Bir insanın iyiliğini düşünürsün. kendini bir kenara bırakıp onun için çabalar olursun. yaptığını anlamaz, görmez. Sonra ne mi olur? Gün gelir ben senin için bunları bunları yapmadım mı dediğinde adı ‘YAPMASAYDIN’ o zaman olur
sıkıştığında yardım edersin, derdini dinlersin, yanında kimse yokken sen olursun, maddi manevi yardım edersin, dostum dersin, sevdiğim dersin, arkadaşım dersin, elinden geleni yaparsın ama bir gün gelir yapmasaydın der söyleyecek cevap bulamazsın. zoruna gider. ona dostum, sevdigim, arkadaşım dediğin için. zoruna gider.
duygusal ilişkilerde özellikle kendiniz için ne yapıyosanız ona daha fazlasını yaparsınız. Ne kadar iyilik yaparsanız yapın Ne kadar fedakar olursanız olun gün gelir adı " yapmasaydın " olur. Böyle durumda ne yaparsınız? Böyle söyleyen birine tepkiniz ne olur?
Ne kadar fedakar olursanız olun gün gelir adı " yapmasaydın " olur Böyle söyleyen birine tepkiniz ne olur?
Gülüp geçiyorum ya. Sonuçta haklı, yapmasaydım. Ki ben de o yüzden içimden gelerek bir şey yapıyorsam arkasından gelen tepkilerde oralı olmamayı tercih ediyorum. Ayrıca zaten şunu yaptım ben demeyi oldukça gereksiz buluyorum.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
O geçer gider sen akıllanmış olur bir daha yapmazsin
Vefa, çok zor bulunan bir erdem. İnsanlar ( genellikle ) nankördür. Tepkim olmazdı çünkü bu tarz şeylere tepki vermiyorum artık farkındayım birtakım şeylerin.