Merhaba 3 yıllık evliyim ve eşim beni görmüyor neden?

Arkadaşlar merhaba öncellikle çok üzgün bir konuyu hayatımda ilkj defa özel bir şeyi soruyorum. Biz eşimle çılgınlar gibi aşık olup evlendik flört çok olmadi bir ay 5 ay nişanlı kalıp evlendik. Her şey mükemmeldi beni seviyordu hayataki her şeyden üstün tutuyordu. Zamanla annesi benimle uğraşmaya başladı. Önceleri hep Altan aldım çünkü eşimi üzmek istemiyordum. Sonra bir bebeğimiz oldu. Doğum esnasında ve lohusaligimda kaynanam deyim yerindeyse beni yasamayn bir cesede dönüştürdü. Doğum izni bitti ise başladım bu sırada psikolojik destek aldım ve bir karar aldım bedeli ne olursa olsun kızım için eşimin ailesiule arama mesafe koyacaktim doktorlar eğer bunu yapmazsam bayilmalarimin daha da siklasip kalıcı olacağını söylemişti. Eşim sürekli bana annemi ara beni arada bırakmayın deyip durdu. Kaynanam hep kendini bayıltıp eşimin gözünde haklı oldu. Ben kızıma sarıldım gecelerce ağladım sütüm kesilmesin diye sustum sakinlestirdim kendimi. Bu esnada şunu farkettim doğum lohusa derken eski bedenim yoktu artık ve eşim ciddi derecce uzak duruyordu ben sırf evliliğimix için hep adımlar attım gururmu ayaklar altına aldım
Ama sanki o kadınmış ben erkekmisin gibi defalarca reddetti beni. Gruurmu düşünmedim olsun dedim ayda bir kerede olsa biz evliyiz dedim. Sorum şu eşim bana karşı eskisi gibi değil o beni kırmaktan ödü kopan adam gitmiş yerine zorla kendimi sevdirmeye çalıştığım biri gelmiş gibi defalarca konuştum yanlış düşünüyorsun diyor. Watshapini takibe aldım yok kimseyele de bir işi yok çok çaresizim ne yapacağım bilmiyorum.
Merhaba 3 yıllık evliyim ve eşim beni görmüyor neden?
Cevapla