın kesin aldatir
Değilmiş , olsaymış bunu yazamazdın heralde. :) sen adamına denk gelmemişsin :)
ezme kendini bu kadar
Adam haklı
k. bakma
söylediğin söz sandığın kadar ufak değil.
nedenki
çünkü bunlar onur kırıcı sözler özellikle böyle şeyleri bir erkeğin eşinden işitmesi ilişkiyi daha çok zedeler. onun tepkisi de bu yönde olmuş. kendini ona affetirmen lazım. bu sözleri hak etmediğini ona göstermelisin.
Daha ne diyeceksin Allah aşkına?
Bu sözlere göre bende boşardim seni bacim
He mal. Hayırlı olsun. Kardeşime de helal olsun...
Aldığın 3 kuruş nedir ya? Haketmissin.
Ufak bir söz değil adam haklı kb.
Ayip etmişin gerçekten çok dokunmuştur o laflar.
seni istemeyeni senmi isteyeceksin boşver
agir konusmussun adama. hakli bence
Dememeliydin öyle ya, gerçekten çok ağır olmuş
peki yuvayı yıkmasını gerektirirmiydi
Belkidi de bu işin bahanesi olmuş, adamın kafasında olan bir plandı belki ve sen bu söyleminle planı devreye sokmaya zemin hazırladın, ihtimaller yani
Hayir bu isin bahanesi degil.. evliligi yikmayi gerektirir.. sen hala hatani anlamamissin..
Tebrik ediyorum delikanlı adam.
Adam haklı sonuna kadar.
hem suçlusun hem güçlü
Neden bu kadar acımasızsınız ya -_-
Kendin ettin kendin buldun ileri zekalı
haketmişsin seninki terbiyesizlik
adam baştan hata yapmış
kadın cinayetleri neden artıyor acabva. d
Ağır konusmussun haklı.
Konuşmadığına Şükret Komaya Sokmamış ;)
Bence bu yaptığı sana ödüldür.
İşte bu yüzden yabancı kızlar
haklı adam haketmısn sanırm...
geç bile kalmış gibi görünüyor
Adamı vursaydın daha iyiydi be :)
Birde buraya girip marifetmiş gibi anlatıyosun senden nekoy nede kasaba olur vicdanen rahat mısın çok yazık helal olsun adama eli öpülesi bir eski kocan varmış=/
iyi yapmış. bende olsam bende boşanırım
delikanlı adammış ki öldürmemiş seni.
napyonuz siz yaaa ne öldurmesi.. kendiniz de misiniz siz... adamliginizi nasil bir organa sigdirabiliyosunuz ya... ve sirf sizin hosunuza gitmeyen bir kelime icin kutsal olan bir kurumu nasil bu kadar onemsiz gorebilirsiniz... siz kadinlara o kadar siddet uygulayin hayvan gibi davranin onlar hala size tahammul etsin ama siz gidin isinize gelmeyen bir kelime yuzunden öldurmeyi bile dusunun... haksizlik bu , insanliga sigmaz...
daha ne dicen adama? erkekliğine laf etmişsin
olafı hiç kimse kendine yedirmez
Seni öldürmediğine dua et
kusura bakma ama ağır konuşmuşsun