Kundak çirkini mahalle güzeli lafı doğru mu?

Benim iki tane yeğenim var , ikiz sayılırlar ama birbirinden çok farklılar biri sarışın mavi gözlü diğeri esmer oldu. Küçükken genelde sarışın mavi gözlü daha güzeldi bebeğe çirkin denilmez ama esmer olab o kadar güzel değildi. Geçen gün gördüm o esmer olan acayip yakışıklı olmuş diğer normal bi tip. Sizce de doğru mu?
Kundak çirkini mahalle güzeli lafı doğru mu?
Cevapla