Erkekler de bizim gibi çevrimiçi mi diye bakar mı?

Ayrıldık ve sürekli bakıyorum, sevgiliyken bakardı bugun surekli cevrimiciydin kimle konusuyodun vs diye sorardı. Şimdi bakıyorum sürekli cevrimici. oyle cok fazla arkadaşlarıyla mesajlaşan biri değildi. biriyle konusuyorsa da cevap verir cikar o şekilde konuşurdu simdi bakiyorum kesintisiz 15 20 dk çevrimiçi. zaman zaman unutamiyorum devam edelim vs diye yaziyo ama hatalarini hala anlamadigi icin bi sans vermek istemiyorum. o da benim çevrimiçiligimi izliyo mudur yoksa baskasiyla mi konusuyodur
Erkekler de bizim gibi çevrimiçi mi diye bakar mı?
Cevapla