Bir kadın güzelse ve güzel olduğunu düşünüyor ise bazı erkekler buna fena tav oluyor ve kadını çirkin olduğuna ikna etmeye çalışıyor. Ya da daha önce yattığım kızların en çirkini bile senden güzeldi gibi boş boş laflar. Ya da diyelim kadın zeki ve iş hayatında başarılı. Yine aynı şekilde o kadının başardığı şeyin çok büyük başarı olmadığını kendisinin daha büyük işler başardığını anlatması gibi şeyler. Veya bir örnek daha kadın zeki erkek de bunu biliyor kendisinin daha zeki olduğunu kanıtlayacak laflar ediyor tavsiyeler veriyo falan. Buna psikolojide ters psikoloji deniyo aslında erkeğin yaptığı kadının özgüvenini kıskanmak ve o özgüveni aşağı çekmeye çalışmak. Çoğu türk erkeği maalesef bunu yapıyor. Hele bir de kadın hem güzel hem zeki hem başarılıysa erkekler resmen çıldırıyolar. Neden buna ihtiyaç duyuyosunuz beyler?
Erkeklerin olayı ikiyüzlülük ve çelişki zaten. :) Ağırbaşlı kadınlardan hoşlandıklarını söylerler ama bugün medyadaki çoğu kadın, erkeklerin isteklerine göre şekillendirilmiş ünlüler ve hiçbiri ağırbaşlı filan değil. İyi niyetli, mütevazi kadınlardan hoşlandıklarını söylerler ama nerede hırslı ve narsist tipler var, onlardan hoşlanırlar. Bu söylediğim, kadınlar için de geçerli aslında ama kadınlar, daha çabuk bağlanıyorlar ve bağlandıkları insanla beraber gözleri körleşiyor ve karşısındakini eşsiz hissettiriyorlar. Erkeklerde elde edince olay bitiyor, yani ters işliyor süreç işte. Kadınlar elde edene kadar -genellikle- çok takmaz ama iş ciddiye binince de kaybetmekten korkar, erkekler başta elde etmek için her şeyi yapar, elde edince yeni limanlara yelken açmanın yollarını arar. Bu aslında cinsiyetçi olarak kadın-erkek karşılaştırması değil. Kadın Beyni-Erkek Beyni karşılaştırması yani bir erkek de kadın beynine sahip olabilir ya da ilişkileri konusunda kadın gibi düşünmeye meyillidir vs. ya da bir kadın da bir erkek beynine sahip olabilir... İnsanoğlu nefret ettiği her şeye aşıktır da aslında. Güzel, başarılı vs. bir kadın vardır ve ünlüdür; erkek arkasından konuşabilir ama yan yana gelseler erir, biter ve sonra da: "Aa, ben çok yanlış tanımışım." vs. diye kıvırır. Aslında itiraf edemediği ona hayranlığıdır çünkü kendine yakıştıramaz o kadar hırslı, narsist, yer yer ahlaksız birine hayranlık beslemeyi. Ünlü değilse ve seninle konuşma şansı varsa ama mantık olarak çok farklıysanız yine başta yapacağı şey seni aşağılayıp o içten içe beğenmediği kadınların durumuna getirmektir. Eğer bu süreçte alttan alıp suyuna gidersen yine diyeceği: "Aa, ben seni çok yanlış tanımışım." Doğru zamanda, doğru hamle bu anlamda çok önemli işte. :) Doğru zamanda, doğru şekilde, doğru kadın tarafından söylenmiş birkaç ateşli cümleyle yola gelmeyecek bir erkek yok. :) İlişkilerimde strateji uygulamaktan hoşlanmam, her zaman doğalımdır ve bu yüzden çok kaybettiğim de oldu
çünkü insanoğlu stratejik düşünen insanları zeki görür ve bu da onlara çekici gelir, aklındaki tilkilerin kuyruklarını çözmeye çalışmak bir oyundur onun için. Oysa gerçek şu ki: Hayat, satranca benziyor yani stratejinin kralı o oyun zaten ve en iyi satranç ustası bile her zaman her hamleyi tahmin edemez. Akıl, akıldan üstün ama hayat, her akıldan daha üstün. Sürekli stratejilerle yönettiğin bir ilişki bir gün mutlaka doğanın dengesine ve getirdiklerine yenik düşecektir işler her zaman planlanmadığı gibi gitmiyor, gitmez ve işte o zaman, sadece kendini tükettiğinle kalırsın. Ben de bunu bildiğim için doğal davranıyorum yani gerçek zeka burada ve bunu anlayabilecek kadar zeki insanlar ilgi alanıma giriyor, gerisi zaten olmasın.
Bir kadın olarak, tüm kadınlara nacizane tavsiyem: Bir erkek size yeterince güzel olmadığınızı söylüyorsa ya da başarılı, ya size hayrandır ya da strateji uygulamadığınız bir anınızdır ve o, bunun değerini bilemeyecek kadar zavallıdır.
Kız uzun yazmışsın yoruldum okurken ama okuyabildim :-D erkeklerde ister kabul etsinler ister etmesinler aşağılık kompleksi var. Hele de kendinden daha iyi yere gelmiş olan bir kadınsa mutlaka çamur atar ya kadına yaştan vurur ya güzelliğinin aşağılar. Çoğu da işyerinde bayan müdüre tahammül edemez. Benim çalıştığım emlak şirketinde çok ev satan bir hatun vardı bir Türk çocuk da vardı orda o satamazdı ev hep derdi ki bu karı memelerini açıp satıyo :-D bir kadının kendilerinden iyi olduğunu ve daha iyisine layık olduğunu kabul etmektense o kadına ya yaşlısın ya da çirkinsin derler ya da hayatta bir başarıya ulaşsa da memeleri ya da vajinasıyla ulaşmıştır zihniyet bu
Evet bende bunu farkettim bir erkek durduk yere çirkinsin yazmışsa ya kadındaki özgüveni kıskanmıştır ya da kadının resmine bakıp bu hatuna ben ulaşamam baştan çamur atayım demiştir :-D Benim bu işten anladığım bu yani. Durduk yere bir kadına neden özelden böyle birşey yazsın ki erkek?
Bu sitedeki erkeklerin tek bir amacı var oda seks... Ve bu seksi elde etmek için herşeyi yaparlar. O psikolojiye de ters psikoloji denir Bir erkek elde edemeyeceği kadına b. k atar Kedinin uzanamayacağı ciğere mundar demesi gibi.
Evet işte güzel olduğunu bilse de ters psikoloji yapmak adına pohpohlamanın tam tersini yapıyo ki kadının kıçı insn diye. Ama kadınlar biliyo ki bunu boşa yani
Ee kadınları aşşaladıkca hoşlarına gidiyor sen güzelsin sen iyisin sen birtanesin dediklerinde kadının egosu tavan yapıyor hımm hele sen şurda dur tav olmuşsun sen deyip başka macara peşine düşüyor
Güzele güzel, başarılıya başarılı demekten çekinmem. Ama güzele çok güzelsin dediğimde "yavşıyor" gibi anlaşılıyor. Başarılısın dediğimde ise egolu oluyor. Önemli olan yakın sevdiklerimize bunları dile getirmek. Tanımadığım insanlara güzelsin başarılısın demem saçma olur.
şimdi başarılı birisine karşı taraf onu başarısız olduğuna inandırmaya çalışıyorsa o kişiye kendi başarılarını sorduğun zaman konuşamaz önemli olan bu tür şeylere izin vermemek.
anlattıklarındaki karakterdeki erkekler seksist olduklarından (ki çoğu seksist liğin anlamını bile bilmiyour ) böyle davranıyolar çok anlamsız bir davranış eşitsizlik doğru bulmuyorum
Bir kadın güzelse ve bunu biliyosa erkek de farkettiğinde durduk yere o kadına çirkinsin diyebiliyo. Ya da kadın başarılıysa onun başarısını küçümsüyo falan. Hayır kadınlarda bu yok
Hayır erkekler çok yapıyo. Bakıyo ki kadın hoş ve hoş olduğunu da biliyo onun kendini çirkin hissetmesi için ellerinden geleni yapıyolar ama psikolojiden anlayan yemiyo tabi
Dün adamın biri özelden yazmış ozianna sen bakma bu sitedeki abazalara sen güzel bile değilsin yazmış :-D durduk yere bir erkeğin bunu yapması ters psikoloji ve aşağılık kompleksidir
En İyi Cevaplar