İsim konmamış ilişkiye nasıl isim konulur?Erkeğe bu nasıl söylenmeli?

merhaba arkadaşlar.3,5 aydır biriyle görüşüyorum.Çok iyi biri her anının bildirir bana.bir yere gider benide alır ,evli arkaşadşlarıyla görüştürür.hatta arkadaşları bize sevgili diyorlar o şekilde biliyorlar.gecen gün ilk kez yakınlaştık sordum neden bana 3,5 aydır arkadaş gibi davranıyorsun diye sana alışmak için birbirimizi tanımak için dedi.kalabalıktı konuşamadık fazla.sonra yine o eski hali yani yakınız ama sevgili gibi değiliz.biraz mizacıda soğuk biri.ama artık yoruldum.ikilemde kaldım.sürekli soğuk durarak tepki veriyorum ama bu doğru değil sanırım.konuşmaya çekiniyorum saçmalarım küçük düşerim diye.sizce ne demeliyim de artık bu işin adını koymamız gerektiğini ona söylemeliyim lütfen yardım edin?
İsim konmamış ilişkiye nasıl isim konulur?Erkeğe bu nasıl söylenmeli?
Cevapla