Kadının geçmişi çok kötüyse?

Geçmişi çok kötü olan bir kadınla evlenir miydiniz? Şimdi size hikayemi anlatacağım. Çocukken tacize uğradım. Aynı zamanda ailemde problemler vardı. Zor bir çocukluk anlayacağınız. Özdeğer duygum hiç gelişmedi. Ergen yaşlara geldiğimde yaşıma uygunsuz cinsel davranışlarım oldu. Yani ilişki kurmaya başladım. İlk tam ilişkim de taciz şeklinde oldu. Erkek arkadaşım zorladı. Sonrası şuursuzca gitti. Sanki yeterince iyi hayır diyecek kadar bile özdeğer duygum yok kendimi o kadar değersiz hissediyordum. Çünkü baba sevgisi görmedim.(alkolik baba). Ben hep sevgi aradım, onlar beni kullandılar. Sayısı o kadar çok fazla. Sonunda benimle ciddi düşünüp geçmişimi de bilen kabul eden bir erkek arkadaşım vardı. Onunla da ilişki yaşıyorduk. Sonunda bir gün o an onu istemedim diye beni taciz etti. Bilerek yaptı ve hamile kaldım. Okulum vardı kürtaj olmak zorundaydım. Onun yüzünden kürtaj oldum. En son ayrıldığım erkek arkadaşım da beni hep taciz etti. Ama ben ondan ayrılamıyordum. Hep kendini tutamadığını pişman olduğunu söylüyordu. Bende hep ona inanıyordum. Ağlardım bağırırdım reddederdim kriz geçirirdim ama o yine de yapacağını yapardı. Ama benim için en kötüsü ayrılıktı. Ayrılmayalım da ne olursa olsun diyerek senelerce hep buluşmamızda aynı krizi yaşadım. Hep beni zorladı. Sonunda ondan da ayrılacak gücü buldum. Özdeğer duygum tekme tokat yedikçe gelişti. Temiz bir tövbe. Namaz kılıyorum oruç tutuyorum. Artık evlilik dışı böyle şeylerin yaşanmasına karşıyım. Allah korusun. Ama ben şimdi ne yapayım? Her gelen adam geçmişimi sorgulayıp beni yargılıyor da! Biliyor musunuz çocukken tavize uğramak nelere sebep oluyor? Biliyor musunuz o psikoloji ne bok hale geliyor? Biliyor musunuz üstüne bir de sevgisiz büyümek sevgi için kullanılmak nasıl bir duygu? Ama bana anca acırsınız. Acır ağlarsınız kendi yakınınız olsa Benimle evlensin istemezsiniz. Tamam o kıza yazık ama hayatı çok kötü boşver. ŞİMDİ BİRİ BANA HALA İNSANLARI SEVMEM İÇİN BİR NEDEN SÖYLESİN? Ama ben yine de kimseyi üzmüyorum. Bazen ne kadar kinlensem de Allahım yalnız senin için yalnız senin kulların oldukları için insanlara zarar vermeyeceğim onlara hep iyilik yapacağım diyorum. Böyle dua ediyorum. LÜTFEN BİRİLERİ OKUSUN BANA DESTEK OLUN 😭.
Kadının geçmişi çok kötüyse?
Cevapla