Kocam neden böyle yapıyor ne yapmalıyım benimle ilgilenmesi için?

Arkadaslar bir sorum olacak sizlere. Çok mutsuzum ağlaya ağlaya yazıyorum resmen bu yazıyı. 23 yaşındayım yüzüm guzel fiziğimde fena değil. 34 yaşında 9 aydır beraber olduğum adamla evlendim ve 5 aylık hamileyim. Hiç evden çıkmıyorum akşam gelince yemegini önüne koyuyorum güler yüz gosteriyorum Kendisiyle bazen şakalaşmak istiyorum gidikliyorum bazen gülüyorum eğlenmek istiyorum. Ama hemen sinirleniyor, kafam agriyor, uykum var, afedersiniz b. ku çıkacak yapma bak falan diyor. Zaten ağzından hiç küfür eksik olmuyor. 2 lafindan 1 i küfür. Benimle ilgilen ilgine ihtiyacım var diyorum Kafasını sallıyor allahım yarabbim ya der gibisinden. Çocuğumuza isim bakayım dedim onada sordum ama o hiç oralı olmadi. Bana bugünlerde bisey sorma diyor. Benimle iletişim kurmuyor. Akşamları ayrı yatıyoruz horluyorum seni rahatsız etmeyeyim diyor. Artık cinsel ilişki için ben gidiyorum yanına sevişmek yok direk olaya giriyor. Akşam eve geliyo tv bakıyor yarım saat geçiyor her tarafım ağrıyo deyip uyuyo sabah erkenden çıkıyor evden. Benimle hiç ilgilenmiyor yanına gittiğimde öpüp kokladigimda beni itiyor sıkılmış gibi tavırlar sergiliyor. Iletişim bile kuramıyorum bunları anlatmaya çalıştığımda beni dinlemiyor ya da bağırıyor konu kapanıyor ben kendimi odaya kapatıyorum. Iletisim kurmaya çalıştığımda sürekli ofluyor pufluyor. Ben aşkım diyorum o bana ismimle hitap ediyor bazen Karıı deyip sırıtıyor bildiğiniz ödün. Kendimi çok yanlız hissediyorum çok mutsuzum onun yüzünden depresyona girdim kendime bakasım gelmiyor aynalara küstüm hiç arkadaşım yok evden dışarı adim atmıyorum. Eski halimi özledim ben kendimle barisik olmayı eskisi gibi gülmeyi kendime bakmayı özledim. Gezmeyi özledim.. Oda kendisine bakmıyor traş bile olmaya gitmiyor. kafayı yemek üzereyim. Ilk baştan böyle degildi böyle olduğunu bilseydim ne çocuk yapardım ne evlenirdim. Ne yapmam lazım kendimi çok kötü ve Yanlız hissediyorum.. Gülmeyi unuttum yüzüm gülmüyor. Beni nolur anla diyorum hamile olduğum için duygusalım birazda sinirli olabilirim. Oturup konuşuyorum hamileyim bak ondan böyle diye. Bana diyorki benim arkadaşımın karısıda hamile kadın sakin diyo. Bana daha ağza alınmayacak bir çok kırıcı şeyler söyledi. Çocuğunun olduğuna bile sevinmiyor adam. Evlenmeden önce oda bana askim derdi sarılır öperdi. Şimdi eser yok... Ne yapmalıyım arkadaşlar lütfen lütfen bana yardım edin.
Güncellemeler
+1 yıl
Benimle ilgilenmesi için daha güzel muhabbetimiz olması için ne yapabilirim lütfen yardım edin..
Kocam neden böyle yapıyor ne yapmalıyım benimle ilgilenmesi için?
Cevapla