Kocam intihar etti, yaptıklarımdan dolayı çok kötüyüm ne yapmam gerek?

Bu olay tam 1 sene önce oldu aradan 1 sene geçmesine rağmen ellerim titreyerek yazıyorum. Ben ilişkimizi çok kısa anlatarak başlamak istiyorum ve kocamla 2 sene sevgili olduktan sonra evlendik tam 1.5 yıl çocuğumuz olmadı. Kocam karakter olarak çok harikaydı sevgili olduğumuz zamanda ben cinselliğe karşıydım ve bir keresinde aşırı sorhoştum ve ona hallenmiştim ama o bu cinsellik olayımı bildiği için bana dokunmamıştı nedeni sorduğumda ben sana cinsellikten öte aşık olduğum kadın olarak bakıyorum demişti. Evlilik yıllarında da aynı idi sürprizler, sevgi sözleri resmen rüyada idim ama çocuğumuz olmuyordu tam 1 yıl! Bu durum bana tak etmişti ve ben sen ne biçim erkeksin demiş ve bu öfke sonucunda bir erkekle tanışmıştım. Bir süre görüştükten sonra nasıl olduğunu anlamadım ama onunla oldum. Olaydan sonra pişmanlığımdan kocamın yüzüne bakamadım ve kocam bunu öğrenince intihar etti şimdi ise 6 aylık rahmetli kocamdan hamileyim. pisikolojik tedavi aldım hatta 2 defa intihara kalkıştım ama... kendimi bağışlayamıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar ilaçlı halde yazdığım. şu an hamile değilim çocuğum var neredeyse 2 yaşında kocam ölmeden evvel ondan gebe kalmışım. ama hamile iken de intiharı düşündüm. pisikolojim yüzünden bir çok ilaç alma durumundayım
Kocam intihar etti, yaptıklarımdan dolayı çok kötüyüm ne yapmam gerek?
Cevapla