PUBG'de tanıştıkları adama kaçan kız kardeşler: "Kandırıldık, pişmanız" dediler😀 acaba neden pişman oldular? Üç kişilik yatak icat edilmediği için olabilir. Ya da kocalarının 10 cmlik ilgisinden şikayetçi olup 20 santimlik ilgi ararken 5 santim ilgi gördükleri için pişman olmuş olabilirler😀 Şimdi ben oyuna girip o adamı vurup geliyorum😀
PUBG'de tanıştıkları adama kaçan kız kardeşler geri döndü! Sanal aşkların sonu hep hüsran mı?
Yemin ediyorum o kaçış haberlerini gördüğümde de geri döndüklerinde de katıla katıla güldüm. Hatta şu an bile gülüyorum 😂 Canım ülkemde gün geçmiyor ki garip bir haberle karşılaşmayalım😂😂
Ahaha buna iyi güldüm. Ben silmem 😀 iki kendini bilmezin yaptığı yüzünden gerek yok 😀hem beni kaçıramayacaklarına göre sıkıntı yok. Ama lobide olan muhabbet çok koyu olabilyor. Baktın kanıyorun hemen oyuna başka 😀
Hic acimiyorum böyle onursuz, serefsiz kadinlara, böyle birsey yapmak icin gercekten zek özürlü, cok saf olmak gerek. Evli ikiside nette zaten ariyorlarmisti, bulmuslarm yine yaparlar.
Pugb'de sevgili mi olur yahu. Oyundan sohbet edemezsin. Sosyal medya mecrasıdan edersin, konuşursun ve en az 1 yıllık bir geçmiş olması lazım. Öyle 2-3 aylık tanıyıp kaçarsan hüsranla dönersin.
Evliyken esine ihanet etmek cok yanlis eger kisi birini istyrsa karsisindakinin gururunu incitmeden bosanip nereye istyrsa oraya gitmelidir yaptiklarini dogru bulmuyorum insan birsey yaparken onurunu ve sonuclarini dusunmeli
Aynen oyle👍 Her tanisilan iyi olsaydi herkes evlenir yuva kurardi insanlari iyi analiz etmek lazim kandın gittin ama ya sapiksa ya organ mafyasiysa ya seni kotu yola dusurecek bir adamsa? Her gordugun sakalliyi deden sanma atasozu uyuyor bu duruma
Dünkü soruda geri dönmek istemiyoruz demişler diyordu. Bugün fikir değiştirip pişmanız demeleri de ayrı ironi. O kocalar bu saatten sonra bunları nasıl kabul edip karım diyecek, millete ne cevap verecek orası da ayrı. Zor durum...
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Onlar kaçmadılar, oyyn atmaya gittiler ve döndüler. Kesin bilgi kaçtıkları adamın muhabbet kuşuyla konuştum
Al birini vur ötekine... Yahu çocuk onlar çocuk. Dalga geçip durmayın. Çocuk yaşta evlendirilmişler kim bilir evlerinde neler yaşıyorlar da o yüzden kaçtılar. Belki de verdiler medyaya oyun süsünü siz de ahmak ahmak gülüyorsunuz.
bende oynuyom bir kız düşüremedim be dedi az önce bir arkadasım. helal olsun dedi elemana. böyle de bir bakıs acısı var. ama tabi eşler nasıl kabullencekler o mesele. yani sen git evli hatunsun baska adamın evine. bilemiyorum
Bu oyun ne oyunu ki acaba yani nasil ordan tanışmışlardı da kocalarini birakip gidebilmisler şaka gbi böylelerinin kocalarına üzülüyorum yazık hangi yüzle de geri gelmişlerse
ablası bende gelim basına birşey gelmesin diye gitmiş. ama o da esıne not yazmıs kacmıs. yani aynı adam değilde sanırım aman ne olursa olsun demiş. bana da bir kısmet cıkar yeterki kocamdan kurtulayım. sacma bende anlamadım.
@endmuhh 17lik de evliymiş ama işte kocasina donmek istememis. Aynen ya milletin hayati niye bizi ilgilendiriyor😐 Haber kanallari çıktı çıkalı her sey haber oluyor artik
En İyi Cevaplar