Evlilik çok zor. Aynı evde yaşamak zor. En azından benim için öyle. Belki de hatayı en başında yaptım. Görücü usulü evlendim.5 yıldır evliyim. Bir çocuğum var. Mükemmel bir baba. Ama mükemmel bir eş değil. Çocuğu hastalandığında ilgilenir, hatta çalışmasına rağmen uykusuz kalır, ballı süt yapar. Ama ben hastalandığımda "geçer geçer"der. Bana küfür eder. Aileme küfür eder. Ben çok beceriksizim. Eltilerim çok becerikli. Hep beni onlarla karşılaştır."Elin nasıl karıları var. Bizimkine bak"der. Yaptığım yemeği beğenmez. Ama annesi yani kayınvalidem bir benden de beceriksiz annesinin yemeklerini zehir olsa yer. Annesi de kilolu. Tabi kayınvalidem benden zayıf.125 kiloydum. İki haftada beş kilo verdim. Şimdi 120 kiloyum. Çabalıyorum. Eltilerde fırsatını buldukça alay ediyor benimle. Eltiler hep uğraştı benimle "yok emzirirken daha çok kilo alırsın" Uğraşacak yer alıyorlar. Sahi emzirirken daha çok mu kilo alınır? Birde eşimin hareketleri. Çocuğuma sarılıyorum acı çektikçe. Çocuğum veriyor bana kimsenin vermediği teselliyi. Ailem var ama yok. Çocuğum yetiyor bana. Eşim kimi zaman "seksi ol, çekici ol. Seksi kıyafetler giy" Bunu güzellikle söylese anlarım. Ama beni aşağılayarak söylüyor. Vücudumu beğenmiyor, hissediyorum."Göğüslerin sarkık, göbeğin sarkık"diyor. Beni yüreğiyle öpsün isterdim. Ama ihtiyacını gidermek için yatıyor benimle. Ben zevk almıyorum. Hiç oral yapmadı bana. Ben ona oral yaptım. Onun yapmadığını gördükçe bende yapmayı bıraktım. Son zamanlarda ondan kaçıyorum. Çünkü bana kendimi kadın gibi hissettirmiyor. Sizce kocama vereceğim en büyük ceza ne? Aldatmak dışında cevap verin lütfen. Aldatmak olmaz çünkü, ben her şeyden önce anneyim
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılYatakta istediğini verme o istediginde degil sen istediginde birlikte olun bu hem senin kendine saygını artırir hem de onu biraz olsun sürundürebilirsin. Ama unutma sen her halinle güzelsin sen once kendini sev kim olursa olsun eşin de dahil ciddiye alma insanları kilon konusunda takılma onlara sen kendini seversen herkesin sana bakısı da degisir. Özgüvenli ol. Sen bir kadınsın ve güzelsin baskaları guzel degilsin diyince cirkin olmazsn sadece onlar bos konusmus olur. Kilo vermeyi sadece sen istiyorsan yapmalısın baskası istedigi icin degil. Unutma sen kendinle mutlu olursan baskaları da seninle mutlu olur
31 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim 👏👏👏
En İyi Cevaplar
Oncelikle zayıflamaya ve kendine değer vermeye başla. Eşin sana hakaret etsede sen ole değilsin. Kimsenin sana ne dediği onemlı değil. Eltilerin önemlı değil. Onların yok mu kotu yonleri. Çirkınliği boyu kısalıgı... O sana öyle dio diye sen ole değilsin. O eşinin karaktersizliğini. Sankı kendı çok yakışıklı.
50 Yorumla
+1 yılÖnce kendinden yola çıkarak düşünmeye başla. Kocanı seviyor musun? Bu evliliğin sürmesini istiyor musun? Cevabın evet ise değişime gitmen gerekir.
Kocanın veya bir başkasının seni yönlendirmesine, ya da akıl vermesine fırsat verme. Önce kendin için güzelleş ve değişim yap. Kendini salarak sorunları aşamazsın ve özgüvenin yerlerde olur. Ve her zaman dik dur, kendine güven.41 Yorumla
Soran+1 yıl👏👏👏
bir kere özgüvenini sakın kaybetme insanlar sana yanlış davranıyor olsada kendini bil sen değerlisin kendinde beğenmediğin şeyleri kendin için değiştir başkası için degil! Seni anlamaya çalışıyorum içten ne kadar acı çektiğini hissedebiliyorum. Umarım herşey düzelir senin için yoluna girer.. Ne zaman istersen dertlesebiliriz aklım yettiği dilim döndüğünce..
20 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
33
Cevap
57Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 43b cevap paylaştı.
+1 yılGadası sen ağzın ile kuş tutsan eşin seni yine beğenmez boşa uğraşma benden sana tavsiye Gülseren budayicioglu onun kral kaybederse o kitabı oku özellikle
24 Yorumla
Soran+1 yılHayata dön kitabını okumuştum Gülseren Budayıcıoğlu'nun. O kitabı da okuyacağım Teşekkürler
- +1 yıl
Kesin oku gadası çünkü orda kadınların neler yaşadığı gayet açık şekilde anlatılıyor dediğim kitapda kendini bulacağını umut ediyorum
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim 💞
- +1 yıl
Ama şunu unutma gadası eşin senin mazlum olmandan dolayı bunları yapıyor belki gidecek yerin yok ondan bunları yapıyor ama şunu yap sen onu takma anladin mi ona ve ailesine yaranmak için uğraşma
Gizli Üye(36-45)+1 yılZaten aldatamazsın merak etme. Aşağılamak için ya da başka birşey için söylemiyorum bunu. Sana yardımcı olmak için yazıyorum bunları. Açıkçası ben tek gecelik bir şey bile düşünsem 120 kilo birisi ile yatmazdım. Ama eşime de 120 kilo diye böyle davranmazdım o ayrı mesele. Ancak eşimin de zayıf olmasını isterdim. Çünkü kilolu olmak doğuştan gelen bir şey değil. Birisi ile burnu gözü saçı vs. bir yeri güzel değil diye asla dalga geçmem ya da eşim olsa hor görmem. Ancak kilo insanın kendi nefsine yenikliğinden olan birşey. Hele ki kadın, erkekten daha zarif yaratılmış bir varlık olarak kilosuna ve bedenine çok iyi bakması gerekir.
Eşinin hareketlerini asla tasvip etmiyorum. Kendisi iyi bir baba olabilir ancak eş olmaktan öte insan olamamış malesef.
Ona en büyük cezayı zayıflayarak verebilirsin. Ama öyle böyle bir zayıflama değil bu dediğim. Senin akranın olan o "seksi" kadınlar inan ki senden 65-70 kilo falan daha zayıf.
Eğer alabiliyorsan profesyonel destek al. Yani bir spor salonuna yazıl ve yapabiliyorsan bir özel spor hocası ile çalış.
Eğer bunu yapamıyorsan da buralarda zaman öldüreceğine, spor forumlarına bak. Elinde bir ajandan olsun. Kendine bir program yap. Kendine o sitelerden yardım alarak bir diyet programı hazırla. Çok çok az ye ve çok çok fazla spor yap. Evde spor hareketlerin olsun. Günde en az 2 saate yakın dışarda bir stadyumda ya da bir parkta/parkurda koş. Hayatında çocuğun ve evin dışındaki tüm zamanını spora ver. Çünkü seninkisi öyle 3-5 kilo değil. En az kendi kilonun yarısını vermen lazım ki eşin de senin peşinden dolansın dursun. İşin zor. Ancak imkansız değil. Bunları yazıyorum ama biliyorum ki yapmayacaksın ve yapsan bile %80 ihtimalle vazgeçeceksin. Ama ben o %20 ihtimal için yazıyorum. Yaklaşık 10-12 ay arasında çok sıkı çalışmalısın ve bir kere bile diyetini bozmamalısın. Ayda yaklaşık 6 kilo vermeyi standarda bağlarsan 10 aya 60 kilo verirsin.31 Yorumla
Soran+1 yılBen fit, güzel, çekici bir kadın da olsam kocamı aldatmazdım. Zaman ayırıp yorum yaptığınız için teşekkür ederim Kimbilir belki de başarırım. Yazdıklarınızda sonuna kadar haklısınız bu arada
Öncelikle senin adına gerçekten üzüldüm. Bir kadın böyle bir muameleyi haketmez. Fazlaca bir kilo problemin olduğu aşikar ilk yapman gereken bu kilolardan bir an önce kurtulmak. Bunun için ister diyetisyene git istersen de koçluk desteği al.(ben de 22 kilo verdim gerekirse yardımcı olurum) Eşinin sana haksızlık yaptığını kötü davrandığını söylüyorsun acaba eşin açısından bakıldığında nasıl bir eş izlenimi veriyorsun? Onun istekleri senin isteklerin ve neyi daha iyi yapmanız gerektiği konusunda birlikte oturup konuşmalısınız. Şunu sakin unutmaki insanların yaptıkları kötü gibi görünen davranışların altında bile aslında iyi bir niyet vardır. Eşin senin değişmeni istiyor ama bunu söyleyiş şekli rencide edici olabilir. Bunları konuşmayi denedin mi, ister yüz yüze istersen de mesaj yolu ile. Bence denemelisin. Denemiş olsan bile vazgeçmemeli tekrar denemelisin. Hiçbir koca karısının kötü olmasını kötü hissetmesini mutsuz olmasını istemez.
38 Yorumla
Soran+1 yılBenim kocam ister. Benim kocam bana acımaz. Göbeğimden dolayı çorabımı giyinemedim "yardım et, zorlanıyorum"dediğimde "kendin giyersin"dedi. Halbuki ben onun poposundaki kılları alıyorum. O kadar yardımcı oluyorum O bir çorabımı bile giydiremiyo. Ne zaman boşanma aşamasına gelsek gitti benim ailesinin arkasından konuştuklarımı ailesine dedi. Herkese beni kötü gösterdi. Ayrılırken ayrılma aşamasındayken. m görürüz insanların gerçek yüzünü. Ben regl oldum Adet sancısından mahvoldum Leğene ılık su koyup getirdi ama "am*na koyduğumun çocuğu"dedi bana
Soran+1 yılAilem destek olmuyor Çocuğu da babasından ayırmak istemiyorum mükemmel bir baba çünkü
Soran+1 yılTeşekkür ederim zaman ayırıp cevap verdiğiniz için
Soran+1 yılBakalım böyle hayat geçmiyor Gerekirse boşanırım.
- +1 yıl
Cinsel hayatınız var ama kötü olduğu izlenimi verdiniz, sosyal hayatınız da yok. Gerçekten zor bir durum hayatınızda ciddi kararlar vermeniz gerekiyor. Ha yuvayı yeniden inşa edeceksiniz ya da ayrılık olacak. Zaten bu şartlar altında büyüyen bir çocuk da çok iyi bir bilinç yapısına sahip olmaz.
Birincisi böyle bir şeye katlanmak zorunda değilsin bu şekilde yaşam sürmektense kendi ayakların üstünde durabilirsin. Dışardan konuşmak kolay tabii ki durumunu bilemem belki böyle bir şansın yoktur..
Kocan adam olacak birisi değil adam olsa zaten başkasına bakıp kıyaslama yapmaz. Kiloyu verirsin zaten bu gidişle bunalıma girer yine verirsin. Ama sana özgüvenini kaybettirmiş önce onu kazan kendine güven kurslara başla sosyalleş. Böyle de kendine bakıp gayet çekici bir kadın olabilirsin 💕 umarım herşey düzelir.10 YorumlaKilo fazla olunca ister istemez beğenmez kadın beğenir ama erkek beğenmez evlendiğininzdede aynıysan adamın pçliği ama sonradan kilo aldıysan adama azda olsa hak veriyorum cinsel anlamda ama hakaret etmesi filan bunları kesinlikle tasvip etmiyorum kilo vermeye vak vaktın olmadı boşan kimsenin seni ezmesine izin verme sen başkaları tarafından ezilesin diye yaratılmadın
21 Yorumla
Soran+1 yılEvlendiğimde 80 kiloydum Doğumdur emzirme dönemidir derken beş yılda 45 kilo aldım. Çabalıyorum 125'den 120 oldum Bir anda almadım bu kiloları, bir anda da vermeyeceğim Yolum uzun olsada pes etmeden devam edeceğim
Gizli Üye(25-29)+1 yılTabii ki de çocuğun var ne boşanması falan diyecekler olacak. Evet boşanmak konuşulduğu kadar basit ve kolay değil benim basıma gelse ne yaparım ne hissederim bilmiyorum allah büyük diyorum. Evet bende kocam yakışıklı olsun isterim ileri de ki hatta bazı boylu poslu kalıplı oğlanlar oluyor ya diyorum bunun gibisiyle evlensem nasıl zevk verir. İnsan güzel olanı her zaman arzular ama gel gör ki hepsi geçici kalan insanın içi biliyorsun ki. Konuşmayı denesen diyeceğim ama böyle adamlara bir harf Bile israf. Sana sadece neden mutsuz olduğun yerdesin demek istiyorum?
20 Yorumla
+1 yılbir . evlilik te kişisel saygı yoksa ne yaparsan yap fayda etmiyor bence ayrı yaşayıp sana burda söylenenlere kulak kabartmalısın ama eşinden ayrı hem çocuğunu hem kendini bakmalı aynı zamanda değişim göstermelisin ki karşındaki insan az çok anlamalı anlamıyorsa da zaten devam etmek anlamsız
20 YorumlaHepsini okudum ve kocan aynı benim dayilarima benziyor dayilarim da aynı karılarıyla çok kötü konuşuyorlar ve karıları da çok normal degiller sürekli fesatlık peşindeler herkesi kıskanıyorlar dedikodu yapıyorlar iftira atıyorlar kocalarına yaranmak için onların yanında diğer kadınlara üstünlük tasliyorlar dikkat çekme peşindeler sürekli sinirlerini çocuklarından çıkarıyorlar hepsi birbirinden cahil bence belki sen de bu durumdasın ya da bu duruma gelirsin böyle devam ederse kendini daha fazla emdirme bence
03 Yorumla- +1 yıl
Bana sorarsan öncelikle kadına şiddete hayır diyor ve kadınlar erkeklerin baş tacidir sen bu tacı kirarsan yok yerine sayarsan senden ne vatana hayır gelir nede millete kadınlar birer güldür eğer koklamasini bilirsen cennet kokar. Şimdi senin yapabileceğin birşey var aslında ama durumunu bilmiyoruz tabi gideceksin güzel bir hocaya derdini anlatacaksin ve eşine sana karşı sıcak davranması için sana bazı şeyler verecek bunları uygulayacaksin eğer geçmez ve şiddet devam ederse hiç bekleme yanında o adamdan sana bir cacık olmaz
- +1 yıl
Günümüzde erkek milleti kadın dövmeyi asalamayi artık bir erkeklik zannediyorlar bunun gibi erkekler yüzünden utanır oldum artık kendimden allah ıslah etsin
+1 yılBence otur esinle herseyi net bir sekilde tek tek anlat. Mutsuzlugunu anlat. Sevmedigin seyleri anlat. Aramizdaki butun sorunlari giderelim cunku cocugumuz var ve bir omuru beraber gecirevegiz bunu mutlu gecirelim de. Yoksa biz bu evlililte birbirmize iskence cektiririz de. Insaoglunu anlamiyorum. Rabbam es cocuk nasip etmis kadincaz davranisina bak. Lan bana nasip olmadi aile kurmak ama olurya nasip olursa diye esimi nasil prensesler gibi yasatirim planlari yapiyorum. Erkek milleti kiymet bilmiyor bazan
00 Yorumla
+1 yılEmzirirken eğer yediklerine dikkat edersen tatlılardan uzak durmak gibi saha çabuk kilo verirsin. Bebek kaç aylık oldu bilmiyorum ama normalde 2 yaşına kadar vücut kendisi topluyor. Bunları açık açık eşinle konuşmada fayda var. Suçlayarak değil ama "ben böyle hissettim" diyerek. Konuşmayıp içine atarsan daha çok biriktirirsin. Daha çok içine kapanırsın. Belki yaptığı hatanın farkında değildir. Seni görmek istediği şekli anlatırken seni kırdığını farkına varmamıştır.
20 Yorumla
+1 yıl2 yolun var. Ya zayıflayip aileni kurtarican ya da boşanıp kendinle barışık şekilde devam ediceksin. Bunun karari ve senin hayatın tamamen sana bağlı
10 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılSizin evliliğiniz bir çıkmaza doğru gidiyor.. kocana ceza vermeye konstre olursan.. zaten o çıkmaz sokağa girersin.. bunun yerine kilolarini vermeye.. hem anne aynı zamanda hemde kadın olmaya gayret sarf etceksin. bu doğum sonrasi her kadının yaşadığı şeydir.. böyle yaparsan zamanla eşinin sana daha sıcak olacağına ve eskiye doncehinize inaniyorum
10 Yorumla
+1 yılDüzgün bir iş bulup çocuğunu alıp boşanmak benim kendi yaparım dediğim düşünce fakat sen öncelikle diyetisyene git kendi sağlığın için onun için değil ekmek ve şeker tüketme daha sonrasında da eşinin davranışlarından rahatsız olduğun herşeyi iyi bir psikoloğa anlat kuzum o sana yol bulsun
10 YorumlaYapcan şey onu kocan gibi görmemek yani dediklerini dinleme boşansaydı evlenmeseydi madem.. sal kocanı çocuğun için yaşa ileride babası kılıklı olup senden utanma şeyine girmesin çünkü çocuklar acımasızdır ne duyar ise çevresinden onu uygular. Cinsellik yaşamayınca kimse ölmüyo zaten onun verce zevkten bir bok olmaz. Seni üzmeye çalışıyo sürekli.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYa gece gece sinirlendim kocam diyip durma şu adama hala. İnsanlıktan nasibini almamış o. Boşan diyeceğim de ailem var da yok yazmışsın. Ben senin yerinde olsam o söylediği lafların hepsini yuttururum ona biri bana böyle yapacak da ben o hırsla sıfır beden bile olurum. Ve kendini ezdirme cevabını ver. Sustukça tepene çıkar.
40 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 32,8b cevap paylaştı. ben hastalandığımda "geçer geçer"der. Bana küfür eder. Aileme küfür eder. Ben çok beceriksizim. Eltilerim çok becerikli. Hep beni onlarla karşılaştır."Elin nasıl karıları var. Bizimkine bak"der.
seni sevmiyor bebeği ve ailesini seviyor14 Yorumla
Soran+1 yılBencede. Bende onu sevmiyorum
Soran+1 yılGörücü usulü evlendim. Evlendiğimde nefret ediyor değildim Evlendikten sonra soğudum
Bu şekil biri ile hayat geçmez eğer iki insan arasındaki aşk bittiyse artık ikisinin aynı çatı altında yaşaması mümkün değildir sizler iyi Anne ve baba olabilirsiniz ama eş olamazsınız bence ailelerle konuşun ve ayrılın çocuğa da daha fazla bu kötü tabloyu bırakmayın
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBunlar hayatın her yerinde olan dertler. Evlenince sizden dert kalkacak mı sandınız, eşin böyle yapıyorsa sende ağırlığını koy dicem onu da yanlış anlarsın, eltilerine sakın fırsat verme , senin ağzın armut mu topluyor, eşinle de konuş, gerekirse verme , anladın sen onu, böyle yapmasından hoşlanmıyorum de , sen konuş yani, ama tatlı dilli ol erkekler biraz kanar akıllı. Umarım bunlar düzelir, düzelmezsw de alış , Allah yardımcınız olsun
10 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 31,3b cevap paylaştı. o seni cezalandırmış sen kendini kadın gibi hissetmekten uzaklaşmış kinlenmeye başlamışsın şimdide yaşadıklarını yaşatmak istiyosun ki bu aynı tepkiyi almandan başka işe yaramayacaktır bir aile olduğunuzu anlamasını sağlamalısın aranızdaki ieltişimi kuvvetlendirip gerekirse yardım alarak evliliğinizi kurtarmaya çalışmalısınız
10 YorumlaÖncelikle kendi sağlığın ve geleceğin adına acilen çok zayıflaman lazım bütün herşeyi bırak bu konuyla ilgilen azimli biriysen kısa zamanda zayıflarsın zaten ozaman bam başka biri olacaksın bu defa aynılarını sen ona yap sana dibi düşecek ama sen onu aşşağlayacaksın kokuyosun git binber bere kendine bak falan dersin
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 3,8b cevap paylaştı. Kardes kilonu duyunca üzüldüm.
Rejim mi yaparsin spor mu yaparsin. 100 un altinda dusmeye bak sen. Uzerine guzel seyler giydikce de hersey düzelir.
Gelelim el becerine. Internette bir suru yemek tarifi var bak öğren.
bir de seni sevenle arkadas ol gerisini bosver.00 Yorumla
+1 yılaynen sakın aldatma
konuşarak halledin
karısısın snuçta, sana destek olmalı
kilo vermene de destek olmalı
sadece mutlu bir insan düzgün şekilde kilo alıp verebilir
mutsuz olursan zorlaşır bu
umarım hep mutlu olursun10 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılYa niye ceza derdindesiniz ki onu düşüneceğine nasıl zayflarım diye sorsaydınız daha iyiyydi. zayiflamayi hedefle ve kendine program edin
spor ve diyet yaparak zayifla. Hersey yoluna girer zamanla.10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl120 kilo ne bacım iyi misin ya kalbini kirmak istemiyorum ama adam bir noktada haklı ya ne biçim salmışsın kendini bide utanmadan istedigini veriyorsun adama ahh ahh bacım sana diyecegim su bu adam senin kicına basar tekmeyi görürsün o zaman kalk bir kendine çeki düzen ver bir toparla kendini sonra da yuvanı adam akıllı ayakta tut
10 Yorumla
+1 yılyatağı ayırmalısın. Yemekleri yapma bırak kendisi alsın. Kıyafetlerini ütüleme. Evde bir kadının varlığı aklına gelsin. İyice odunlaşmış biraz kendine gelsin o.
10 Yorumla
+1 yılÖncelikle kendin için zayıfla terapiste git kendin için evladın için mutlu ol kimseyi umursama...
11 Yorumla
Soran+1 yıl👍👍👍
Ilk once azim kilo veeeceksin zayiflayacaksin kim ne derse desin asla kafaya takmayacaksin cocuguna sarilacaksin ve ne kadar azimle basarsigini herkese gostereceksin
10 YorumlaMadem seni beğenmiyor ne diye evlenmiş ki seninle, hakaret etmek için mi yol ver gitsin boşver kıymet bilmeyenden fayda gelmez
20 Yorumla
+1 yılDUa et. Hayat sınav. Hatalarını gözden geçir. Ve öncelikle kendine değer ver. Sen kendine değer vermezsen hiç kimse sana değer vermez
20 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 515 cevap paylaştı.
+1 yılSen kilo ver de görsün gününü kocan 💁♀️
Ayrıca yemeklerini beğenmiyosa da videolu tarifler izle öyle yapmaya çalış20 Yorumla Kocan koca değil kendisi neymiş acaba Kıvanç Tatlıtuğ ya da Çağatay Ulusoy falan mı? Bu erkeklerin şu zihniyetsizliğini anlamıyorum
10 YorumlaAldatma ama o aldatabilecegini düsünsün. Erkek kaybetme duygusuna kapılınca mücadeleye baslar. Giyim tarzını degistir, yeni arkadaslar uydur ne bileyim dans kursuna falan git yani degiş... Degismedigin sürece o da degismez.
00 YorumlaSeni aşağılayan beğenmeyen kocayı s***iktir gitsin karektersizi
20 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 588 cevap paylaştı. İlk yapacağım şey zayıflamak olurdu. Gerçi zayıflayinca da öyle adamin yaninda kalir miydim bilmiyorum 😡 çünkü seni hak etmiyor bana göre. Dış görünüşle kimseyi asagilayamazsin. Hele ki eşini.
10 YorumlaSen mutlu olmak hakkın değer görmek sen bir mutlu olmaya değer görmeye sevmeye sevilmeye layık sin
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılvalla benim de yatak işleri berbat. ama eşim süper bir anne. çocuğum için evliyim. yoksa ne mutfağı var, ne yatağı. boy kilo yerinde ama gram ilgi yok bana. halini anlayabiliyorum. bunlar bizim sınavımız
20 YorumlaNe kadar zor bir hayatın var. Ne desem bilemedim. Öncelikle kilo vermeye çalış. Bunun dışında da yatakta eşine ambargo koy. Yüz verme hiç. Uzun sürmeli ama bu yatak cezası.
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılKocan yanlış yolda ama sen de kilo vermek için uzman desteği al. Kendin bir süre verirsin ama tekrar alma ihtimalin yüksek. Uzmandan yararlan. Diyet + spor ile hallet.
01 Yorumla- +1 yıl
abla bişey sorucam
Gizli Üye(36-45)+1 yılGörücü usulü evliliğin zararları..
Allah yardımcın olsun♥️30 YorumlaEşin ve ailesi insan olsa böyle yapmaz, evlenmiş cocuğu olmuş, alan almış satan satmış daha neyin peşinde anlamış değilim, allah sılah eylesin
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGerçekten iyi bir diyetisyen bul. Ve onu pisman et. Madem begenmeyecekti o kavat niye evlendi
20 Yorumla
+1 yılVereceğin en büyük ceza müthiş derecede kilo vermek ve o evde yokken spor yapmak olmalı
10 Yorumla
+1 yılGeçmiş olsun çok üzüldüm zayıflama çalış diren sabret etkile onu kadınlığıni kullan 😥😥😥😥😠😠😠
11 Yorumla- +1 yıl
Yuh artık ya 😥
+1 yılAynı evde ayrı iki insan ölüyor zaman bence evlilikte hepsi ateş sönüyor ev babası oluyor dediğin gibi ama bazı isteklere de cevap vermeli
10 Yorumla
+1 yılBakımlı tertipli düzenli bir kadin ol evlendikten sonra salmışsın 120 kg ne ablam kusura bakma ama insanlıktan cikmissin sen acilen kiloların i ver bakımlı tertipli düzenli ol her gun kuafore 1000 tl bırak adam köpek olur karşında
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 2,4b cevap paylaştı. Kocandan önce kendine birşeyler vermelisin, kendine ceza ver , kilo ver en başta.
01 Yorumla
Soran+1 yılKilo veriyorum. Zayıflıyorum Pes etmek yok. Kendine ceza ver demişsin Neden kendimi cezalandırayım
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir erkeğe bence en büyük cezayı seks yapmayarak verirsin bir hafta verme bak bence her istediğini yapar
20 Yorumlaşu dakikadan itibaren spora , diyete başlamanı şiddetle tavsiye ederim, yoksa durum daha kötüye gider en kötü ayrılırsınız , anlattıklarınız gözümde canlandırdım üzücü bir durum :(
00 Yorumla
+1 yılüzüldüm ya. Evlilik bu kadar düşmemeli ama neler görüyoruz neler. Umarım değişir her şey senin için
10 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 24,4b cevap paylaştı. sevgisi kalmamamış sevse seni mutlu edecek her şeyi yapardı sana
10 Yorumla
+1 yılAldatma onunla konuşmayı dene. Sohbet etmek istersen buralardayım
10 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yıl120 kilomusun. Waow. Bence once kilo ver sagligin icin.
00 Yorumla
+1 yılKusura bakma ama madem evliligi kurtarmak istiyorsun 120 kilo neyaa, hangi erkek bunu ister
00 Yorumla
+1 yılHiç bir ceza veremezsin evlilik budur... heves ediyordun heves ettiğin şeyi de buldun.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılbence çok yanlış biriyle evlenmişsin. imkanın varsa boşa
00 Yorumla
+1 yılKocan çok yanlis yapiyor bana gore kadin dedigin baliketli tonbul olmali.
01 Yorumla- +1 yıl
Sizinle sohpet etmek isterim biraz.
+1 yılGene mal ve hıyar bir koca.
10 Yorumla
+1 yılKocam deme bari şu herife
20 Yorumla
+1 yılbaskasina ver baskasi begensin kocan artik bu saattrn sonra begenmez
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTerapist e gittin mi hiç?
16 Yorumla
Soran+1 yılEşim böyle şeylere karşı
Cevap sahibi+1 yılSen git?
Cevap sahibi+1 yılSonra sen onu yönlendirirsin
Soran+1 yılDenemeye değer aslında Teşekkürler
Cevap sahibi+1 yılDilerseniz yardımcı olurum
Cevap sahibi+1 yılPeki bol şanslar
- Devamını Gör (30)
Devamını Gör(75)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar