arkadaşlar ben yaklaşık 1 yıl önce evlendim. evlenmeden önce bir adamla mesajlaştığını yakaladım af diledi vs. affettim. bugün evliyim. ve az önce o çocuktan resimli video şarkı falan bişeyler gelmiş ama adamın numarası telefonunda yok. her neyse. ne yapmalıyım. telefonuna bakacam diyince başım ağrıyor masaj yap telefonu bırak dedi. daha sonra hiçbişey yapmadan somurtmaya başlayıp odama çekildim hiç yanıma da gelmiyor. bişey de demedim. ne yapmalıyım.
ertesi sabah gidip adamın dükkanını basıp ağız burun girmek te istiyorum. eşimle işyerleri de yakın
ertesi sabah gidip adamın dükkanını basıp ağız burun girmek te istiyorum. eşimle işyerleri de yakın
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer