Ne kadar fedakar olursanız olun gün gelir adı " yapmasaydın " olur Böyle söyleyen birine tepkiniz ne olur?

Bir insanın iyiliğini düşünürsün. kendini bir kenara bırakıp onun için çabalar olursun. yaptığını anlamaz, görmez. Sonra ne mi olur? Gün gelir ben senin için bunları bunları yapmadım mı dediğinde adı ‘YAPMASAYDIN’ o zaman olur




sıkıştığında yardım edersin, derdini dinlersin, yanında kimse yokken sen olursun, maddi manevi yardım edersin, dostum dersin, sevdiğim dersin, arkadaşım dersin, elinden geleni yaparsın ama bir gün gelir yapmasaydın der söyleyecek cevap bulamazsın. zoruna gider. ona dostum, sevdigim, arkadaşım dediğin için. zoruna gider.



duygusal ilişkilerde özellikle kendiniz için ne yapıyosanız ona daha fazlasını yaparsınız.
Ne kadar iyilik yaparsanız yapın
Ne kadar fedakar olursanız olun gün gelir adı " yapmasaydın " olur.
Böyle durumda ne yaparsınız?
Böyle söyleyen birine tepkiniz ne olur?
Ne kadar fedakar olursanız olun gün gelir adı  yapmasaydın  olur Böyle söyleyen birine tepkiniz ne olur?
Ne kadar fedakar olursanız olun gün gelir adı " yapmasaydın " olur Böyle söyleyen birine tepkiniz ne olur?
Cevapla