Evli biriyle sevgili olmak ve ayrılmak beni çok yıprattı, ne yapmalıyım?

Merhaba evli biriyle beraberdim. Cinsel bir beraberliğimiz olmadi hiç bir zaman 2 sene boyunca sürekli yazmalarından sonra tamam dedim. Ve 4 ay kadar bir ilişkimiz oldu hep eğlendik biyerlere gittik sonunda da anlaşamadığımız için ayrıldık. Şu anda herkes duydu ve ikimiz için de sorun oluyor. Evet seviyorum ama daha fazla devam edemeyeceğim bir ilişkiydi. Aynı mahallede oturuyoruz herkes bizi tanıyor ve ilişkimizi de duymayan kalmamış. Ne yapmamız gerekiyor. Lütfen seviyeli yorumlar yapın
Güncellemeler
+1 yıl
Hayatımın hiç biyerinde olmayan insanlar beddua etmesin :))
Evli biriyle sevgili olmak ve ayrılmak beni çok yıprattı, ne yapmalıyım?
Cevapla