Hayatta şöyle bir şey vardır. İnsanlar aynı pozisyona gelmeden karşısındakini anlayamazlar. Ben evlenmeden önce boşanan insanlara, eşini atadan insanlara tü kaka diyordum. Fakat evlenip onlarla aynı konuma geldiğimde şunu demeye başladım. Kimseyi yargılamaya aksın. Bu davranışı yap akta sebep kimbilir ne? Brnim annemin ailesi evlendiklerinden beri onlarla yaşıyordu ve babam da bu durumdan hep yakınıyordu. Bilhassa bana dert yanardı. Ama ben çocuk olduğum için ve anneannemi annemin kardeşlerini vs çok sevdiğim için babamın serzenişlerini yersiz bulurdum. Fakat şu an aynı şey başımda olsa bende aynı sitemi yapabilirim. Ve ben babamı evlendikten sonra anladım. Bu yüzden sizinle aynı şartlara gelmeden çocuğunuza sizi anlamasını beklemeyin. Adama bak ya annemi tetketti ya da anneme bak ya bizi babasız bıraktı diye tepki verecektir. Ve benim annemle babam bu yüzden boşanmalar çünki biz de evlilik hayatına atılmadıkça onları, onların psikolojisini anlayamayacaktık. U sebeple maalesef ki çok birşey yapamazsınız.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılZamana bırakın, çocuğun üzerine gitmeyin ve kızınızla güzel bir hayat sürmek için uğraş verin. Zamanla oğlunuz babası dediğiniz gibi zor biriyse sizi daha iyi anlar. Her ne kadar size karşı kötü davransa bile anneden geçilmez, siz onu sevdiğinizi sürekli sözlü ve uygulamalı olarak belli ediniz. Sevginizin meyvelerini toplamak içine acele etmeyin, kızınıza babası ile görüşmesi konusunda zorluk çıkarmayın. Çocukları doldurmak yapılan en büyük hatalardan biridir. Babası oğlunuzu size karşı doldurur fakat siz oğlunuza sadece sevgi verirseniz bir süre sonra çocuk bunu anlar ve babasından soğur.
00 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 965 cevap paylaştı.
+1 yılsiz kaç yaşındasınız bilmiyorum ama insan duygu düşünceleri ve yapısı değişmez sadece davranışları değişir siz de davranışlarınızı değiştirin sakin ve hayata pozitif bakmayı deneyin yapı olarak biraz mükemmlliyetçi ve herşeye hakim herşey benim elimin altında olsun ve yerine gelmez ise kızgın bir yapınız var herhalde
çocuğunuz ile irtibatı kesmeyin her fırsatta sakin konuşun çok da kafanıza takmayın eşinizle ilgili hususları çünkü çocuk bunlarla ilgilenmez o sadece sizin tartışmanıza ve geçimsiz olduğunuza odaklanmıştır
biraz karışık oldu lütfen kusura bakmayın10 Yorumla
+1 yılBu tip durumlar illaki Boşandıktan sonra ya kız ya da erkek çocuklarından bir tanesi Ya anne ya da babayı görmek istemiyor yani burada Bence bir taraf tutma olayı var şimdi kız seni tercih etmiş ama erkek babayı tercih ettiyse Zaten bu saatten sonra ne istesen de onu kendine çeviremezsin bu gene olarak Çünkü saptanmış bir gerçektir Eğer Ortada iki çocuk varsa biri anneyi biri babayı seçiyor Tabii ki Seçen karşı tarafı da düşman olarak görür maalesef ona yapacak hiçbir şey yok
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
89Cevap
- Aile & Toplum konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılDaha küçük olduğu için böyle düşünmesi normal. Hele erkek çocuk anneye düşkün olur. Keşke iki kardeşi ayırmadan halledilebilir olsaydı konu ama mümkün olmadı demekki. İkisinin de aynı evde kalmasını hangi taraf olur bu bilemiyorum ama özellikle erkek çocuk anneye düşkün olmasından dolayı sizinle ayrılmak ona çok zor gelmiş demektir bir de üstüne baba üsteleyince bu sonuç kaçınılmaz. İki çocuğu bir arada tutmak için eşinizle bir yok bulmaya çalışın mümkün değilse oğlunuza çok yakın bir yerde yaşamayı deneyin derim tabi mümkünse...
10 Yorumla
+1 yılOglunuz kac yasinda? Henuz bir seyleri kavrayamayacak yastaysa ustune dusup, yonlendirmeye calismak yanlis olur. Fakat bilinci yerindeyse size geldigi bir zamanda duzgunce her seyi bastan anlatmak en mantiklisi. Fakat bu surec icerisinde dikkatli olup babaya dusman da etmemek gerek. Cocuga anlatilacak sekilde; neden bosanmak durumunda kaldiginizi, insanlarin anlik ofkeyle hircinlasabilecegini fakat baba ile anne ayrilsa dahi cocuklarin anne babayla iliskisinin saglikli kalmasinin dogru olan oldugunu. Bu gibi konulari kendi yasantiniz ve yorumunuz dahilinde duzgunce anlatmalisiniz. Ayrica babasinin onu doldurmasina karsi uyanik olmasi gerektigini de ogretin ve babanin yaptigi hatayi yapip kizinizi doldurmayin. Hatta onun da babasina karsi ilimli olmasini saglayin.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSanirsam butun yollari denemissin ayrilmamak icin ama son ihtimale gelmissin artik empati kurmak gerekir hem bay hem bayan tarafindan bakmak lazim konuya gonul isterdi ki ayrilmasaydiniz keske ama nasip cocuga gelince gozunuzle ve kulaginizla duymadiginiz hic bir konuya yorum yapmayin bazi yorumlarda gordum hem fikir oldum 1 2 hafta sizinle kalmasi oglunuzun daha cok ikna olacagini dusunuyorum ve emin olun zamanla kiymetinizi bilir benim bir tanidigim ayrildilar 1 kiz 1 erkek evlatlari vardi gercekten cok zor ciddi anlamda insallah istediginiz gibi olur hayat.
00 YorumlaBak bacım ayni şeyleri Şu an ben yasiyorum 4 yil oldu cocuhumu dogru düzgün giremiyorum oglum 14 yasinda Şu an beni reddediyor sadece babasıyla barisirsam benle konuşacağını söylüyor ben boşanali 3 yıl oldu oglumu cok doldurdu ve farklı şehirlerdeyiz cok defa gittim konuşmak için pedegoglar bile ise yaramadı bu hayatta en kötü şey annenin yavrusundan ayrilmasidir ben zamana bıraktım artık ama bu zamanda nasil daha dayanirim bilemiyorum her gece resimlere bakıp ağlıyorum Allaha tek duam bana tekrar anne deyip sarılması ve o karaktersiz babasını Allaha havale ettim beni yavrumundan ayırdı
61 Yorumla- +1 yıl
Oooo geçmiş olsun. Velayeti neden ona verdiler?
Malesef oğlumla iyi anlaştığım halde bende aynı durumdayım annem yüzünden. Zamana bırakıp üstüne gitmemek gerek sanırım. Birde kendini mutlu hissedeceği ortamlar oluşturmalı. Ben laflarına hiç aldırış etmiyorum. Ne derse desin sakinliğimi koruyorum açıklama yapmaya çalışmıyorum. Eskiye göre daha sakin ve içten
02 Yorumla
Soran+1 yılÜstüne gitmemeye çalışıyorum her türlü imkan ve ortam var mutlu olması için. Benimle hiç konuşmuyor bile konuşsa bile direk nefret kusuyor. İster istemez üzülüyorum ağlıyorum nasıl aldırış etmeyeyim?
- +1 yıl
Dayanması çok zor biliyorum. Ama çocuk o. Ben tepkisiz yüz ifademi koruduğum için artık benimle daha iyi. En azından haftada bı iki gün geldiğinde ağzına geleni saymıyor. Önceden hiç gelmek bile istemiyordu. Ya da gitsene sen diye bir sürü laf sayıyordu. Tekrar annemmmm diye satılacağı günü hayal et. Ve o ne derse desin sevgini ifade et.
Selamün Aleyküm Baçım
Sen kendi nefsinin kurbanı oldun
Kocanı hiç suçlama !! Madden bunları biliyordun neden Boşandın? Neden yuvan iyi gözle Bakarak Sım Sıkı Sarılmadın? Boşanmak Marifet değil !! Sabredip Allahın imtihanını Kazanmak !! Yoksa Bahane çok Oğlun hiç bir zaman Seninle görüşmeyecek ve Anne de demiyecek !! Cünkü sen Oğluna Ciddi Tramva yaşatın hiç yalandan Babasını Suçlama ! Yok neymiş Babası Oğlunu dolduruyormuş da !! iyi bir Anne olaydın hem Oğluna hem de yuvana Sahip Cıkaydın !! Ama bu tabi işinize gelmiyor Cünkü Bahane çok !!!
00 Yorumla
+1 yılBu algıyı ortadan kaldırmak basit gibi yani herzaman neysen o olmaya devam et o sana kotu kotu baksa soguk davransa bile sen tavrini durusunu sevgini hicbir zaman eksik etme ondan eskisi gibi olmaya devam et hediye aliyosan al ne bileyim sevdigi yemekler falan varsa ondan yap yedir vs. Sevginin gücünü kimse yenemez gec olur ama onu sonunda kazanirsin
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 8,1b cevap paylaştı.
+1 yılDaha kucuk olsa gerek oglunuz babasinin dolduruslarini bosa cikarabilirsiniz bunun icinde once kendinize hakim olup hircin sert agresif tavirlardan uzak kalin bu sadece babasi icin degil cevrenizede oyle olunki sizi hep sert gormesin onunla daha cok vakit gecirmeye calisirken sizi seven sayan dostlarinizin yaninda olunki oglunuzda gorsun sizin agresif olmadigini onunla bir hata yaptiginda sik sik samimi sekilde yumusak olarak konusun yoksa zaman icerisinde size daha uzaklasacaktir
00 Yorumla
+1 yılBabasının sizi kötüleme olasılığı çok yüksek. Ben oradaki çocuğum. Çocukluğumda aynı çocuğunuzun konumundaydım. O yüzden tecrübelerimle söylüyorum: diğer tarafın çocuğu doldurup sizden uzaklaştırma ve kendine çekme çabası olabilir. Dolayısıyla çocuk size garip se oldukça soğuk davranır. Çocuğunuzu bu düşüncelerden ne kadar uzak tutarsanız o kadar çabuk unutur. Dolduran olmayınca hemen aklından silecektir. Eğer bu mümkün değilse lütfen sabredin. Çocuğunuzun sevgiye çok ihtiyacı var.
00 YorumlaEski eşin karaktersizin önde gideni olduğu için ne yaparsan yap oğlunu dolduruşa getirmeye devam edecektir. Oğlun sana geldiği zaman kardeşiyle ve senle iyi zaman geçirmesini sağla, ona babasının anlattığı gibi biri olmadığını kanıtla. Bunu söylemen onda bir etki yaratmaz, aksine senin davranışlarını yakalayıp böyle biri olmadığını görmesi aşırı etki yaratır, üzerine artık padişahı gelse o çocuk seni kötü bilmez. Ne yaparsan yap vazgeçme, elbette gerçeği görecektir
00 Yorumla
+1 yılGeri kazanmanızın tek yolu ona olduğunuz gibi ve kardeşiyle aranızdaki iletişimi vurgulamak. Böyle yaptığınız zaman babasının nasıl bir adam olduğunu ve sizi kafasında muhakkak konumlandıracaktır. İsterseniz aile danışmanına da yönlendirebilirim sizi
00 Yorumla
+1 yılOğlunuz kaç yaşında bilmiyorum ama babasının onu dolduruşa getirdiği çok belli onu arayın konuşun yanında olduğunuzu hissettirin ergense eğer hırçın olması çok normal ama siz sakin kalın sabırlı olmaya çalışın çok zor ben daha 21 yaşındayım öğrenciyim okuyunca kendimi sizin yerinize koydum cidden zor ama çok sıkmayın onu bu süreçte babasının dolduruşlarını elbette bir gün anlayacaktır ama siz sıkmadan hep onun yanında olduğunu hissettirin
00 YorumlaÖncelikle Allah zorunuzu kolaylaştırsin diyorum. İki çocuğunuza da siz ayrilsaniz bile onları hala ebeveynleri olduğunu anlatmaniz gerekir. Sabırlı olmalısınız oğlum kızım beni istemiyor diye uzak durup kardeşlerinde arasına soğukluk girmesini engelleme görevi ebeveyn olarak size düşer. Küçükse pedogagdan büyüklerse psikologa danisip nasıl yaklaşmaniz gerektiğini öğrenmeniz tavsiye ederim.
00 Yorumla
+1 yılşu an yaşları küçük daha olgun değillerdir zamanla kız ve erkek çocuğun anne babaya bakış açıları değişir eğer objektif bir birey olmak isterlerse mutlu olurlar, şu an senin yapıcağın anneliğine devam edip sabretmek ve yapıyorsun diye demiyorum ama çocuklarınıza birbirinizi kötülemeyin ağır travmalar bunlar yetişkin olana kadar intikam ve düşmanlık düşüncesiyle geçer.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı. Çocuk nerde rahat ediyorsa orada kalmalı. Dediğin gibi muhtemelen dolduruyor oğluna karşı seni. Madem dolduruyor sen de eşinin sana yaptığını sen de eşine yap sen de oğluna karşı onu doldur gerçi bu sefer cocugun iyice psikolojisi bozulacaktır ama yapcak bişey yok kim haklıysa onun yanında kalmalı
00 Yorumla
+1 yılHayat böyle şeylerle de sınıyor insanı yine de metanetli olun şükredin sürekli insallah aranizdaki soğukluk gider. İlk soru olarak oğlunuz kaç yaşında?
17 Yorumla
Soran+1 yılYedi yaşına girecek haziranda. Ama neye şükredeyim baksanıza halime kızım benimle kalıyor o da babayı istemiyor. İki taraf içinde bir türlü sağlıklı bir ilişki kuramadık çok yoruldum.
- +1 yıl
Ay lütfen üzülmeyin. Peki babasını seçme nedeni nedir sizce? Bunu etraflica düşünün ve eski esinizin taktiklerini siz de uygulayın makulse eğer. Bir de kızınıza diyebilirsiniz kardeşler konusursa daha iyi isler kiziniz kardeşiyle biz seni çok özlüyoruz lütfen daha sık gel gibi duygusal konusmayla belki daha fazla etkisinde olabilir çünkü cocuklar aileler soyledikce inadini yaparlar o yaslarda en iyisi arkadaslik kurabilecegi birinin onunla konuşması o da kızınız sanırım 😊
Soran+1 yılEski eşim zengindi ve eli kolu uzundu normalde benimle kalır sanıyorduk ama mahkemenin seyri bir anda değişti sebebini anlamışsınızdır. O sıralar çok vakit geçirdiler eski eşim de sürekli beni kötüledi muhtemelen çocuk bir anda benden nefret etmeye başladı dayanamıyorum. Yani ben bırakın vurmayı kızmayı bir kere sesimi yükseltmedim çocuklarıma. Kızım daha beş yaşında ama babasını çözmüş o da onu istemiyor iyi biri seni çok seviyor diyorum istemiyor gitmek bir de onu ikna etmeye çalışıyorum hangisiyle nasıl ilgileneyim şaşırdım.
- +1 yıl
Sizi takdir ediyorum öncelikle ayrılsanız dahi çocuklarınızın babası ve kızınız de babasını bilip tanımalı cok olgun bir davranış keske herkes aynı düşünceye sahip olsa. Biliyorum şu an ne dersek diyelim sizin kafanız da içiniz de rahat etmeyecek söz konusu evlat. Ama şöyle düşünün erkekler kızlara göre biraz daha az duygusal bağ kuruyor babasıyla amann beni sıkmıyor etmiyor burda rahatım durumu iyi isteğim seyler daha kolay olur gibi seyleri düşünüyor olabilir çünkü eger dediginiz gibiyse eski eşiniz de bunu kullanarak cocugunuzun aklına girmis olabilir. Peki eski eşinizle hiç iletisiminiz olmuyor mu babası oğluyla konuşmalı doldurusa getirmesi cok cirkin bir davranis
- +1 yıl
eğerki 7 yaşındaki bir çocuk annesine uzak duruyor ise bunun suçlusu baba olamaz anne evde çocukları annesizliğe allıştırmamış olsaydı o çocuk bırakın uzak durmayı bırakın babası dolduruyor demeyi bunlar boş laf kendinizi kandırırsınız ancak yer yüzün de Bir anne öldüğünde bu anneyi kendi annesi yıkar kefene sarar Babası alır Topra koyar << AMA asla ve asla 7 yaşındaki çocuk o ölmüş anneye öyle bir sarılır ki o anayı mezara koyamaz lar o çocuğu anadan ayıramaz lar 7 yaşında ki çocuğu anasın dan azrailden başka hiçbir sebep alamaz ayıramaz şimdi burada baba dolduruyor tesellisi var kendinize kardeşim geçin babayı 7 yaşında çocuk bu anasız dur maz ama anasızlıga alışmış ise suç demesem de hata anada be kardeşim sen alıştırdın anasızlığa o çocuğu yaptığın hataları yaz ki buradaki kişiler de aynı hataya düşmesin yaptığın hataları yaz ki bir yavruyu anaya kavuşturalım bırakın şu atarları
- +1 yıl
@ateşhan34 Arkadaşım küçücük çocuk annesiyle babasını ayırmıyordur ben babasını da anasını da tanımam etmem hanfendinin dedigi gibiyse cocuk babasina da guvenip sevdiği icin babasi cocuga fark ettirmeden isliyor olabilir bunu söyledim yoksa ben bilemem dogrusu nedir
+1 yılÇocukların bu davranıslarının sebebi sizin esınizle birbirinize karsı olan dusmanca soylem ve davranıslarınzdan kaynaklanıyor. Esınızle konusun. Daha ılımlı ve pozitif olursanız cocuklar oyle davranmaz.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı.
+1 yılBence siz önce çocuklarınızın ruh sağlığını düşünmelisiniz , bir keremizi kardeşi ayırmakla hiç iyi birsey yapmamışsınız , gidin bir çocuk psikoloğuna , o size anlatır
00 Yorumla Iki kardesin arasi az da olsun iyiyse, duygusal bir mesaj cekebilir kızınız oğlunuza. Bu dunyada anne tektir, ne olursa olsun kendi istemiyorsa bile annesi icin gormesi gerekmektedir. Cennet annelerin ayaklari altinda degilmi, bunu kizin anlatsin oglunuza. Eminim biraz düşünüp zamanla anlayacaktir
00 YorumlaBu siz yapmalısınız babası ogluna karşı sizin için iyi biri oldugunu aşılanması lazım sizinde aynı şekilde kızınıza ve iki kardeşin sürekli görmesini sağlamanız lazım
00 Yorumla
+1 yılİkiniz içinde söylüyorum. Çocuklarınızın hayatlarını mahvettiniz. Gurur duyun eserinizle. Aman ikinizde kendinizden ödün vermeyin. Ne gereği var. Çocuklar mı boşverin. Kocana da bu laflar.
00 Yorumla
+1 yılKızgınlığını zamanla geçirmeye çalışın bir anda değil... Daha sık görüşmeye ve görüştüğünüz zaman da daha keyifli ve dolu dolu zaman geçirmeye çalışın...
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılUmarım geç olmadan kıymetini anlar oğlun. Araya birini sok karşılıklı konuşabileceğiniz bir alan ayarla anlat ona bu şekilde. Gerçi denemişsindir de.
01 Yorumla- +1 yıl
Ya da davanız hâlâ açıksa mahkemeye de bildir bunu beni oğluma kötülüyor diye
Kavgayı başlatan genelde kim oluyordu, oğlunuz o nedenle de soğumuş olabilir ama onun annesisiniz sizi elbet sever geri.
00 Yorumlababası ve babasının anne babası şişiriyordur. benzerini de ben yaşadım. cahil insanlarla uğraşmak çok zor. kaç yaşında oğlunuz
00 YorumlaAllah yardımcınız olsun!.. bu soruyu yanlış yerde soruyorsun.. Muhtemelen gerçekleri gorecek, olgun duşenecek yaşta değil
00 Yorumla
+1 yılSende kalması lazım oğlunun 1, 2 hafta o zaman anlatırsın ve seni gerçekten nasıl birisi olduğunu görür o zaman anlar seni.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 11,9b cevap paylaştı. Çok üzücü bir durum. Psikolojik olarak bakmak gerekir ve bu beni aşar o yüzden yardımcı olamayacağım.
00 Yorumla
+1 yılAyrılma sebebiniz nedir senin bu tavırlarından dolayımı ayrılık oldu...
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır iş ve para mevzusu yüzünden başladı her şey. boşanmadan bir yıl öncesinde sürekli tartışma, hakaret gibi sıkıntılarımız vardı. En son bana şiddet uygulamaya kalktı bende kapının önüne koydum. Sonra barıştık derken devam etti sıkıntılar abim dahil oldu olaya. Böylelikle boşandık.
+1 yılDoğanın kanunu, herkes yanındakini ister. Sen de kızını mı babasına karşı dolduruyorsun ki oğlunun dolduruşa geldiğini düşünüyorsun? Kocanla birleşmek zor bir ihtimal mı? Çocuklar büyüdükçe nefretleri de artabilir.
00 Yorumla
+1 yılOğlun da öyle bir izlenim bırakmışsın... zamanla herşeyi daha iyi anlar çocuk.. annesisin sana dönmeyecek de kime dönecek
10 Yorumla
+1 yılYani ben o çocuğun yerinde olsam ikinizinde yüzüne bakmam ama ne yapacaksın çocuk işte
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 747 cevap paylaştı.
+1 yılYaşına uygun hediyeler alıp gönlünü hoş edebilirsin
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBabayla kalsın. Bir kadının yanında ergenliğe gelmemiş bir erkek kadın olur. Bir çok insan gördüm ayrılmış annesinde kalmış çocuk büyüyünce davranışları kadınsı şekilde. Konuşma şekli vs.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 540 cevap paylaştı.
+1 yılSıkıntı li psikolojik durumlar akıllı mantıklı çözümler bulmalisiniz konuşmak istermisiniz
00 Yorumla
+1 yılAhhh be ablammm 🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 377 cevap paylaştı.
+1 yılAqam ne gerek vardı o çocuğun mutluluğunu bozmaya çocuğun şimdi psikolojisi bozuldu
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 13,3b cevap paylaştı.
+1 yılzamanla sınırı geçer şimdi hersey taze üzerine gitme çok
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılAynı taktiği babasına karşı kullanarak onun yanında yapabilirsin
00 Yorumla
+1 yılBu şekilde ön yargılı ise kazanamazsın. Büyümesini bekle. Sen yine ilgi alakanı kesme.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Oğlunun yaşına ver 🙂ne yapsan boş gibi
Kafasına koydu ise00 Yorumla
+1 yılAranızdaki sorunlar yüzünden çocukları anne babaya karşı doldurmak ne büyük bir yanlış
00 Yorumla
+1 yılÖncelikle sinirlerinize hakim olacaksınız. Daha sonra oğlunuz ile iletişime geçin.
00 YorumlaGeçmiş olsun baba iyi dolduruyodur sana karşı işin zor
00 Yorumla
+1 yılbaba tarafı doldurusa getırmsıtır yazık boyle olmasını uzaldum Allah yardımcısı olsun
00 Yorumla
+1 yıleşin bakamaz zaten senin gibi bırak zamana geri gelir
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 13,7b cevap paylaştı. Sanıyorum sevgilin var. Oğlun da bunu biliyor. Bu yüzdendir
00 Yorumla
+1 yılAblacım bunu zamanla düzeltirsin. Oğlan zamanla anlar senin kıymetini. Baba olmadan anne aileyi ayakta tutar ama anne olmadan aile olmaz. Sen ona yakın davran. Samimi davran. Zamanla gelir sana o.
00 Yorumla
+1 yılGenel Ailevi Kriz Mesele Sorunu Bu Durum Çocuk da Tramva Psikoloji Yaratabilir Gayet Normal Normal Derken Şaşırmayın Sizin Hissiniz ve Düşünceleriniz Farklı Onun Kİ Apayrı Bunun İçin Emdr Terapistine Gitmeniz İyi Olacaktır
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHiçbir şey yapma babasının doldurduğu belli zaten. Çocuğu kendi haline bırak ne olursa olsun annesisin illa ki gelecektir sana
00 YorumlaZamanla seni anlayacaktır bunda kizinin cok yardimi olur sana kardesiyle görüşdükçe ona anlatir dogrulari
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSabret şükret dua et isalalh düzelir sıkma canını Allah yardımcin olsun 😢 konuşma yi denedin mi onunla
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEsinin taktigini güt. Ayni sekilde ogluna iyi gorunursun
00 Yorumla
+1 yılBosanirken oğluna sordunmu? Çocuğun hayelerini yıktın bir çocuğun anne ile olan bağları laf olsun diye koparmaz
03 Yorumla
Soran+1 yılÇocuklarım huzursuz ortamda büyümesin hakaret duymasın dayak görmesin diye boşandım. Bilip bilmeden hemen kadını suçluyorsunuz. Aman biz her şeye razı gelelim zaten. Hem kızım hem oğlum korkuyordu biz kavga ederken ne yapsaydım, ikisinde psikolojisi iyice bozulsun diye dizimi kırıp otursa mıydım?
- +1 yıl
Önce ikimizde bir psikolog a gorunseydiniz gerekirse obortamdan uzaklassaydiniz konuşmayı deneseydiniz
Soran+1 yılBiz eşimle terapi de aldık, çocuklarımı da götürdüm tek başıma da gittim zamanında. Olmayınca olmuyor. Dışarıdan bakınca hep başka bir yolu varmış gibi geliyor ama yaşayınca öyle değil. Ben çok denedim aman ayrılmayım üzülür çocuklar aman okulları şöyle olur bilmem ne. Ama bazen tek çare yolları ayırmak oluyor. Şimdi tek gayem oğlumu kazanmak.
Gizli Üye(25-29)+1 yılDurup durduk yere öyle şeyler olmaz bence sende sıkıntı var
20 YorumlaZaman tani.. sessiz insan suçlu olsada karşıdaki bagirdiginda ezik görünür.. oğlunu ikna etmeye çalışma..
00 Yorumla
+1 yılelde etmeye çalışmadığımız şeyi kazanmak daha kolaydır. dert etmeyin er ya da geç çocuğunuz için en iyisi gerçekleşecektir.
00 YorumlaSanırım bunun bir çözümü yok o eşinle kaldıkça eşin sana karşı doldurdukça işin zor ancak zamanla anlar
00 Yorumla
+1 yılTerk et oğlunu babasıyla yaşasın kilot atlet yıkasınlar 2 hafta sonra hop sende
00 Yorumla
+1 yılO maalesf düzelmez cocuklar düsmana olmus her iksiide biri sana biri babasna
00 Yorumla- Devamını Gör (74)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer