+1 yılÇin'de bir gelenek varmış:"Bir bebek doğduğu zaman onun için bir Paulownia Ağacı (Çin Kavağı) dikilirmiş. Bu ağacın özelliği;sürekli bakıp gerektirmemesi, her ortamda yetişebilmesi ve çok hızlı büyümesiymiş. Böylece çocuk evlenme çağına geldiğinde bütün mobilyalarını, eşyalarını bu ağaçtan yaptırabiliyormuş. Bu ağaç bir nevi çeyiz görevi görüyormuş."Tabi bu Çin'de olan bir gelenek, bu ağacı burada bulabilir misiniz bilemem. Ama bence önemli olan ne ağacı dikmeniz gerektiğinden ziyade nereye dikmenizin/dikmemenizin daha iyi olacağı:Allah korusun ağacı dikmek istediğiniz arazi ilerde birinin rant elde edeceği bir arazi olursa eğer o kişi diktiğiniz ağacın ne olduğuna bakmaz üstünüze gaz sıkar, Toma gönderir,"maksatları ağaç dikmek değil, ağaç bahane" der kökünden söker ağacınızı.. O anda "iyi niyetliydim"de deseniz,"ekmek alıyordum" da deseniz fayda etmez, kafanıza yersiniz kapsülü. Her ne kadar yurdum insanı atalarını çok sevdiğini söylese de onların "Dalının Kesilmesine Dahi İzin Vermedikleri Ağaçları" kökünden sökmeyi de çok seviyor. Onun için ağaçtan öte araziyi seçmek daha önemli bence...
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Süpersiniz ya! ''ÖZEL BİR ŞEY''lerden tiksindiğimiz bir ortamda GERÇEKTEN de ''ÖZEL BİR ŞEY'' yapacak olan size selam olsun!
1612 Yorumla- +1 yıl
teşekkür ederiz :)) bakalım artk ağaca karar verebilirsem :)
- +1 yıl
evliliğe var daha ya en az 4 yıl :)
- +1 yıl
4 yıl ya ay değil hahha :D
- +1 yıl
okuyoruz daha :)
- +1 yıl
yok ya okul bitsin de evleniriz :)
- +1 yıl
hoş bir yorum değil ama bulmuşunuz birbirinizi. dikili bir ağacım olsun diyorsanız atatürkün çok sevdiği belgrad ormanlarında boş olan bir yerlerede bir fidan dikebilirsiniz.
Süper fikir çok sevdim :)
akdeniz iklimi ise erguvan, çam, portakal, limon olabilir...
ama ben şahsen erguvan dikerdim çok güzel görünüyor... :))
hangi ağacı dikecek olursanız olun ister istemez tutana kadar kökleri sulamalısınız..
köklerini yerleşene kadar belki de bir arkadaşınızdan, kardeşleriniz varsa onlardan sulamalarını rica edebilirsiniz..
ayrıca dikerken fidanın kökünde aşağı yukarı bir karış derinlikte kazın. kazdığınız yere şu evdeki saksılar için kullanılan gübreli topraktan alıp fidanınız büyüklüğüne göre tabiki 1-2 avuç dibine koyun
gömerken gene aynı saksı toprağından 1er avuç yanlarına ve kapattıktan sonra da üstüne biraz koyun...
tabiki bolcaaa can suyu vermelisiniz ama en önemli söyleyebileceğim
gübre olayında çok fazla koymamaya özen gösterin yoksa ağacı yakar kurutur...12 Yorumla- +1 yıl
Bilgiler için çok teşekkür ederimm :)) erguvan iyi duruyor aslında :)
- Diğer konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılAranızdaki duygusal bağın simgesi olacaksa uzun yıllar sonra meyve veren şeftali ağacı vb. olabilir. Sonra mesela çam ağaçları hızlı uzar ve dayanıklıdır. Dikeceğiniz yerin iklim koşulları da önemli. Bence dikaceğiniz bölgeyi internetten araştırın biraz, hangi ağaçlar yetişebilir, fikir sahibi olun.
Ama sadece sevgilinle bir etkinlikte bulunmak istiyorsan Tema vakfına falan başvurabilirsiniz beraber..00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
276Cevap
Öncelikle böyle bir şey yaptığınız için sizleri kutlamak lazım, helal olsun size!!! Çok güzel düşünmüşsünüz. Artık böyle düşünen gençler olmadığını düşünmeye başlamıştım ki içimde yeniden umut filizleri oluştu. Umarım sizler gibi düşünen daha çok çift vardır Türkiye'de...
Biz eşimle "ardıç" ağacı dikmeyi çok istemiştik ama ardıç ağacının üreme (tohum) sürecini öğrendiğimizde bunun çok zor olduğunu anlamıştık. Beraber gittiğimiz Kazdağı turunda gördüğümüz o güzel ağaçlardan biri de bizim yaşadığımız apartmanın bahçesinde olsun, çocuklarımız olursa beraber büyüsünler, onlara hem gölge olsun hem de oyun alanı diye istemiştik. Anlasınlar bu dünyaya bir şey bırakmak isterlerse, ağaçtan güzel bir şey olmadığını. Gel gör ki, ardıç ağacı tohumlarını yere bırakıyor. Ardıç kuşu (karatavuk da deniyor) gelip bu tohumu yiyiyor. Sindirim sisteminde tohumun dış çeperi (kabuğu) sindiriliyor ve asıl tohum, filizlenecek kısım çıkıyor ortaya. Daha sonra kuş dışkıladığında tohum çıkıyor ve uygun ortam da oluşursa filizleniyor. Bu süreç işlemezse istediğin kadar uğraş, ardıç ağacı yetiştiremiyorsun. Biz bir ara ardıç kuşu alalım, besleyelim ardıç meyvesi ile, tohumları da dikerize kadar gittik. Ama hem ardıç kuşunu bulmak çok zor hem de kafese girince dünyasına küsen bir kuş olduğunu duyduk. Sırf biz istiyoruz diye kuşu dünyasından etmek istemedik. Daha sonra onun ailesinin bahçesine bir şeftali ağacı dikmeye karar verdik. Bazen ne kadar uğraşırsan uğraş, doğanın sürecine dahi müdahil olamıyorsun pozitif yönde. Sadece yakıp yıkmak var, yani negatif etkimiz var. Doğa da ilişkilerimiz gibi, emek istiyor, süre istiyor, zahmet istiyor. Umarım sizin de ilişkiniz de doğa gibi olur, sağlam ve güvenilir, engin gölgesinin altında sakinlersiniz. Mutluluk dilerim...20 YorumlaDiğer konusunda 5,3b cevap paylaştı. Meşe.
İmkan olsa amerikan bataklık meşesi. Neden? Çünkü ağacın tamamı suyun içinde ve çürümeden. Resmen suyun içinde ağaç sadece kökleri dışarı doğru çıkıyor.
Ya da Çınar... yıllarca hayatta kalabilen bir aşk için.12 Yorumla- +1 yıl
teşekkürler ama amerikan bataklık meşesi zor iş gerçekten :)
+1 yılÖncelikle tebrik ederim isminizi ağaca kazımak gibi salak salak işler yapacağınıza bir fidan dikmek şahane bir fikir... Fıstık çamı, ama ilk sene bakım ve sulama ister 2-3 yaşında bir fıstık çamı alın ekin 1-2 hafta sulayın arkanıza bakmayın büyür o kendisi...
05 Yorumla- +1 yıl
hmm bir sene burada değiliz ama 3 ay burdayız :)
- +1 yıl
Gidin 2-3 yaşında fıstık çamı alın direk 1 yaşında fidan almayın bakamazsınız... Sonra biraz sulayın fidan toprağa alışıncaya kadar 1-2 ay çok bile... Kendi büyür o...
- +1 yıl
peki teşekkür ederimm :)
- +1 yıl
Ne demek asıl ben böyle güzel bir fikir edindiğiniz için teşekkür ederim...
- +1 yıl
rica ederim :)
Dut ağacı dikin.
Bilmem farkındamısın ama dutu pazarda manavda bulmazsın. Bulsan bile kurusudur. dalından toplandıktan sonra 1 gün içinde geçer, kötü olur. Demem o ki dutu sadece dalından yersin. Dalında kıymetlidir. Bu nedenle hayatında hiç dut yememiş insanlar bile vardır.. Bu yüzden bana hep özel gelmiştir dut ağacı.
Dut senin ayağına gelmez o meyveyi yemek istiyorsan sen onun ayağına gideceksin...30 Yorumlabonsai diyen var
www.sudecicek.com.tr/.../...gaci-bonsai-bakimi.php
www.ciceksepeti.com/.../Bonsai.aspx
ya bir de yaprağa isim yazılıyordu aklıma getiremdim12 Yorumla- +1 yıl
güzel duruyo ama ben ağaç arıyorum bu ev bitkisiymiş :)
Meşe.. veya elma. Çam ağacı dikmeyin de. Meşe ağacı gölge eder oturana faydası olur. Elma ağacı meyve verir yiyene fayda eder. bir faydanız dokunsun. Çam ağacı bir işe yaramaz, sürekli yeşil kalır; su vermene gerek kalmaz. Elma ya da meşeye su vermen gerekir. Birlikte su verin, birlikte arkadaşlığınız kirleri arınsın.
10 Yorumla2 tane ağaç dikin. çınar ağacı olsun. birini sen onun için dik diğerini o senin için diksin. ve dikerken şunu dileyin. sevgiline de şunu de sen ve ben biz olduğumuz sürece bu çınarlar hep var olsun birimizden biri terkederse eğer onun diktiği çınar hiç büyümesin.
15 Yorumla- +1 yıl
hmm değişik bir fikir ama bir tane olması daha iyi bence :) ortak olarak hani :)
- +1 yıl
hmm anladım değişik fikir tabi olabilir teşekkürler :)
bence meyve agaclarından düşün hem ilerde ürünlerini yiyebilirsiniz bak emegımızın karsılıgı die hemde şöyle düşün meyve agacları genelde daha cook zahmet verır aşk için ne kadar iyi baktıgınızı görursunuz allah izin verirde evlenirsenizde çocuklarınıza gösterırsınız bence ve guzel fikir bende uygulasammı ne :D
00 YorumlaTebrik ediorm./) ve selvi agaci diyorum;) sulak bir yere ekersnz hic bakima ihtiyacı olmaz. bir selvinin dalini bile koparıp ekseniz yeterli olcaktr. 5.6 tane ekin ne olur nr olmaz mutlaka bir çoğu tutacaktir ;) ve çok güzel bir manzarası ve gölgesi olur. Askin simgesidir benim gozumde
02 Yorumla- +1 yıl
Mezarlık ağacı bu bro :)
Benim uzun süredir bir ilişkim yok ama yinede yol kenarlarına, esirgeme kurumları yakınlarına çiçek tohumu falan ekiyorum, park gibi yerlere meyve ağacı dikiyorum hani sulansın diye ve onlar büyük kocaman ağaç. Meyveleri var ve çocuklar bile çıkıp topluyor. Mutluluk yani.:)
00 YorumlaBence ciddi bir ilişkiyi simgeleyen en güzel ağaç çınar ağacıdır çünkü çok uzun ömürlü bir ağaçtır ve bakımı zor değildir tüm zorlukların üstesinden gelebilecek kadar da köklü ve güçlü bir ağaçtır umarım sizin ilişkiniz de öyle olur ve uzun yıllar sonra oturup gölgesinde huzurlu bir şekilde dinlenebilirsiniz :) Çınar ağacı çok semboliktir.
00 YorumlaTema'ya bağış yap onlar sizin adınıza fidan diksin aslında cuzi fiyat 5 fidan 25 lira linkteki sertifikadan istersen 4 lira kargo parası toplam 29 Tl
www.tema.org.tr/.../neuralnetwork.aspx?type=3300 YorumlaSelvi olsun uzundur (aşkınız uzun olsun) kışın yaprak dökmez (aşkınız hep aynı olsu )
Bir ağacada saçma sapan anlamlar yükledim hadi bakalım.21 Yorumla- +1 yıl
hahaha :D güldüm ama sağol :D
Mumkunse ekosistemi bozmayan bir agac olsun cunki farkli canlilari kendine cekebilir. Dolayisyla farkli canlilar farkli beslenme aliskanligina sahip olip habitattaki yerli canlilari besin olarak kullanabilir. Dolayisyla o bolgedeki o tuketilen canlinin sayisi azalabilir besin primadi degisebilor taki bakterilere kadar. E insan sagliginida etkiliuebilir.. civar daki yetisen agac profillerini gozlemle ayni familyadan agac dik derim
00 Yorumlameyve agacları dikmeye calıs hem insanlık için hem doga için o agac buyuyyup meyve verdigi zaman ve insanlasr bu agaclardan nimetleri yedikleri zaman bir allah razı olsun kelimesi bile seni cok iyi konuma getirir hem sevap işlersin hem yesili korursun hemde içindeki agac dikme sevgisini daha ileri tasırsın..
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılLa bende soruyu ''Sevgilime ağaç dikeceğim'' diye okudum. Bende içimden diyorum Allah Allah sevgiliye ağaç dikilir mi diye? Sabahtan beri soruyu böyle okuyordum ama şimdi doğru okudum cevaplayayım dedim. Gürgen ağacı ya da çınar ağacı dikmenizi tavsiye ederim. Ömrü uzundur onların :)
10 YorumlaBizim ikimizinde bonsaisi var. Aslinda bir agac turunun minyaturuymus cok bilgim yok bonsai konusunda. Yavas buyuyor ve hep kucuk kaliyor ondan istemeyebilirsin. Minik mandalina agaclari, mavi ladin falan olabilir.
00 YorumlaDiğer konusunda 697 cevap paylaştı. düşünce cok güzel. keşke herkes sizin gibi yapsa ne güzel olurdu. her taraf yemyeşil. ancak gelişi güzel agaç dikmekte olmaz. önceagacı dikecegin yeri tesbit etmen gerek sonra oranın iklimine ve topragına uygun agaç seçmen şart.
00 YorumlaSedir olabilir.
Büyümüş hali için bkz.
commons.wikimedia.org/.../...Palacio_de_Ibarra.jpg00 YorumlaBana sorarsanız Kavak ağacı dikmelisiniz düzlüğü, pürüzsüzlüğü, uzun yaşayışı, hayata kolay tutunabilmesi, kolay kolay yılmaması, dallarının oldukça sağlam olması ter türlü yükü taşıyabilmesi oldukça göz kamaştırıcı. Size yakışıcağına inanıyorum :)
00 Yorumla
+1 yılMavi ladin ama aşı yapmanız gerekecek aşıyıda ziraat odalarından kolayca temin edebilirsiniz siz karar verin aşılamayıda söylerim. Ama fidan olarak alın ve yetiştirmesi zor bir ağaçtır ilgi ister ve peysajda çok değerlidir.
Mutluluklar :))00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılsecgilimle birlikte diktiğimiz fidanlardan yüzünden bahçe oldu hiç bilmediğimiz tanımadığımız araziyi sahipleniverdik birden çeşit çeşit ağaçlar meyvalar.. 6 ayda bir hem kamp yapmaya hemde çapa ve yabani ot yolmaya gideriz:) bir fidanla kalmayın, sevgiler..
00 Yorumla
+1 yılNereye dikeceğine de bağlı. İklime ve toprağa uygun olmalı. Hünnap ülkemizin her yerinde rahat yetişen, uzun ömürlü, dayanıklı ve çok yaygın olmayan bir meyve. Tavsiye ederim.
00 Yorumla
+1 yılSevgilinle gittiğiniz piknik alanlarını pisletmeyin yeter ağaçlar kendi kendisini diker, illa ki dikeceğiz diyorsanız bir tane sekoya dikin de bir halta yarayın... zuhahahaha.. hatta böhöhöytt
00 YorumlaBence bir meyve ağacı dikmelisiniz! Hatta KESİNLİKLE MEYVE AĞACI. d. d çünkü aşkınızın meyvesini yiyebilirsiniz bu şekilde:)) Portakal, Çilek vs... olabilir :)
01 YorumlaBen bir ceviz ağacıyım gülhane parkında...
https://www.youtube.com/watch?v=07v_jNr2OVY00 Yorumla
+1 yılBence araştır ve en uzun ömürlü ağacı bul onu dik. hatta birlikte temaya katılır bir çok fidanı da birlikte dikebilirsiniz. hem sosyal aktivite olur hem de bir sürü ağacınız olur
00 Yorumlarastgele gidi bir ağaç dikemezsin zaten hepsinin dikim zamanları var belirli aylarda belirli ağaçlar dikilir. Fidancıya git bu zamana uygun ancak 2-3 çeşit falan vardır muhtemelen
01 Yorumla- +1 yıl
hmm evet sorayım ben bir
+1 yılKavak ağacı dikin. belli bir süre sonra altında piknikde yaparsınız :D bir yararı olmuş olur :D Oda olmadı daha ileri gideyim, salıncak kurar çocuğunuzu sallarsınız :D :D :D
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSelvi :) Burdan da bilgilenebilirsin :) www.bitkibakimi.com/.../...nda-genel-bilgiler.aspx
00 Yorumla
+1 yılOncelikle cok guzel bir dusunce bunun icin tebrik ederim sizi. Bence çam agaci sikin cunku uzun yillar omru oluyor ve dogaya oksijen etkisi de fazlaydi bildigim kadariyla :)
00 Yorumla
+1 yılelma dik. gül ağacı ile aynı türden. hem çiçekleri gül kokuyor hemde cennet meyvesi. bir elmayı sevdiğin ile paylaşmak muhabbeti artırır. birde adem ile havvayı birleştiren bir noktadır.
00 Yorumla
+1 yılÇok akıllıca ve yaratıcı en güzel hediye bu olurdu heralde bana cok sevinirdm, ceviz Ağacı olabilir mesela :)
02 Yorumla- +1 yıl
teşekkür ederim umarım sevgilim de sizin gibi düşünür :)
- +1 yıl
Agaclara isim kazımaktan daha romantik sonucta :) bnce kendiside öyle düşünür :)
Bnce meyve agaci dikmelisiniz hem meyvesinden faydalanirsiniz yemesi size keyf verr cunki siz diktiniz onu bide maneviyat yoni var oldugunuzde o meyveden faydalann kisiler oldukca size yazilir :-) bole duymustum canım
00 YorumlaBiz bunu geçen yıl düşündük. Ama yer bulamadık sonra uzaklık girdi ben baska yere gittim kaldı :/ Bu yıl bir arada olunca yapmayı düşündük hayırlısı bakalım :/ Aslında güzel bir gül çok güzel olur ama bakımı çok olmasın diyorsun bilemedim :/
00 Yorumla
+1 yılÖncelikle tebrik ederim 2nizi de :). çok güzel bir düşünce. helal olsun. Bence çam olamalı :) hem kokusu güzel hem de yaz kış dökülme ihtimali yok :)
00 Yorumla
+1 yılsabır ağacı. bizim burada sevgililer ya da evlenenler dikerler o ağaç büyüdükçe sabırları artıyor kavgalar azalıyor... çok iyi yani.
02 Yorumla- +1 yıl
ben olan bir şeyi söyledim fikrimi sundum ki bu sizi ilgilendirmez.
- Diğer konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılMeyve ağacı dikin bence. En azından ilerde birgün ağaç büyüyüp de meyve verdiği zaman ordan meyve yiyen çocukların mutluluğu herşeye değmiş olur.
00 Yorumla Bence kesinlikle ılgın ağacı olmalı. İnternetten resimlerine bakabilirsin. En beğendiğim ağaçtır kendisi..
01 Yorumla- +1 yıl
çok güzelmiş gerçekten
meyveli bir ağaç ekmeyin ömürleri kısa olur çam ağacı dikin ömür boyu yaşasın hayatınızın simgesi 100 150 yıl falan gidiyomuş onlar
00 YorumlaSoru galiba çok önceden yayınlanmış. Bence Ağaç öyle meyve veren güzel bir ağaç olsun hayvanlar ve insanlara da yararı olsun onlar da faydalansın. :)
00 Yorumla
+1 yılBence zor büyüyen ve bakımı zor alan bir şey seçin, aşkınızı temsil edecekse basit olmamalı emek verilmeli aksi halde unutması kolay olur..
00 Yorumlabonsai düşünür müsünüz? kırmızı akçaağaç tavsiye ederim hem çok hoş görünüyor hemde evinde de tutabilir güzel bir hediye.
00 Yorumla
+1 yılen iyisi çınar ağacıdır uzun ömürlü güçlü olur sevginizi de bu anlamda yaşatabilmek için iyi bir seçim olur
00 YorumlaÇınar olsun 1000 yıllık hani ölünce Allah korusun bizi yanına gömün tarzı -_-
01 Yorumla- +1 yıl
huuuv ölüm mölüm şimdi buna olmadı :D
Müthiş bir düşünce.
Helal olsun.
İncir ağacı dikin bence. :)03 Yorumla- +1 yıl
teşekkür ederim tavsiye için :)
- +1 yıl
teşekkürlerr :))
+1 yılUzun süreli yaşayabilecek bir ağaç türü dik bence, araştir internetten
02 Yorumla- +1 yıl
evet bende öyle düşünüyorum :)
- +1 yıl
Gayet anlamlı olur harika fikir :)
aşkınız sizden sonrada devam etsin istiyorsan bir çınar ağacı fidanı dikin o sizden bin sene sonrada ayakta durur ona kendi adınızı da verebilirseniz işte o zaman alır başını gider dilden dile aşkınız...
00 YorumlaValla geçen arkadaşımla 3 ane ağaç fidesi ektik sitenin bahçesine. En rahat ve bakımsız büyüyen çam ağacı ama biraz pahallıdır. Biz meyve ektik şeftali ve erik senede bir bakım yapman gerekiyor o kadar.
00 Yorumla
+1 yılErik ağacı bence. Aynı şeyi biz de erkek arkadaşımla yapmıştık, diktiğiniz ağacın meyvesini birlikte yemek öyle inanılmaz kii..
00 YorumlaDiğer konusunda 614 cevap paylaştı. Çınar ağacı dikebilirsiniz. Büyüyünce çok güzel oluyor. Ama bir 100 yıl falan yaşamanız gerek büyüdüğünü görmek için :)
00 Yorumlaçam olabilir bakımıda çok zor değildir. geç büyür koca bir agaç olduğunu görmek için emek ve zaman ister ama daima yeşil kalır taze kalır tıpkı aşk gibi sizinsevginiz gibi...
00 Yorumla
+1 yılÇam dikmeyin bence yilbasinda biri söker bosuna ekmis olursunuz sonra :D
10 YorumlaÖncelikle fikrini çok beğendim. Umarım sevgilin de seninle aynı düşünceyle hareket eder. Palamut diyorum.
03 Yorumla- +1 yıl
teşekkür ederim :) neden palamut :)
- +1 yıl
hmm teşekkür ederim olabilir o zaman :)
+1 yılSen agac dik de ne olursa olsun ama meyve agaci olabilir aşkınzın meyvelerini toplarsiniz :)))
00 YorumlaEğer uygun iklimdeysen zeytin dik uzun ömürlü olur ya da meyve dik yiyenlerden sevap kazanırsınız
00 Yorumlaağaç cinsinin önemi yok... önemli olan o ağaçla birlikte sevginizin ebedi olması:)
00 Yorumla
+1 yılİkimiz bir fidanın güller açan dalıyız babında gül fidanı dik bence :D
00 Yorumla
+1 yılTabi ki akasya. Uzun yaşar az su ister. Çok dayanıklıdır. Büyüdüğünde çok heybetli gözükür.
00 YorumlaGüzel fikir.. Sürekli aynı mekanda geçecekse hayatınız çok daha güzel..
00 Yorumla- Devamını Gör (345)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar